Napsal: 11 pro 2011, 22:00
Nevím na co se díváš, ale pokud na to co jsi poslal přes "uložto", tak v logu 1,3 a 4 neklesá množství vzduchu na váze pod 800 mg/H při kontrolních otáčkách /3000 +- 100 /.
1.)Na logoch ma teplotu motora max80°C, ked ma 4pinove cidlo jeden z dvch okruhov zle ukazuje a podla mna je to ten pre RJ.prka píše:Vyjadřuješ se dosti nepřesně a zbytečně Milana strašíš.toefuk píše:Ak si mal na palubovke 90°C ked si robil tieto logy tak vymen cidlo teploty vody.
Skontroluj ci nemas netesnost medzi turbom a motorom.
Vaha nic moc, od 2700ot dava malo. Vycisti ju urcite to pomoze.
"Ak si mal na palubovke 90°C ked si robil tieto logy tak vymen cidlo teploty vody." Myslel jsi tím zda mu teploměr na palubní desce ukazoval na střed stupnice nebo jestli se díval na hodnotu teploty při načtení ŘJ palubní desky č.17 když dělal logy ?
"Skontroluj ci nemas netesnost medzi turbom a motorom." Kdyby měl netěsnost jak píšeš, tak by se N 75 snažil tuto ztrátu vzduchu vykompenzovat vyššími otáčkami turba a přes váhu by šlo tím pádem více vzduchu /ne méně jak na logu/. N 75 však celkem normálně omezuje tlak turba /59,4% při ot. 2961/. Ztráta vzduchu by mohla být jedině mezi váhou a turbem.
"Vaha nic moc, od 2700ot dava malo." Výrobce udává, že pokud je při kontrolních otáčkách /3000/ množství vzduchu větší než 800mg/H, tak je to v pořádku /Milan má 835mg/H /.