Otázka pro elektrikáře

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Odpovědi: 1
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Honza M píše:
TDI tech píše:Ked ta 25ka bude aspon C tak no problem. Aj tu 20tku by som dal radsej C, pretoze B moze vyhadzovat.
Já vím, ale dneska už nedovolí C jistič.
Proto jsem psal že jde udělat šikovná ojebávka.
Elektronika auta a technika........
776 829390
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

No neviem ako je tomu u vas ale podla mna je to blbost stym ze nedovolia C istic. Ako potom u vas funguje priemysel. Elektromotor, zvaracka je cisto indukcna zataz takze C istic je nutnost. Viem v dnesnej dobe ma uz skoro vsetko softstart modul, ale ajtak stare indukcne el. zariadenia ktore softstart modul este nemaju musite nejako pouzivat. Chcel by som vidiet WLSP315 ako pobezi na B istici :?
Uživatelský avatar
NEVO
Přispěvovatel
Příspěvky: 976
Odpovědi: 0
Registrován: 07 kvě 2008, 20:44
Bydliště: Or.Polhora-Slovensko

Příspěvek od NEVO »

no blbost to nieje, ked chces tak C istic tak ti povedia natiahni silnejsiie kabla a daj vacsi B istic a mas po probleme.
nafta je dobra, benzin este lepsi, ale radsej by som to nepil
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Darmo ze das B32 furt vypne skor jak C25. Kukni si v katalogu vypinacie charakteristriky isticou. A hned budes vidiet o co sa tam jedna ;)
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Odpovědi: 0
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

C jistič čez nepovolí , aby jsi nedělal špičky v síti , jinak u nás vymysleli ještě vychytávku - elektronický elektroměr a ten ti změří i špičky ještě k tomu komunikuje po síti , takže pokud dáš ojebanej jistič hned je tam máš :roll: , slabší přívodní kabel je lepší na spouštění , funguje jako utlumení při spouštění
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Tak to mate naozaj krute. Mne sa zda ze sa boja aby im tie spicky neodfajcili ten sofistikovany online elektromer. To je pripad kedy je pokrok k nicomu.
Uživatelský avatar
NEVO
Přispěvovatel
Příspěvky: 976
Odpovědi: 0
Registrován: 07 kvě 2008, 20:44
Bydliště: Or.Polhora-Slovensko

Příspěvek od NEVO »

TDI tech mam statne skusky s elektriky takze viem ake charakteristiky maju istece, a ked som povedal daj si silnejsi B-ckovy istic nemyslel som len jeden jasne ze bude musiet dat aj hlavny silnejsi :D
ale kedze nemoze dat C istic
a dat silnejsie vedenie a silnejsi B istic by bolo drahe, tak dokupit softstart modul a neni co riesit :)
nafta je dobra, benzin este lepsi, ale radsej by som to nepil
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“