Spotřeba teplo/zima

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

maros261177
Přispěvovatel
Příspěvky: 543
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2006, 20:39
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od maros261177 »

JA mam G IV 66 kw denne urobim 50 km plus v lete dovolenka v zime lyzovacka a rocny priemer 4,7 l, nesledujem rozdiel zima/leto -neviem ci ma vyznam to osobytne sledovat?
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Odpovědi: 0
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

Moje 81kW AFNko papá cca 5-6 litrů, teďka momentálně jezdím za 5,5l/100km :-D
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
Uživatelský avatar
markusaurelius
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Odpovědi: 0
Registrován: 02 úno 2007, 22:29

Příspěvek od markusaurelius »

a nevidel som tuprispevky majitelov 1,4TDi .. co tí ako to je u nich co tí jazdia na 3,5l ?
VW G5 R32 DSG
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Odpovědi: 0
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

Přednější je asi požitek z jízdy než zápasit s nervama a pedálem plynu (LOL)
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
trojka
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Odpovědi: 0
Registrován: 20 říj 2006, 10:10

Příspěvek od trojka »

A co topení, když se jedná o skutečnou spotřebu?!
Uživatelský avatar
markusaurelius
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Odpovědi: 0
Registrován: 02 úno 2007, 22:29

Příspěvek od markusaurelius »

Golfisko píše:Přednější je asi požitek z jízdy než zápasit s nervama a pedálem plynu (LOL)
No to ti poviem je to na nervy ... autobusom sa mi chodit nechce spravim 70-80tis rok a kazdé deci ti robí za tie km celkom slušné prachy, za ktoré si predstavuješ úplne ine veci ..

seknem s tým dochádzaním a kupim si 2.8 V6 :)a na tých 20tis ročne:) mi je egal.. a vozím sa na aute nie na traktore ..
VW G5 R32 DSG
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

ibiza ASV 81kw - rozdil ve spotrebe zanedbatelny - nepoznam rozdil, zere to stejne........rozlisuju jen spotrebu pri "podlaze" a pri "houbareni" :-D
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

trojka píše:A co topení, když se jedná o skutečnou spotřebu?!
Topení na to nemůže mít vliv... když teplo spotřebováš v malém okruhu v radiátoru topení, termostat se ti tolik neotevře a nemusí se to odpadní teplo pouštět do velkého okruhu. Spíš na to má vliv v zimě měkčí gumy, které mají větší valivý odpor.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

Matrix píše:
trojka píše:A co topení, když se jedná o skutečnou spotřebu?!
Topení na to nemůže mít vliv... když teplo spotřebováš v malém okruhu v radiátoru topení, termostat se ti tolik neotevře a nemusí se to odpadní teplo pouštět do velkého okruhu. Spíš na to má vliv v zimě měkčí gumy, které mají větší valivý odpor.
Na kratke jazdy to vplyv ma. Ak zapnem kurenie naplno, tak pri vonkajsej teplote napriklad -5°C motor na pracovnu teplotu nezahrejem ani po 20 km jazdy. A nizka teplota motora na spotrebu urcite vplyv ma.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Myslel jsem samozřejmě když už je pak motor zahřátej, protože jinak se to nedá objektivně posuzovat.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“