Stránka 2 z 11
Napsal: 31 říj 2011, 20:14
od TDIfun
Se musim zeptat Zdenka zda dela vacky za 3ku.. nedavno jsem mu dal k dispizici jednu nemeckou vacku.Nakonec to s jeji zivotnisti nebylo moc slavne. tady se taky nic nedovim kdyz to lehlo po prvnich sprintech coz je skoda. Kazdopadne cekam od vacky vic takze je treba popracovat vic na vyrobe jineho profilu nez na podbrusovani
Napsal: 31 říj 2011, 20:15
od nejsem-naivka
Protože mě to baví

Proto jsem jel do Prahy a vyměnil to abych byl u toho když se to měří. Nevim, asi moc žeru tyhle věci

Napsal: 31 říj 2011, 20:19
od TDIfun
nejsem-naivka píše:Protože mě to baví

Proto jsem jel do Prahy a vyměnil to abych byl u toho když se to měří. Nevim, asi moc žeru tyhle věci

to te.prejde az narves nekomu do hw uprav 60 tis a bude to k nicemu nebo nepatrne... na jare jsme tady delali nejake pokusy...
Napsal: 31 říj 2011, 20:19
od nejsem-naivka
TDIfun píše:Se musim zeptat Zdenka zda dela vacky za 3ku.. nedavno jsem mu dal k dispizici jednu nemeckou vacku.Nakonec to s jeji zivotnisti nebylo moc slavne. tady se taky nic nedovim kdyz to lehlo po prvnich sprintech coz je skoda. Kazdopadne cekam od vacky vic takze je treba popracovat vic na vyrobe jineho profilu nez na podbrusovani
ohlá-vylítlá ojnice nemá s vačkou snad nic

A vy s tím máte jaké zkušenosti? Jste moc tajemný

Napsal: 31 říj 2011, 20:32
od TDIfun
nejsem-naivka píše:TDIfun píše:Se musim zeptat Zdenka zda dela vacky za 3ku.. nedavno jsem mu dal k dispizici jednu nemeckou vacku.Nakonec to s jeji zivotnisti nebylo moc slavne. tady se taky nic nedovim kdyz to lehlo po prvnich sprintech coz je skoda. Kazdopadne cekam od vacky vic takze je treba popracovat vic na vyrobe jineho profilu nez na podbrusovani
ohlá-vylítlá ojnice nemá s vačkou snad nic

A vy s tím máte jaké zkušnosti? Jste moc tajemný

to ne spise ti stoji a nevim jak to je s zivotnosti.. chapes nebo ne??povrchova uprava.. a potkanej motor kvuli vacky jsem uz taky videl. chapes ty investice

Napsal: 31 říj 2011, 22:11
od Forest
nejsem-naivka píše:jj měla, 8 koní za trojku jde

Zlate pravidlo, ze kun do litru se vyplati bylo rozhodne dodrzeno, nicmene za 3 tis. opracovani mechanicka a nasledna povrchova uprava ... to je bud hodne odflaknute, nebo to je pilotni projekt zainvestovany zucastnenymi stranami. Paklize ne, za trojku sem s tim, vacky mam na sklade.
Paklize pri 270 konich prida % vice, nezli pri 317 konich, je spatna bud vacka, jiny HW nebo tvurce programu.
Napsal: 31 říj 2011, 22:31
od nejsem-naivka
Já to sem nedal, aby jsme se tady hádali o tvůrci programu, že. Tohle je graf po výměně vačky. Ještě neproběhlo ladění se zaměřením na maximální vytěžení z vačky.
Napsal: 31 říj 2011, 22:39
od nejsem-naivka
Odfláknuté nebo to znamená, že to dělal někdo kdo si z jednoho kšeftu nepotřebuje postavit barák

záleží na úhlu pohledu. Jestli se ta vačka odrbe, tak napíšu po kolika km to bylo, ano? Pilotní projekt...... spíš, je to obroušená nanitridovaná vačka, nic nového pod sluncem.
Napsal: 01 lis 2011, 10:51
od Vici
ono ani nejde o to jak vačku upravíš - broušení na sérii + nitridace je jedna možnost, další je vačka z polotovaru a nebo z kusu materiálu.. pak se zase nitriduje. Záleží co a proč je třeba udělat, dle toho se zvolí potřebný postup.
Spíše jde hlavně o to CO se na ty vačky nabrousí...
Napsal: 01 lis 2011, 12:11
od Forest
Zizalo, ten jeden kseft je zainvestovanej, tzn., ze naklady tebou uvadene nejsou realne trzni. Zainvestovanej z duvodu, ze zucastnene strany povazuji tento projekt za pilotni, tudiz ocekavaji pokracovani, na jehoz konci bude fungujici prodejny a prodavany/poptavany produkt => zisk.
Dobra, navrhoval bych nasledujici postup:
- hodis sem graf zvyseni pri tech 270k
- "vytezite" moznosti a das sem graf
V opacnem pripade to ma jen jedinou vypovidaci hodnotu: vacka muze zmenit prubeh motoru. Jak? Neni presne znamo, prozatim jen do miry, ktera se v pripade realnych nakladu nevyplati.
... do te doby netreba kritizovat natoz diskutovat.
Dovolim si primer k soucasnemu stavu: zjistilo se, ze prodlouzenim jedna nohy, dojde k tomu, ze pri ujiti stejneho poctu kroku zvysi se usla vzdalenost, nicmene neni znamo, jakou nejvyssi rychlosti je mozno se pochybovat, navic, jak na to bude reagovat druha noha natoz k chuzi pouzivane klouby a vse souvisejici.
Napsal: 01 lis 2011, 12:37
od nejsem-naivka
Já ti pošlu graf v pdf, neumim to převést na něco co sem jde vložit a ty ho sem můžeš dát. Já měl už v rotačce a 2.2 turbo benzín vačky od pana Chovance a vždycky to bylo za stejný peníze+- ten pětivál samozřejmě byl dražší. Tak je přece známo, že vačka má +1mm větší zdvih a o 6-8° změněné časování. To vysvětluje změněnej výplach a tim pádem nástup turba a větší točivej moment, nižší egt při záměně vačky. Takže jsou dvě možnosti, buď se spokojit s tim co vačka přinese sama o sobě a zmenší se namáhání motoru-komponentů a nebo to poženu dál. Druhá možnost neni vyzkoušená zatím

A nebo se může ubrat a nechat hodnoty jako před záměnou a mít ještě lepší egt a pod.... kterou cestou by jsi šel? Já půjdu nahoru pokud to půjde

Napsal: 01 lis 2011, 12:40
od Thomy
a jéje, už zas ta filozofie

Napsal: 01 lis 2011, 12:46
od Forest
Navrhoval jsem Ti to uz davno s tim at mi to posles
Ja? Vzdyt me znas jak bych sel ja - sel bych na maximalni optimum. Tim myslim co nejvice za co nejmene, tedy co nejvetsi vystupy ovsem vramci rozumnych hodnot EMP, EGT, kourivosti (coz je u tebe nezridka problem) a teploty v sani.
Rozhodne bych to nikdy nenechaval ve stavu "naladeno na OEM vacku na maximum a nasledne vymenena vacka". Ted to mas defacto cele rozhazene a rozhasene.
Chci verim, ze pokud je ta vacka dobre navrzena, vypusti z ohrady vice koni.
Pokud se vacka osvedci a prebrouseni + nitridace vyjde kolem tebou zminovane castky, bude to dobra cenovka ... ale ono "pokud" na pocatku vety je znacne podminujici a zavazujici.
Napsal: 01 lis 2011, 12:52
od Brouk
nejsem-naivka píše:Já ti pošlu graf v pdf, neumim to převést na něco co sem jde vložit a ty ho sem můžeš dát. Já měl už v rotačce a 2.2 turbo benzín vačky od pana Chovance a vždycky to bylo za stejný peníze+- ten pětivál samozřejmě byl dražší. Tak je přece známo, že vačka má +1mm větší zdvih a o 6-8° změněné časování. To vysvětluje změněnej výplach a tim pádem nástup turba a větší točivej moment, nižší egt při záměně vačky. Takže jsou dvě možnosti, buď se spokojit s tim co vačka přinese sama o sobě a zmenší se namáhání motoru-komponentů a nebo to poženu dál. Druhá možnost neni vyzkoušená zatím

A nebo se může ubrat a nechat hodnoty jako před záměnou a mít ještě lepší egt a pod.... kterou cestou by jsi šel? Já půjdu nahoru pokud to půjde

uz aby bylo jaro

Napsal: 01 lis 2011, 12:55
od nejsem-naivka
S tou kouřivostí....... víš jak, honí se koně.... na malej soft to pokuřuje, na velkej normál. Všichni to auto znají, takže se ví jak to kouří.