Octavia1 4x4 porovnání seriová-ostrá vačka
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Se musim zeptat Zdenka zda dela vacky za 3ku.. nedavno jsem mu dal k dispizici jednu nemeckou vacku.Nakonec to s jeji zivotnisti nebylo moc slavne. tady se taky nic nedovim kdyz to lehlo po prvnich sprintech coz je skoda. Kazdopadne cekam od vacky vic takze je treba popracovat vic na vyrobe jineho profilu nez na podbrusovani
Naposledy upravil(a) TDIfun dne 31 říj 2011, 20:16, celkem upraveno 1 x.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
Odpovědi: 0
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
to te.prejde az narves nekomu do hw uprav 60 tis a bude to k nicemu nebo nepatrne... na jare jsme tady delali nejake pokusy...nejsem-naivka píše:Protože mě to bavíProto jsem jel do Prahy a vyměnil to abych byl u toho když se to měří. Nevim, asi moc žeru tyhle věci
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
Odpovědi: 0
ohlá-vylítlá ojnice nemá s vačkou snad nicTDIfun píše:Se musim zeptat Zdenka zda dela vacky za 3ku.. nedavno jsem mu dal k dispizici jednu nemeckou vacku.Nakonec to s jeji zivotnisti nebylo moc slavne. tady se taky nic nedovim kdyz to lehlo po prvnich sprintech coz je skoda. Kazdopadne cekam od vacky vic takze je treba popracovat vic na vyrobe jineho profilu nez na podbrusovani


:-@
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
to ne spise ti stoji a nevim jak to je s zivotnosti.. chapes nebo ne??povrchova uprava.. a potkanej motor kvuli vacky jsem uz taky videl. chapes ty investicenejsem-naivka píše:ohlá-vylítlá ojnice nemá s vačkou snad nicTDIfun píše:Se musim zeptat Zdenka zda dela vacky za 3ku.. nedavno jsem mu dal k dispizici jednu nemeckou vacku.Nakonec to s jeji zivotnisti nebylo moc slavne. tady se taky nic nedovim kdyz to lehlo po prvnich sprintech coz je skoda. Kazdopadne cekam od vacky vic takze je treba popracovat vic na vyrobe jineho profilu nez na podbrusovaniA vy s tím máte jaké zkušnosti? Jste moc tajemný

340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Zlate pravidlo, ze kun do litru se vyplati bylo rozhodne dodrzeno, nicmene za 3 tis. opracovani mechanicka a nasledna povrchova uprava ... to je bud hodne odflaknute, nebo to je pilotni projekt zainvestovany zucastnenymi stranami. Paklize ne, za trojku sem s tim, vacky mam na sklade.nejsem-naivka píše:jj měla, 8 koní za trojku jde
Paklize pri 270 konich prida % vice, nezli pri 317 konich, je spatna bud vacka, jiny HW nebo tvurce programu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Zizalo, ten jeden kseft je zainvestovanej, tzn., ze naklady tebou uvadene nejsou realne trzni. Zainvestovanej z duvodu, ze zucastnene strany povazuji tento projekt za pilotni, tudiz ocekavaji pokracovani, na jehoz konci bude fungujici prodejny a prodavany/poptavany produkt => zisk.
Dobra, navrhoval bych nasledujici postup:
- hodis sem graf zvyseni pri tech 270k
- "vytezite" moznosti a das sem graf
V opacnem pripade to ma jen jedinou vypovidaci hodnotu: vacka muze zmenit prubeh motoru. Jak? Neni presne znamo, prozatim jen do miry, ktera se v pripade realnych nakladu nevyplati.
... do te doby netreba kritizovat natoz diskutovat.
Dovolim si primer k soucasnemu stavu: zjistilo se, ze prodlouzenim jedna nohy, dojde k tomu, ze pri ujiti stejneho poctu kroku zvysi se usla vzdalenost, nicmene neni znamo, jakou nejvyssi rychlosti je mozno se pochybovat, navic, jak na to bude reagovat druha noha natoz k chuzi pouzivane klouby a vse souvisejici.
Dobra, navrhoval bych nasledujici postup:
- hodis sem graf zvyseni pri tech 270k
- "vytezite" moznosti a das sem graf
V opacnem pripade to ma jen jedinou vypovidaci hodnotu: vacka muze zmenit prubeh motoru. Jak? Neni presne znamo, prozatim jen do miry, ktera se v pripade realnych nakladu nevyplati.
... do te doby netreba kritizovat natoz diskutovat.
Dovolim si primer k soucasnemu stavu: zjistilo se, ze prodlouzenim jedna nohy, dojde k tomu, ze pri ujiti stejneho poctu kroku zvysi se usla vzdalenost, nicmene neni znamo, jakou nejvyssi rychlosti je mozno se pochybovat, navic, jak na to bude reagovat druha noha natoz k chuzi pouzivane klouby a vse souvisejici.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
Odpovědi: 0
Já ti pošlu graf v pdf, neumim to převést na něco co sem jde vložit a ty ho sem můžeš dát. Já měl už v rotačce a 2.2 turbo benzín vačky od pana Chovance a vždycky to bylo za stejný peníze+- ten pětivál samozřejmě byl dražší. Tak je přece známo, že vačka má +1mm větší zdvih a o 6-8° změněné časování. To vysvětluje změněnej výplach a tim pádem nástup turba a větší točivej moment, nižší egt při záměně vačky. Takže jsou dvě možnosti, buď se spokojit s tim co vačka přinese sama o sobě a zmenší se namáhání motoru-komponentů a nebo to poženu dál. Druhá možnost neni vyzkoušená zatím
A nebo se může ubrat a nechat hodnoty jako před záměnou a mít ještě lepší egt a pod.... kterou cestou by jsi šel? Já půjdu nahoru pokud to půjde 


:-@
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Navrhoval jsem Ti to uz davno s tim at mi to posles 
Ja? Vzdyt me znas jak bych sel ja - sel bych na maximalni optimum. Tim myslim co nejvice za co nejmene, tedy co nejvetsi vystupy ovsem vramci rozumnych hodnot EMP, EGT, kourivosti (coz je u tebe nezridka problem) a teploty v sani.
Rozhodne bych to nikdy nenechaval ve stavu "naladeno na OEM vacku na maximum a nasledne vymenena vacka". Ted to mas defacto cele rozhazene a rozhasene.
Chci verim, ze pokud je ta vacka dobre navrzena, vypusti z ohrady vice koni.
Pokud se vacka osvedci a prebrouseni + nitridace vyjde kolem tebou zminovane castky, bude to dobra cenovka ... ale ono "pokud" na pocatku vety je znacne podminujici a zavazujici.

Ja? Vzdyt me znas jak bych sel ja - sel bych na maximalni optimum. Tim myslim co nejvice za co nejmene, tedy co nejvetsi vystupy ovsem vramci rozumnych hodnot EMP, EGT, kourivosti (coz je u tebe nezridka problem) a teploty v sani.
Rozhodne bych to nikdy nenechaval ve stavu "naladeno na OEM vacku na maximum a nasledne vymenena vacka". Ted to mas defacto cele rozhazene a rozhasene.
Chci verim, ze pokud je ta vacka dobre navrzena, vypusti z ohrady vice koni.
Pokud se vacka osvedci a prebrouseni + nitridace vyjde kolem tebou zminovane castky, bude to dobra cenovka ... ale ono "pokud" na pocatku vety je znacne podminujici a zavazujici.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Brouk
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 897
- Registrován: 13 úno 2007, 21:55
- Bydliště: Vysočina - Telč
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
uz aby bylo jaronejsem-naivka píše:Já ti pošlu graf v pdf, neumim to převést na něco co sem jde vložit a ty ho sem můžeš dát. Já měl už v rotačce a 2.2 turbo benzín vačky od pana Chovance a vždycky to bylo za stejný peníze+- ten pětivál samozřejmě byl dražší. Tak je přece známo, že vačka má +1mm větší zdvih a o 6-8° změněné časování. To vysvětluje změněnej výplach a tim pádem nástup turba a větší točivej moment, nižší egt při záměně vačky. Takže jsou dvě možnosti, buď se spokojit s tim co vačka přinese sama o sobě a zmenší se namáhání motoru-komponentů a nebo to poženu dál. Druhá možnost neni vyzkoušená zatímA nebo se může ubrat a nechat hodnoty jako před záměnou a mít ještě lepší egt a pod.... kterou cestou by jsi šel? Já půjdu nahoru pokud to půjde

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
Odpovědi: 0