Napsal: 18 úno 2007, 15:28
JA mam G IV 66 kw denne urobim 50 km plus v lete dovolenka v zime lyzovacka a rocny priemer 4,7 l, nesledujem rozdiel zima/leto -neviem ci ma vyznam to osobytne sledovat?
No to ti poviem je to na nervy ... autobusom sa mi chodit nechce spravim 70-80tis rok a kazdé deci ti robí za tie km celkom slušné prachy, za ktoré si predstavuješ úplne ine veci ..Golfisko píše:Přednější je asi požitek z jízdy než zápasit s nervama a pedálem plynu
Topení na to nemůže mít vliv... když teplo spotřebováš v malém okruhu v radiátoru topení, termostat se ti tolik neotevře a nemusí se to odpadní teplo pouštět do velkého okruhu. Spíš na to má vliv v zimě měkčí gumy, které mají větší valivý odpor.trojka píše:A co topení, když se jedná o skutečnou spotřebu?!
Na kratke jazdy to vplyv ma. Ak zapnem kurenie naplno, tak pri vonkajsej teplote napriklad -5°C motor na pracovnu teplotu nezahrejem ani po 20 km jazdy. A nizka teplota motora na spotrebu urcite vplyv ma.Matrix píše:Topení na to nemůže mít vliv... když teplo spotřebováš v malém okruhu v radiátoru topení, termostat se ti tolik neotevře a nemusí se to odpadní teplo pouštět do velkého okruhu. Spíš na to má vliv v zimě měkčí gumy, které mají větší valivý odpor.trojka píše:A co topení, když se jedná o skutečnou spotřebu?!