Citroen Jumper 2,5 TDI -přímý vstřik
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak jsem to dneska doloval ven a operace se povedla, ale pacient chcípl..
Takže spodek bloku úplně vyndat nejde, jde to popustit/povolit trochu převodovku, aby vyskočil fixační kolík /, ale spodek se zarazí o vnitřek setrváku, popojede pouze v tom vybrání a pak se zarazí..Takže už jsem v klidu, musím vyndat skříň a setrvák a pak to půjde dolů..-co jsem tam koukal , tak klika nevypadá níjak přidřená, ale lágry jsou prošoupané až skoro na plech...Takže jsem ušetřil velký h.vno..

Takže spodek bloku úplně vyndat nejde, jde to popustit/povolit trochu převodovku, aby vyskočil fixační kolík /, ale spodek se zarazí o vnitřek setrváku, popojede pouze v tom vybrání a pak se zarazí..Takže už jsem v klidu, musím vyndat skříň a setrvák a pak to půjde dolů..-co jsem tam koukal , tak klika nevypadá níjak přidřená, ale lágry jsou prošoupané až skoro na plech...Takže jsem ušetřil velký h.vno..

nepropadat panice...
Dokud to nezkusíš, víš prdlajs. Sundám setrvák a je to.Jelikož je vše načnuté, vyměnim . lamelu, gufera, min.šály, má v prdeli ložisko na kole, čepy , rozežrané hadice, atd,atd. A cena poroste, a přitom auto norm. jelo, jen klepalo..Správný postup samozřejmě je, vyndat agregát, umýt od toho všeho hnoje, nechat přebrousit blok, nové písty, šrouby /2250 kč/ a cena roste, roste a roste..Jelikož jako každý Citroen a Peugeot tohle auto, hnije a hnije, nemá to vůbec cenu..Takže jiné řešení je, sehnat jiný motor, který třeba nemá půl mega ale jen 400000km a je to bez záruky...Protože se nesmí zapomínat na jedno, jsou k tomu třeba dva..Jeden, kdo to opraví a druhý, kdo to zaplatí...Protože dokud to nerozebereš, víš ho.no, vše jsou jen povídačky naší kačky. A ten kluk potřebuje jezdit a na jiné nemá..Proto se používají i tyhle netradiční cesty..
nepropadat panice...
- pavel9270
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 526
- Registrován: 31 pro 2010, 10:32
- Bydliště: okr. Zvolen
Odpovědi: 0
Jelikož jako každý Citroen a Peugeot tohle auto, hnije a hnije, nemá to vůbec cenu..
V tomto s tebou nesúhlasím.
To že máš averziu voči francúzskym autám som si všimol už dávnejšie, ale na ich obranu musím zdôrazniť že Jumper a Boxer má taliansku karosériu. To znamená že aj povrchovú úpravu a lak. No odkedy začalo PSA robiť pozink. karosérie tak ich robia asi najkvalitnejšie z európskych značiek. Majú aj kvalitní nástrek podvozku. Od čias druhej generácie 405, poslednej gen. 205 je to úplne v pohode. Porovnaj si ten istí ročník PSA a napr. Opel alebo Ford. Príkladne: mal som z bratrancom ten istí ročník, on Mondeo ja 406. On išiel meniť lemy zadných blatníkov už druhí krát keď som ja našiel prvú hrdzu po kamienkoch.
V tomto s tebou nesúhlasím.
To že máš averziu voči francúzskym autám som si všimol už dávnejšie, ale na ich obranu musím zdôrazniť že Jumper a Boxer má taliansku karosériu. To znamená že aj povrchovú úpravu a lak. No odkedy začalo PSA robiť pozink. karosérie tak ich robia asi najkvalitnejšie z európskych značiek. Majú aj kvalitní nástrek podvozku. Od čias druhej generácie 405, poslednej gen. 205 je to úplne v pohode. Porovnaj si ten istí ročník PSA a napr. Opel alebo Ford. Príkladne: mal som z bratrancom ten istí ročník, on Mondeo ja 406. On išiel meniť lemy zadných blatníkov už druhí krát keď som ja našiel prvú hrdzu po kamienkoch.
pavel 9270- křivdíš mi, Francouze neodsuzuji, jen nemám rád Renaulta..Ale když auto je z roku 1999 a ještě z druhé ruky, není to žádný zázrak, ale určitě hnije méně než MBenz..Měl jsem na mysli shnilé prahy, hlavně zevnitř, ale to má vlastně každý..A z majitele vylezlo, že má auto tak na rok..Já sice znám ty tanečky majitelů. když se zjistí, že oprava bude dražší, a měl přinést zálohu, a prdlajs..Jen pro zajímavost, klika vypadá, že je prdlá , u řemenu drnčí ůplně jinak než u setrváku , a ložisko s axiálem je vydřené pomalu pod červenou, ostatní ne..Takže přebrus, pokud klika není luplá, nová ložiska, obrácená spojka nedělala problém, čep vydlice šel jako fík...Ale štve mne, že jsem do toho šel..jsou lepší práce.. 

nepropadat panice...
- pavel9270
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 526
- Registrován: 31 pro 2010, 10:32
- Bydliště: okr. Zvolen
Odpovědi: 0
Ja bránim tých slimákožrútov vlastne preto, lebo sú môj chlebík. A Renault mi je tiež z nich najmenej sympatický.
A čo sa tíka áut- starčekov, je paradox že za opravu nového na ktorom všetko ide krásne rozobrať si môžeš zapítať omnoho viac, ako za starú šunku na ktorej je všetko zahrdzavené, zahryznuté, špinavé, zvetrané a ja neviem aké. Narobíš a našpekuluješ sa ako blbec, musíš improvizovať aby si mu ušetril peniažky. A keď ťa má vyplatiť tak si drahý- veď to auto už nemá ani hodnotu. Ale to poznáme všetci.
A čo sa tíka áut- starčekov, je paradox že za opravu nového na ktorom všetko ide krásne rozobrať si môžeš zapítať omnoho viac, ako za starú šunku na ktorej je všetko zahrdzavené, zahryznuté, špinavé, zvetrané a ja neviem aké. Narobíš a našpekuluješ sa ako blbec, musíš improvizovať aby si mu ušetril peniažky. A keď ťa má vyplatiť tak si drahý- veď to auto už nemá ani hodnotu. Ale to poznáme všetci.
Přesně tak, stalo se mi, že mi kdysi jeden hospodský známý přivezl auto /š105/do opravy a prohlásil, nezapomeň, že jsem tohle auto koupil za 500 kč...
Tak jsem mu řekl /byl to vrak a chtěl opravit brzdy a těsnění pod hlavou, a kdyby byla prasklá , že ji přiveze ze šrotu.../ ať to zase odveze a sežene si nějaké jiné, jestli má aspoň pětistovku..Byl to majitel baru...

Tak jsem mu řekl /byl to vrak a chtěl opravit brzdy a těsnění pod hlavou, a kdyby byla prasklá , že ji přiveze ze šrotu.../ ať to zase odveze a sežene si nějaké jiné, jestli má aspoň pětistovku..Byl to majitel baru...

nepropadat panice...