Stránka 2 z 2

Napsal: 01 bře 2012, 08:09
od Martin.R
Honza M píše:
TDI tech píše:Ked ta 25ka bude aspon C tak no problem. Aj tu 20tku by som dal radsej C, pretoze B moze vyhadzovat.
Já vím, ale dneska už nedovolí C jistič.
Proto jsem psal že jde udělat šikovná ojebávka.

Napsal: 01 bře 2012, 09:00
od TDI tech
No neviem ako je tomu u vas ale podla mna je to blbost stym ze nedovolia C istic. Ako potom u vas funguje priemysel. Elektromotor, zvaracka je cisto indukcna zataz takze C istic je nutnost. Viem v dnesnej dobe ma uz skoro vsetko softstart modul, ale ajtak stare indukcne el. zariadenia ktore softstart modul este nemaju musite nejako pouzivat. Chcel by som vidiet WLSP315 ako pobezi na B istici :?

Napsal: 01 bře 2012, 11:40
od NEVO
no blbost to nieje, ked chces tak C istic tak ti povedia natiahni silnejsiie kabla a daj vacsi B istic a mas po probleme.

Napsal: 01 bře 2012, 11:45
od TDI tech
Darmo ze das B32 furt vypne skor jak C25. Kukni si v katalogu vypinacie charakteristriky isticou. A hned budes vidiet o co sa tam jedna ;)

Napsal: 01 bře 2012, 17:32
od 1pavel
C jistič čez nepovolí , aby jsi nedělal špičky v síti , jinak u nás vymysleli ještě vychytávku - elektronický elektroměr a ten ti změří i špičky ještě k tomu komunikuje po síti , takže pokud dáš ojebanej jistič hned je tam máš :roll: , slabší přívodní kabel je lepší na spouštění , funguje jako utlumení při spouštění

Napsal: 01 bře 2012, 19:59
od TDI tech
Tak to mate naozaj krute. Mne sa zda ze sa boja aby im tie spicky neodfajcili ten sofistikovany online elektromer. To je pripad kedy je pokrok k nicomu.

Napsal: 01 bře 2012, 20:41
od NEVO
TDI tech mam statne skusky s elektriky takze viem ake charakteristiky maju istece, a ked som povedal daj si silnejsi B-ckovy istic nemyslel som len jeden jasne ze bude musiet dat aj hlavny silnejsi :D
ale kedze nemoze dat C istic
a dat silnejsie vedenie a silnejsi B istic by bolo drahe, tak dokupit softstart modul a neni co riesit :)