Radek
Sracky jak sracky, akorat ze u benzinek za ty sracky plati lidi 38,- aniz by ta cena odpovidala kvalite.
Ber to tak, ze treba v pripade LTO jde vicemene o motorovou naftu bez dani. Vzpomen si na pripady mrtvol v Orliku (zaletovane v sudech), vis kolik tehdy cela republika nevedomky vyjezdila u cerpacek LTO a jak si polovina tech cerpadel dodnes vrniii.
Pokud palivo ma tri hlavni vlastnosti - velmi kvalitne maze, ma primerenou viskozitu a nezpusobuje, ci nepodnecuje korozi. I kdyz o te korozi by se dalo polemizovat, neni problem najit lidi, kterym totalne zkorodovalo a pak se nasledne zadrelo vstrikovaci cerpadlo na pracovnim stroji pri tankovani nafty od Škeble. Osobne vim o dvou pripadech, kdy to krmili naftou od Škeblí a každé cerpadlo vyslo na 40 papiru

.
Vyrobci vozidel musi udrzovat lidi ve strachu, protoze jedine strach verejnosti a kvalitne ukotvene podvedomi, ze cokoliv misto NM musi zarucene zlikvidovat motor a palivovou soustavu behem jednoho roku, zaruci prijem ropnym sejkum. Vo tom to je.