Stránka 2 z 2

Napsal: 18 úno 2007, 15:28
od maros261177
JA mam G IV 66 kw denne urobim 50 km plus v lete dovolenka v zime lyzovacka a rocny priemer 4,7 l, nesledujem rozdiel zima/leto -neviem ci ma vyznam to osobytne sledovat?

Napsal: 18 úno 2007, 19:37
od Golfisko
Moje 81kW AFNko papá cca 5-6 litrů, teďka momentálně jezdím za 5,5l/100km :-D

Napsal: 19 úno 2007, 13:32
od markusaurelius
a nevidel som tuprispevky majitelov 1,4TDi .. co tí ako to je u nich co tí jazdia na 3,5l ?

Napsal: 19 úno 2007, 14:31
od Golfisko
Přednější je asi požitek z jízdy než zápasit s nervama a pedálem plynu (LOL)

Napsal: 19 úno 2007, 15:46
od trojka
A co topení, když se jedná o skutečnou spotřebu?!

Napsal: 20 úno 2007, 12:56
od markusaurelius
Golfisko píše:Přednější je asi požitek z jízdy než zápasit s nervama a pedálem plynu (LOL)
No to ti poviem je to na nervy ... autobusom sa mi chodit nechce spravim 70-80tis rok a kazdé deci ti robí za tie km celkom slušné prachy, za ktoré si predstavuješ úplne ine veci ..

seknem s tým dochádzaním a kupim si 2.8 V6 :)a na tých 20tis ročne:) mi je egal.. a vozím sa na aute nie na traktore ..

Napsal: 21 úno 2007, 11:16
od flekyc
ibiza ASV 81kw - rozdil ve spotrebe zanedbatelny - nepoznam rozdil, zere to stejne........rozlisuju jen spotrebu pri "podlaze" a pri "houbareni" :-D

Napsal: 21 úno 2007, 13:21
od Matrix
trojka píše:A co topení, když se jedná o skutečnou spotřebu?!
Topení na to nemůže mít vliv... když teplo spotřebováš v malém okruhu v radiátoru topení, termostat se ti tolik neotevře a nemusí se to odpadní teplo pouštět do velkého okruhu. Spíš na to má vliv v zimě měkčí gumy, které mají větší valivý odpor.

Napsal: 21 úno 2007, 15:22
od Csala
Matrix píše:
trojka píše:A co topení, když se jedná o skutečnou spotřebu?!
Topení na to nemůže mít vliv... když teplo spotřebováš v malém okruhu v radiátoru topení, termostat se ti tolik neotevře a nemusí se to odpadní teplo pouštět do velkého okruhu. Spíš na to má vliv v zimě měkčí gumy, které mají větší valivý odpor.
Na kratke jazdy to vplyv ma. Ak zapnem kurenie naplno, tak pri vonkajsej teplote napriklad -5°C motor na pracovnu teplotu nezahrejem ani po 20 km jazdy. A nizka teplota motora na spotrebu urcite vplyv ma.

Napsal: 21 úno 2007, 16:05
od Matrix
Myslel jsem samozřejmě když už je pak motor zahřátej, protože jinak se to nedá objektivně posuzovat.