Stránka 2 z 2

Napsal: 26 lis 2011, 23:56
od dhfool
bobG3 píše:
dhfool píše:kamna power
Kdyby to měl udělat přesně podle toho motoru a aby to běželo, tak by to asi do smrti nestihl :) 2-takt diesel se "vstřikováním" směsi vzduchu a paliva. Aby to fungovalo, tak byl potřeba ještě jeden menší motor pohánějicí pouze kompresor, který staral o dostatečný tlak k atomizaci směsi, která byla poté přes trysku vstříknuta do válce. Úplně přesně jsem to z anglického popisu nepochopil. Každopádně zlatý TDi (rofl)
No to asi ne, toho vysokotlakého vzduchu je potřeba hodně málo, na tuhle velikost je otázka jestli by to fungovalo. Pokud by to byl dvoutakt, měl by jen jeden ventil - výfukový, hermetickou kliku ve válci kanály pro plnění vzduchem - souproudé vyplachování. Ten motor s původním vstřikováním stlačeným vzduchem jsem viděl v chodu, zajímavé. Tryska není ani tak tryska, spíš fixírka, co do rozžhaveného vzduchu při kompresi vstříkne naftovou mlhu, která pak hoří.
Originál, ne ten model.
Hermetická klika nemusí být, pokud se tlak vytvoří právě tím kompresorem a natlačí se v DŮ nad píst přefukovým kanálem.


Z jiného soudku...
Obrázek

Napsal: 27 lis 2011, 00:55
od turbo kamna power
dhfool píše:kamna power
Kdyby to měl udělat přesně podle toho motoru a aby to běželo, tak by to asi do smrti nestihl :) 2-takt diesel se "vstřikováním" směsi vzduchu a paliva. ...
néé, já nemyslel 2 taktní diesel, ale 4 takt zážeh :) oproti stávajícímu modelu by to nebylo zas tak práce navíc, jen si více pohrát s tvarem vačkových hřídelí, jejich pohon od kliky v poměru 1/2, zapalování v podobě žhavících drátků a karburátor pro RC modely... prosě zmenšenina tohohle: http://www.youtube.com/watch?v=mutb7KgA9NM

Napsal: 27 lis 2011, 01:37
od ROBIG

Napsal: 27 úno 2012, 17:39
od toby66kw
origoš píše:Pánové nesmíte se nechat opít rohlíkem. Dědek je to šikovnej, ale převod mezi klikovým hřídelem a vačkami má 1:1! To znamená, že to fungovat nemůže.
A to v žiadnom pržipadku! :)
Tak to je reakce, ;) je vidět že jsme věci ještě učni (rofl)