Citroen Jumper 2,5 TDI -přímý vstřik

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Citroen Jumper 2,5 TDI -přímý vstřik

Příspěvek od jericho-3 »

Chtěl jsem se zeptat, nesundaval někdo přímo ve voze spodek bloku /uložení kliky/ a kde sháněl klikové šály...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
pavel9270
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2010, 10:32
Bydliště: okr. Zvolen

Příspěvek od pavel9270 »

To myslíš ako fakt? :?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, přesně nevím, zda je to u zadního gufera udělané tak jak vepředu, ale mám již vše odpojeno, jen mi chybí vyndat pravou poloosu, spodek se již hýbá, chci si ušetřit práci..Kdysi jsem to na Ducatu dělal, tohle mi naštvalo, potřebuju se dostat k hlavním lágrům.. :)
nepropadat panice...
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

dělali jsme to venku asi je pod setrvákem přišroubovanej simerink jinak je to dost těžký takže budeš mít problém to usadit šáli jsme měli myslím z elitu nebo se optej v brusírně nějaký ti dodaj taky to tak děláme pokud nikde nemaj.museli jsme dost ty šály zaškrabat šlo to hodně blbě dělali jsme to kvůli uniku oleje teklo to tam jako dunaj.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Já měl taky za to, že pod setrvákem je kryt gufera, ale zkusil jsem to nejdřív odpojit a zepředu vozu se to u setrváku normálně mele, zezadu ještě drží šroub na držáku pooosy , který kvůli turbu, nejde vyndat..Trochu mne překvapilo, že místo pořádného vedení toho spodku ho drží/mimo hlavních šroubů/ jen 8 šroubů M6 ...Do převodovky se mi nechce, ale asi mne to nemine..Klika má velkou axiální vůli, ale hlavně radiální..Je to vym.dané jako cecek, proto bych rád viděl stav kliky, protože majitel už "propadá panice"..Tady jsou šály i s tím rantlem, včera mi to prodejce hledal a že je schopen sehnat jen ojniční, ale ty už někdo měnil...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
pavel9270
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2010, 10:32
Bydliště: okr. Zvolen

Příspěvek od pavel9270 »

Ty nechceš vybrať kľukovku a dať brúsiť, iba vymeniť hl. šálky?
Uživatelský avatar
pavel9270
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2010, 10:32
Bydliště: okr. Zvolen

Příspěvek od pavel9270 »

ObrázekObrázek
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

zkus brusírnu mají své zdroje taky jsme kliku nebrousili to posoudíš až to rozděláš.Ale já bych to na autě nedělal moc velkej adrenalin pokud je prostor tak to jde ven pěkně motor si otočíš a kliku pěkně usadíš na autě si pekně zaposiluješ až to tam budeš zkoušet .
Uživatelský avatar
pavel9270
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2010, 10:32
Bydliště: okr. Zvolen

Příspěvek od pavel9270 »

Na aute by som to nerobil ani za nič. Narobíš sa tak isto ako kebi si motor vybral vonku, času pri tom stráviš tiež kopec a hlavne nebude to 100%-ná práca. To mu tam rovno daj kožu zo slaniny a záruka po bránu. :D Nemusíš zháňať šály.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Bezva, děkuji za snímek, a máte pravdu, tohle je "fušeřina", ale jde o to, abych posoudil stav a co dál..Může se stát, že majitel to zastaví..Původní problém tohoto motoru byl, že vše fungovalo, ale při naložení , hlavně na větší kvalt motor začal klepat, jakmile se ubralo, byl klid. /Teď už vím, že majiteli to už někdo zkoušel opravit, po rozebrání jsem zjistil, že jsou tam nové ojniční šály/..A za mnou přijel, abych mu řekl, co to klepe.., bylo divný, že na místě šel motor jako housle i při přidání plynu se nic nedělo..Jen v tahu..Na ojnici to nevypadalo, měl jsem za to, že klepe píst..Potom to přivezl, já vyndal ojnice, písty tam vaklaly, kroužky vyhřáté, atd. Došlo mi, že jsem asi závadu nenašel.Tak jsem to dal dohromady, uvedl do chodu, komprese naskočila až jsem se divil, ale motor se ohřál a to byl rambajs...Samozřejmě jsem to nahoře natlakoval a pak se to ukázalo..Takže moje diagnoza byla špatná,já blbec ani nezměřil dolní oka ojnic, zda nějaká není prometená,/ale to by klepalo furt/- /jedna byla už měněná/ a protože ve vaně jsem našel zevnitř ránu, zkoušel jsem kliku a zjistil jsem, že má enormní vůli a klepe patrně ona..Je to až podivné, kolik to je, když jsem dal dole pod setrvák páku, opticky je vidět, jak se jebe..Teď mám dilema, zda to vyndat ven, a udělat go kliky, ale majitel na mne dělá dojem, že moc nebude chtít platit.Takže jdu cestou nejmenšího odporu..Podle snímku to vypadá, že to vyndat půjde.. Tak to vyndam a uvidím, co dál..Motor má půl mega /min/ a na co sáhnu je v prdeli..Není nad upadlé kolo. :)
nepropadat panice...
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

už jsem viděl prasklou kliku normálně to jezdilo ale klepalo mělo to taky vůli do stran jinak si to nechá líbit docela hodně změř ovalitu a pak se rozhodneš pokud zákazník nechce slyšet tak se může lehce stát že to cvakneš ze své kapsy až se mu to znova posere a ještě tě bude všude pomlouvat ale s tím se už setkal asi každej.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tu kliku že je prdlá jsem mu řekl do telefonu jako možnost.., ale ta vůle napovídá, že se tam něco dělo, proto jsem na to zvědav..
nepropadat panice...
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

sám jsem zvědavej co na tebe vykoukne třeba ti půlka kliky spadne na palec a bude po problému s broušením :-D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tak budu honit kliku... :)
nepropadat panice...
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Odpovědi: 0
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

tak na aute bych to nepulil, to snad ani nejde. jinac si myslim ze to bude pistni cep, nebo protoceny lozisko na klice.
Odpovědět

Zpět na „Citroën“