Tak jsem asi uvařil nezničitelnýho Mercedesa :-(

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Bydliště: Brno

Tak jsem asi uvařil nezničitelnýho Mercedesa :-(

Příspěvek od Stewa »

Tak tohle mě pobavilo. A pořádně nas.alo (R)
Od loňského jara liju do auta převážně rostlinný olej s VIFem a sem tam nějakou naftu. Přes zimu jen naftu + VIF.
Poslední 4 měsíce zkouším vyjetej motorák (max. 1:5), domácky upravenej výfrit a sem tam naliju i nějaký ten litřík nafty. Včera jsem natankoval 7l benzínu k asi 15l nafty, 3l vyjeťáku a tak 10l výfritu. Po 20km sem startoval tak pětkrát, než auto chytlo :-( Dnes ráno úplně v pohodě, auto chytlo na brnknutí. Po ujetí asi 40km auto zas bez problému chytlo. No a po ujetí dalších 20km auto už nenastartovalo :-( Točil jsem do vybití baterky a v nejlepším případě motor chytil tak na 2 sekundy než chcípl.
Nevíte co by s ním mohlo být?
Mercedes-Benz W210 300D
Uživatelský avatar
e-panolin.cz
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Odpovědi: 0
Registrován: 29 lis 2010, 19:54
Bydliště: Ostrava !!!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od e-panolin.cz »

Zanesený palivový filtr?
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

mas tam rozvod retezem ze? tak to roztlac z kopca co to udela a pak mrknout na ten palivak. Nepocitoval si mensi vykon posledni kilometry.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
JNCM
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Odpovědi: 0
Registrován: 27 kvě 2010, 19:13
Bydliště: Děčín Praha Kolín

Příspěvek od JNCM »

Ja jezdim jeste horsi mix ale bez pruhledny hadicky na privodu k cerpadlu ani ranu :D
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

sikin1987 píše:mas tam rozvod retezem ze? tak to roztlac z kopca co to udela a pak mrknout na ten palivak. Nepocitoval si mensi vykon posledni kilometry.
On právě sem tam chytne ale hned zas chcípne.
Výkon motoru lehce klesl, i když on stejně žádnej nemá, ale to bych spíše připisoval tomu načerpanýmu benzínu.
Palivák sem měnil před dvěma měsíci a všechno co do auta liju projde filtrem z LIAZky.
Mercedes-Benz W210 300D
Uživatelský avatar
e-panolin.cz
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Odpovědi: 0
Registrován: 29 lis 2010, 19:54
Bydliště: Ostrava !!!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od e-panolin.cz »

Vyměnit palivový filtr! Potom další informaci.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

muze to byt nejaka porucha cerpadla. u mojeho auta kdyz vymenim palivak,tak vzdy se neco stane nevim jestli bordel od ruk nebo co,ale proste musim vytahnout regulator tlaku paliva a vycistit jinak mi po nastartovani hned po 3 sekundach zdechne a neudrzim to ani pod plynem. A me se prave zasira sitko pres ktere se pry vraci nafta do nadrze. NEmas nekde na cerpadle sitko, ktere by mohlo byt ucpane?
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

sikin1987 píše:muze to byt nejaka porucha cerpadla. u mojeho auta kdyz vymenim palivak,tak vzdy se neco stane nevim jestli bordel od ruk nebo co,ale proste musim vytahnout regulator tlaku paliva a vycistit jinak mi po nastartovani hned po 3 sekundach zdechne a neudrzim to ani pod plynem. A me se prave zasira sitko pres ktere se pry vraci nafta do nadrze. NEmas nekde na cerpadle sitko, ktere by mohlo byt ucpane?
Hadici pro zpětný odvod paliva do nádrže je 100% průchodná od paliv. filtru do nádrže.
Předřadný filtr před hlavním palivovým se zdá být čistý. Budu se na to muse podívat.
Mercedes-Benz W210 300D
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

co by se stalo asi jsi to těma sračkama pohřbil...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
hranicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 25 zář 2010, 19:05

Příspěvek od hranicka »

Zas to s těma sračkama nepřehánějte. Furt je to auto a né parní lokomotiva! (noteeth)
Rudolf Diesel to taky nekrmil naftou.
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Docela drsny mix, divim se, ze jezdilo tak dlouho :-)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

kdyz odsuzujete mercedes co potom muj CR,ktery sezral 10l nefiltrovaneho vyfritu (LOL)
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

Ráno se studeným motorem naskočil na brnknutí. 3km do práce bez problému, jízda jako v peřince.
Asi mu prospělo těch 30l RO, kterým se ten sajrajt ještě včera naředil.
Mercedes-Benz W210 300D
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

sikin1987 píše:kdyz odsuzujete mercedes co potom muj CR,ktery sezral 10l nefiltrovaneho vyfritu (LOL)
Sežral, ale trošku přicpal palivák. Z toho bych si nic nedělal, 10l není tak moc (i když záleží jak zasranýho).
Mercedes-Benz W210 300D
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

bylo to filtrovany pres geo. ale nejake vetsi smitka se tam dostali nejak bokem.Ja mam urcite ucpany podavaci cerpadlo,ale nejd emi vytahnout musle bych ho urvat ten saci kos a koupit novej.Uvidime lil sem ted jen novy rostlinak asi 1:2
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“