Otázka pro elektrikáře

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Honza M
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Odpovědi: 0
Registrován: 07 lis 2007, 18:23
Bydliště: Most

Otázka pro elektrikáře

Příspěvek od Honza M »

Udrží hlavní jistič 25 ve skříni a jistič 20 v dílně kompresor o výkonu 7,5 kw?
Díky.
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Odpovědi: 1
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Pokud k tomu nepoběží nic jinýho s velkým náběhovým proudem tak jo. Ideální by byl rozběh hvězda-trojůhelník, ale i na tvrdo by to jističe s charakteristikou B měli unýst uplně v pohodě.
Elektronika auta a technika........
776 829390
Uživatelský avatar
NEVO
Přispěvovatel
Příspěvky: 976
Odpovědi: 0
Registrován: 07 kvě 2008, 20:44
Bydliště: Or.Polhora-Slovensko

Příspěvek od NEVO »

udrzi ako nic :D
nafta je dobra, benzin este lepsi, ale radsej by som to nepil
Honza M
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Odpovědi: 0
Registrován: 07 lis 2007, 18:23
Bydliště: Most

Příspěvek od Honza M »

NEVO píše:udrzi ako nic :D
Vážně nebo si děláš srandu :)
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Odpovědi: 0
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

jedině pokud jsi hodně daleko od trafačky , řešil jsem to v turbopower tam jsou hned u trafačky (elektrikářsky se to nazývá tvrdé vedení ) a vypadával jistič 32A béčko na 7,5 kw s rozběhem , céčko nechtěl čez povolit a pomohl až softstart
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

jistič

Příspěvek od Libor Hanzal »

20 jistič udrží snadno 12 kw.Ty to máš ve třech fázích .Při plným zatížení je na fázi 14 amper u motoru 7.8 kw.
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Odpovědi: 0
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Bydliště: Pardubice

Re: jistič

Příspěvek od 1pavel »

Libor Hanzal píše:20 jistič udrží snadno 12 kw.Ty to máš ve třech fázích .Při plným zatížení je na fázi 14 amper u motoru 7.8 kw.
za chodu ano , ale jde o rozběh , například 4 kw na orlíku bez rozběhu ti vyrazí 16B jistič na každý 2-4 sepnutí ;)
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Odpovědi: 1
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Přesně tak hodně záleží na tom v jaký je jistič kondici, když je vyhřátej tak je konec. Pak jak už tady bylo zmíněno záleží na smyčce (tvrdosti zdroje - přechodové odpory, vzdálenost od trafačky, vytížení a velikost trafa a typ trafa), ale nebál bych se toho.

V nejhoršim případě se nechá udělat ojebávka, kterou tady radši nebudu prezentovat, kdyžtak přes SZ a každej trochu šikovnej elektrikář si s ní poradí z "šuflíkovejch" zásob.
Elektronika auta a technika........
776 829390
Honza M
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Odpovědi: 0
Registrován: 07 lis 2007, 18:23
Bydliště: Most

Příspěvek od Honza M »

Mám ted 7,5kw orlíka,který má pryč elektromotor. Tak nevím jestli koupit jiný 7,5kw a risknout že to nevydrží jistič, nebo koupit raději slabší.

Nemáte prosím někdo elektromotor na prodej?
Uživatelský avatar
NEVO
Přispěvovatel
Příspěvky: 976
Odpovědi: 0
Registrován: 07 kvě 2008, 20:44
Bydliště: Or.Polhora-Slovensko

Příspěvek od NEVO »

no ja som to myslel vazne, ale ty si nenapisal aky presne ten kopmresor je
je rozdiel roztacat jeden piest a styri piesty :-)
u nas na dielni sme mali taky problem je 6.5 kW motor vyhadzoval pri rozbehu aj 40 A istic a nic nepomahalo (pri spustani hviezda trojuholnik sa tazko rozbiehal a niekedy sa ani neroztocil)
stacilo o trochu zmenit prevodovy pomer na remeniciach a funguje na 25 A istic (LOL)
nafta je dobra, benzin este lepsi, ale radsej by som to nepil
Honza M
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Odpovědi: 0
Registrován: 07 lis 2007, 18:23
Bydliště: Most

Příspěvek od Honza M »

NEVO píše:no ja som to myslel vazne, ale ty si nenapisal aky presne ten kopmresor je
je rozdiel roztacat jeden piest a styri piesty :-)
u nas na dielni sme mali taky problem je 6.5 kW motor vyhadzoval pri rozbehu aj 40 A istic a nic nepomahalo (pri spustani hviezda trojuholnik sa tazko rozbiehal a niekedy sa ani neroztocil)
stacilo o trochu zmenit prevodovy pomer na remeniciach a funguje na 25 A istic (LOL)
Je to dvoupístový kompresor.
Uživatelský avatar
NEVO
Přispěvovatel
Příspěvky: 976
Odpovědi: 0
Registrován: 07 kvě 2008, 20:44
Bydliště: Or.Polhora-Slovensko

Příspěvek od NEVO »

no tak to by podla mojich skusenosti slo, prinajhorsom vymenis istice, dnes uz niesu tak drahe :)
nafta je dobra, benzin este lepsi, ale radsej by som to nepil
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Ked ta 25ka bude aspon C tak no problem. Aj tu 20tku by som dal radsej C, pretoze B moze vyhadzovat.
Honza M
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Odpovědi: 0
Registrován: 07 lis 2007, 18:23
Bydliště: Most

Příspěvek od Honza M »

NEVO píše:no tak to by podla mojich skusenosti slo, prinajhorsom vymenis istice, dnes uz niesu tak drahe :)
CEZ chce 500 kč za ampéru a větší už prý asi ani nepůjde kvůli slabému přívodnímu kabelu.
Honza M
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Odpovědi: 0
Registrován: 07 lis 2007, 18:23
Bydliště: Most

Příspěvek od Honza M »

TDI tech píše:Ked ta 25ka bude aspon C tak no problem. Aj tu 20tku by som dal radsej C, pretoze B moze vyhadzovat.
Já vím, ale dneska už nedovolí C jistič.
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“