Stránka 2 z 7
Napsal: 09 úno 2012, 11:03
od roubic
Forest ::: a co máš ty za auto pokud to není tajný ?? uka ty graf at se mám co učit

))
Napsal: 09 úno 2012, 11:39
od Forest
Ode me by ses ted nic z meho auta nenaucil, ted jezdim se Supem AWX s chipem od DP a dost trestnych bodu na konte, takze si nemohu moc vyskakovat
Ja uz mam tohle obdobi nejspis za sebou ale neboj se, co se tuningu TDI tyce tak mam neco "malo" za sebou
.. mimochodem to, ze nemas mit diru v sani se nemas kde ucit, to je zaklad. A to, ze mas mit cidlo s vetsim rozsahem je v pripade, ze se hodlas pohybovat i mimo rozsah soucasneho cidla snad logicke, tam se neni co ucit.
Napsal: 09 úno 2012, 12:13
od TDIfun
Byl bych rad, kdyby se urcilo nejake pravidlo pro urceni korekcnich faktoru (normy) pro mereni, jelikoz sleduji ze se to dava jak se hodi a ja merim dle okolni teploty, nikoliv nasaveneho stlaceneho za IC...
Pokud nehodlaji nekteri investovat nemale finance pro poradne chlazeni, a auta se jim prehrivaji, prepnu korekce a OK..
Sice jsem uz zainvestoval do nizkotlakeho vetraku, ale kdyz vidim ten potencial retarderu nebude asi problem prehrivat auto vysokou zatezi a dlouhym merenim. Lze to zamezit snizenim % stale zateze treba... Tak nejakej navrh??? At se pak nedockam toho, ze zmenim korekce a pak po me budou dupat, viz graf zde. pochybuji ze meli na dilne 65st..
neni to pruzeni ale komunikace jak tohle resit a pak si nehanit grafy a mereni. Takze spise otazka na tiskoveho mluviciho Zizalu

, kterej se aktivne zucastnuje diskuze zda na foru

Napsal: 09 úno 2012, 13:19
od roubic
Forest píše:Ode me by ses ted nic z meho auta nenaucil, ted jezdim se Supem AWX s chipem od DP a dost trestnych bodu na konte, takze si nemohu moc vyskakovat
Ja uz mam tohle obdobi nejspis za sebou ale neboj se, co se tuningu TDI tyce tak mam neco "malo" za sebou
.. mimochodem to, ze nemas mit diru v sani se nemas kde ucit, to je zaklad. A to, ze mas mit cidlo s vetsim rozsahem je v pripade, ze se hodlas pohybovat i mimo rozsah soucasneho cidla snad logicke, tam se neni co ucit.
Tak ale kdyz pises ze si neco zazil tak prece mas nejaky starsi graf ne ??? Tak to vim ze se to musi utesnit proto sem to tam psal cidlo uz mam bude je tam v nejblissi dobe davat takze to taky vim

)))))
Napsal: 09 úno 2012, 13:48
od Thomy
Taky bych rád viděl graf Foresta, ostatně nejen já

, podle mě se za něj snad stydí..
Napsal: 09 úno 2012, 13:48
od Forest
Mas pravdu, mam tu jeden starsi graf, nekdy z roku 2004 tusim:
http://www.4est.wz.cz/golf/278max.jpg
@Thomy: hledej v mych prispevcich z minulosti, najdes moje vyjadreni ... jinak verit mi nemusis, ale ja zadny jiny graf nemam, proste auto na brzde nebylo
Napsal: 09 úno 2012, 13:52
od Thomy
Už mlčim

Hezké, lineární
Napsal: 09 úno 2012, 13:53
od Forest
Thomy píše:Už mlčim

Hezké, lineární
Je zajimave, s cim se dokazi nekteri spokojit

Napsal: 09 úno 2012, 13:55
od moucha
Foreste, to je s twinem?
Napsal: 09 úno 2012, 13:57
od Thomy
Víc upřednostňuju plochej průběh, ale já bych se s tím více, než spokojil

Ale už dost

ať mu to tu nezasíráme.
Napsal: 09 úno 2012, 14:07
od subz3ro_tdi
@4est: ten soft od Maxacov bol taky K-power vo farebnom, nie?

Napsal: 09 úno 2012, 14:09
od nejsem-naivka

s tou teplotou je to tak, že jsou tam dva výkony. Jeden výkon se počítá z teploty nasávanýho vzduchu za ic a ten samozřejmě roste z důvodu nedostatečného chlazení ic na brzdě. Tohle auto mělo na brzdě 65°C a 213 ps. ALE s touhle teplotou v reálu nejezdí, podle velikosti ic je to okolo 25°C a z těhle ideálních podmínek vychází i norma pro přepočet korigovanýho výkonu. Octa měla na brzdě taky 53°C a 305 ps, korekce 325 ps a s 53°C nejezdí. Takže pokud se ochladí vzduch ještě víc, tak poroste i okamžitej výkon což je všem jasný. Pokud se bude provádět několik měření po sobě bez zásahu do řj, tak bude korigovanej výkon pořád stejnej, ale naměřenej nižší a nižší, tak jak bude stoupat teplota za ic. Teplota na dílně je tam uvedená taky.
A ta čmáranice je co? Myslím ten rádobygraf. Bez urážky, ale asi Roubiče zajímal graf z brzdy.
Napsal: 09 úno 2012, 14:18
od Forest
Stano

Mi pravidelni ctenari vedi

... ale hezky to deli zrno od plev.
Zizalo, trpis nejakou formou ztraty pameti? Sam vis, ze graf z brzdy v pripade meho auta proste neni ... a znas i duvody.
Napsal: 09 úno 2012, 14:28
od nejsem-naivka
Však jsem psal bez urážky, paměť mám dobrou. Neber to jako útok, ale neni ti blbý furt někomu psát jak to má na nic, když sám žádnej graf nemáš? Protože tuta čmáranice od tebe graf prostě neni. A subjektivní pocity jsou dobrý akorát pro oblbování puberťaček

nejdřív ukaž, že jsi něco naměřil a napiš k tomu, že tak vypadá optimální graf-schválně jsem nepoužil slovo dokonalej, protože pak by debata zabředla upe jinam.
Napsal: 09 úno 2012, 14:38
od roubic
Foreste jako hodnoty vypadali zajimave a videjko by nebylo ?? Jak to jede nebo tak neco video ze sprintu nebo neco takovyho ??? Takovejhle graf ti sem muzu dat kolik jenom najdu ale i to auto by me zajimalo

))