Stránka 2 z 2

Napsal: 12 úno 2012, 10:09
od jericho-3
dave 55,pístní čep to není/měj jsem písty venku/ a protočené ložisko na klice uvidím, až se k nim dostanu...Nehledě na to, že pístní čep klepe pořád..

Napsal: 12 úno 2012, 20:34
od dav55
posledne jsem rozdelaval tento motor a taky klepal, pridreny jeden valec a hlavni lozisko ve vane. znamy to koupil v nemecku a ujel cca 70Km z berlina a klepot. na ojnicnich salach bylo videt jak si nekdo sproubovakem znacil kde prijdou. pritom to kupoval a nic neklepalo, asi to bylo poleceny.

Napsal: 12 úno 2012, 20:53
od jericho-3
Jo, přede mnou už to taky někdo léčil..Tohle provedení se zvýšenou tuhostí, kdy musíš sundat kus litiny aby jsi se dostal ke klice je pěkně na h.vno..

Napsal: 13 úno 2012, 16:35
od jericho-3
Tak jsem to dneska doloval ven a operace se povedla, ale pacient chcípl.. :)
Takže spodek bloku úplně vyndat nejde, jde to popustit/povolit trochu převodovku, aby vyskočil fixační kolík /, ale spodek se zarazí o vnitřek setrváku, popojede pouze v tom vybrání a pak se zarazí..Takže už jsem v klidu, musím vyndat skříň a setrvák a pak to půjde dolů..-co jsem tam koukal , tak klika nevypadá níjak přidřená, ale lágry jsou prošoupané až skoro na plech...Takže jsem ušetřil velký h.vno.. :)

Napsal: 13 úno 2012, 21:15
od dav55
:-) (rofl) to se dalo cekat. neco jako kdyz neco nejde tak se najde nejaky.......

Napsal: 13 úno 2012, 21:35
od pavel9270
dav55 píše::-) (rofl) to se dalo cekat. neco jako kdyz neco nejde tak se najde nejaky.......
..... ktorý o tom nevie, že sa to nedá a urobí to. Akurát toto nie je ten prípad.

Napsal: 13 úno 2012, 21:41
od dav55
co se tyce klik, tak taham motory ven, protoze si myslim, ze ma clovek lepsi cit, vice vidi, lepsi pristup.

Napsal: 13 úno 2012, 22:04
od pavel9270
Keď sa jedná o uloženie kľuky, tak to je bez debaty. Preto som sa čudoval už na začiatku vlákna.

Napsal: 13 úno 2012, 23:42
od jericho-3
Dokud to nezkusíš, víš prdlajs. Sundám setrvák a je to.Jelikož je vše načnuté, vyměnim . lamelu, gufera, min.šály, má v prdeli ložisko na kole, čepy , rozežrané hadice, atd,atd. A cena poroste, a přitom auto norm. jelo, jen klepalo..Správný postup samozřejmě je, vyndat agregát, umýt od toho všeho hnoje, nechat přebrousit blok, nové písty, šrouby /2250 kč/ a cena roste, roste a roste..Jelikož jako každý Citroen a Peugeot tohle auto, hnije a hnije, nemá to vůbec cenu..Takže jiné řešení je, sehnat jiný motor, který třeba nemá půl mega ale jen 400000km a je to bez záruky...Protože se nesmí zapomínat na jedno, jsou k tomu třeba dva..Jeden, kdo to opraví a druhý, kdo to zaplatí...Protože dokud to nerozebereš, víš ho.no, vše jsou jen povídačky naší kačky. A ten kluk potřebuje jezdit a na jiné nemá..Proto se používají i tyhle netradiční cesty..

Napsal: 14 úno 2012, 07:41
od pavel9270
Jelikož jako každý Citroen a Peugeot tohle auto, hnije a hnije, nemá to vůbec cenu..


V tomto s tebou nesúhlasím.
To že máš averziu voči francúzskym autám som si všimol už dávnejšie, ale na ich obranu musím zdôrazniť že Jumper a Boxer má taliansku karosériu. To znamená že aj povrchovú úpravu a lak. No odkedy začalo PSA robiť pozink. karosérie tak ich robia asi najkvalitnejšie z európskych značiek. Majú aj kvalitní nástrek podvozku. Od čias druhej generácie 405, poslednej gen. 205 je to úplne v pohode. Porovnaj si ten istí ročník PSA a napr. Opel alebo Ford. Príkladne: mal som z bratrancom ten istí ročník, on Mondeo ja 406. On išiel meniť lemy zadných blatníkov už druhí krát keď som ja našiel prvú hrdzu po kamienkoch.

Napsal: 14 úno 2012, 12:14
od dav55
proto ji mel vytahnou motor, razebrat a spocitat opravu. nechces, hodit motor do kufru a nazdar.

Napsal: 14 úno 2012, 18:41
od jericho-3
pavel 9270- křivdíš mi, Francouze neodsuzuji, jen nemám rád Renaulta..Ale když auto je z roku 1999 a ještě z druhé ruky, není to žádný zázrak, ale určitě hnije méně než MBenz..Měl jsem na mysli shnilé prahy, hlavně zevnitř, ale to má vlastně každý..A z majitele vylezlo, že má auto tak na rok..Já sice znám ty tanečky majitelů. když se zjistí, že oprava bude dražší, a měl přinést zálohu, a prdlajs..Jen pro zajímavost, klika vypadá, že je prdlá , u řemenu drnčí ůplně jinak než u setrváku , a ložisko s axiálem je vydřené pomalu pod červenou, ostatní ne..Takže přebrus, pokud klika není luplá, nová ložiska, obrácená spojka nedělala problém, čep vydlice šel jako fík...Ale štve mne, že jsem do toho šel..jsou lepší práce.. :)

Napsal: 14 úno 2012, 20:23
od pavel9270
Ja bránim tých slimákožrútov vlastne preto, lebo sú môj chlebík. A Renault mi je tiež z nich najmenej sympatický.
A čo sa tíka áut- starčekov, je paradox že za opravu nového na ktorom všetko ide krásne rozobrať si môžeš zapítať omnoho viac, ako za starú šunku na ktorej je všetko zahrdzavené, zahryznuté, špinavé, zvetrané a ja neviem aké. Narobíš a našpekuluješ sa ako blbec, musíš improvizovať aby si mu ušetril peniažky. A keď ťa má vyplatiť tak si drahý- veď to auto už nemá ani hodnotu. Ale to poznáme všetci.

Napsal: 15 úno 2012, 10:53
od jericho-3
Přesně tak, stalo se mi, že mi kdysi jeden hospodský známý přivezl auto /š105/do opravy a prohlásil, nezapomeň, že jsem tohle auto koupil za 500 kč... :)
Tak jsem mu řekl /byl to vrak a chtěl opravit brzdy a těsnění pod hlavou, a kdyby byla prasklá , že ji přiveze ze šrotu.../ ať to zase odveze a sežene si nějaké jiné, jestli má aspoň pětistovku..Byl to majitel baru... :o