Proto jsem psal že jde udělat šikovná ojebávka.Honza M píše:Já vím, ale dneska už nedovolí C jistič.TDI tech píše:Ked ta 25ka bude aspon C tak no problem. Aj tu 20tku by som dal radsej C, pretoze B moze vyhadzovat.
Otázka pro elektrikáře
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No neviem ako je tomu u vas ale podla mna je to blbost stym ze nedovolia C istic. Ako potom u vas funguje priemysel. Elektromotor, zvaracka je cisto indukcna zataz takze C istic je nutnost. Viem v dnesnej dobe ma uz skoro vsetko softstart modul, ale ajtak stare indukcne el. zariadenia ktore softstart modul este nemaju musite nejako pouzivat. Chcel by som vidiet WLSP315 ako pobezi na B istici 

C jistič čez nepovolí , aby jsi nedělal špičky v síti , jinak u nás vymysleli ještě vychytávku - elektronický elektroměr a ten ti změří i špičky ještě k tomu komunikuje po síti , takže pokud dáš ojebanej jistič hned je tam máš
, slabší přívodní kabel je lepší na spouštění , funguje jako utlumení při spouštění

G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
- NEVO
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 976
- Registrován: 07 kvě 2008, 20:44
- Bydliště: Or.Polhora-Slovensko
Odpovědi: 0
TDI tech mam statne skusky s elektriky takze viem ake charakteristiky maju istece, a ked som povedal daj si silnejsi B-ckovy istic nemyslel som len jeden jasne ze bude musiet dat aj hlavny silnejsi
ale kedze nemoze dat C istic
a dat silnejsie vedenie a silnejsi B istic by bolo drahe, tak dokupit softstart modul a neni co riesit

ale kedze nemoze dat C istic
a dat silnejsie vedenie a silnejsi B istic by bolo drahe, tak dokupit softstart modul a neni co riesit

nafta je dobra, benzin este lepsi, ale radsej by som to nepil