toefuk píše:Ak si mal na palubovke 90°C ked si robil tieto logy tak vymen cidlo teploty vody.
Skontroluj ci nemas netesnost medzi turbom a motorom.
Vaha nic moc, od 2700ot dava malo. Vycisti ju urcite to pomoze.
Vyjadřuješ se dosti nepřesně a zbytečně Milana strašíš.
"Ak si mal na palubovke 90°C ked si robil tieto logy tak vymen cidlo teploty vody." Myslel jsi tím zda mu teploměr na palubní desce ukazoval na střed stupnice nebo jestli se díval na hodnotu teploty při načtení ŘJ palubní desky č.17 když dělal logy ?
"Skontroluj ci nemas netesnost medzi turbom a motorom." Kdyby měl netěsnost jak píšeš, tak by se N 75 snažil tuto ztrátu vzduchu vykompenzovat vyššími otáčkami turba a přes váhu by šlo tím pádem více vzduchu /ne méně jak na logu/. N 75 však celkem normálně omezuje tlak turba /59,4% při ot. 2961/. Ztráta vzduchu by mohla být jedině mezi váhou a turbem.
"Vaha nic moc, od 2700ot dava malo." Výrobce udává, že pokud je při kontrolních otáčkách /3000/ množství vzduchu větší než 800mg/H, tak je to v pořádku /Milan má 835mg/H /.