Spotřeba teplo/zima
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 543
- Registrován: 09 pro 2006, 20:39
- Bydliště: Slovensko
Odpovědi: 0
- markusaurelius
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02 úno 2007, 22:29
Odpovědi: 0
- markusaurelius
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02 úno 2007, 22:29
Odpovědi: 0
No to ti poviem je to na nervy ... autobusom sa mi chodit nechce spravim 70-80tis rok a kazdé deci ti robí za tie km celkom slušné prachy, za ktoré si predstavuješ úplne ine veci ..Golfisko píše:Přednější je asi požitek z jízdy než zápasit s nervama a pedálem plynu
seknem s tým dochádzaním a kupim si 2.8 V6 :)a na tých 20tis ročne:) mi je egal.. a vozím sa na aute nie na traktore ..
VW G5 R32 DSG
- Matrix
- Aktivista
- Příspěvky: 1478
- Registrován: 23 led 2006, 15:19
- Bydliště: Hradec Králové
Odpovědi: 0
Topení na to nemůže mít vliv... když teplo spotřebováš v malém okruhu v radiátoru topení, termostat se ti tolik neotevře a nemusí se to odpadní teplo pouštět do velkého okruhu. Spíš na to má vliv v zimě měkčí gumy, které mají větší valivý odpor.trojka píše:A co topení, když se jedná o skutečnou spotřebu?!
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Na kratke jazdy to vplyv ma. Ak zapnem kurenie naplno, tak pri vonkajsej teplote napriklad -5°C motor na pracovnu teplotu nezahrejem ani po 20 km jazdy. A nizka teplota motora na spotrebu urcite vplyv ma.Matrix píše:Topení na to nemůže mít vliv... když teplo spotřebováš v malém okruhu v radiátoru topení, termostat se ti tolik neotevře a nemusí se to odpadní teplo pouštět do velkého okruhu. Spíš na to má vliv v zimě měkčí gumy, které mají větší valivý odpor.trojka píše:A co topení, když se jedná o skutečnou spotřebu?!
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex