Nedivim se, tohle bude lapka na PCR. A v pripade prodeje - kdo bude delat evidencku? Nejspis soucasny majitel, co?yirka píše:za 180 000 je ke koupi
Co je moc to je moc.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

majitel nepotřebuje kupovat nové auto, to současné má všechny vymoženosti moderních vozů:
- LED dení svícení
- Endžl ájs z LED
- Chrompaket včetně zrcátek, nárazníků, lemů a masky
- 4x zpětná zrcátka, má to výhodu že když šilháš ty i spolujezdec, můžete každým okem sledovat to svoje a nic tě pak nerozptyluje
- Pořádná kola
- Navigaci s anténou integrovanou do plotve, která je kvůli lepšímu signálu umístěna do kufru zavazadlového prostoru
- Laděný výfuk
- Kožený volant potažený kvalitní gumou z benzínky
- ještě přemýšlí o pořádném křídle, nejlépe takovéto hliníkové co bude metr nad kufr jako to mají v posledních dílech rychle a zvěsile, pak teprve auto pořádně pojede





Škoda že není vidět pod kapotu, pořítám, že tam bude soft v jednotce upravený na míru + vstřiky a velký šnek.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Takze jinak: to je vse zapsano ve VTP? Protoze strycek Google mi ohledne Golf IV country nenasel nic jineho podobneho nezli tento konkretni kus. Predem diky za info.yirka píše:všechno je origo, takže jenom neznalost věciForest píše:Nedivim se, tohle bude lapka na PCR. A v pripade prodeje - kdo bude delat evidencku? Nejspis soucasny majitel, co?yirka píše:za 180 000 je ke koupi
Kdo videl posledni dobou Ladasovu Octavici, to je Octavia Cross Country
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
foreste nepřeháněj jednou jsi dole jednou nahoře a teď to byla Winterclasic verze 
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Forest píše:Nedivim se, tohle bude lapka na PCR. A v pripade prodeje - kdo bude delat evidencku? Nejspis soucasny majitel, co?yirka píše:za 180 000 je ke koupi
nebo je to legálně z G2 country já měl kdysi legálně z G 2country postaveno G3 ala country
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
No, jak se rika: "lina huba, hole nestesti", panu Paterovi jsem zavolal, on mi sdelil, ze vse bylo na zaklade zkousek v Dekre zapsano do VTP. Zaroven mi sdelil, ze uz je to davno prodane.hansdob píše:nebo je to legálně z G2 country já měl kdysi legálně z G 2country postaveno G3 ala country
Kdyz jsem se ho zeptal na technicke reseni, tak mi rekl, ze pouzil stejny system (pozn.: system, nikoliv dily) jako na G2 country.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
tohle nejni super veterán ta měla víc much jak předchozí typ21 (carevna) jinak hnily asi stejně
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Tak na tomhle autě jsem po autoškole ve Fáčku začínal. 3 qalty pod volantem, žádné posilovače, kolem 12-15 l spotřeba, smykem to jelo skoro v každé zatáčce, jediná vymoženost navíc byly vyměněné sedáky z R 16 a přídavné topení dozadu. Dalo se projít po střeše aniž by se prohnula. Ale rád na to vzpomínám...Ladas píše: typ21 (carevna)
Seat leon ASV 81KW rv 2000 Powerplus 764 turbo 96 kw chip Huml-Dieselpower
No, zase už to je 4q s řazením na podlaze a nemáš pod zadkem lampy od rádiaLadas píše:tohle nejni super veterán ta měla víc much jak předchozí typ21 (carevna) jinak hnily asi stejně
Prošly nám doma asi 3 a se zadní nápravou z 31 (do rychla) to jezdilo přes 160 kmh... akorát to pak těma bubnama ubrzdit
Jinak ten kus je pěknej bastl... zadní lampy již nové (s integrovanou odrazkou) k tomu staré mřížky na zadním sloupku (bez poziček)... dveře s novýma klikama (31)... korunováno přední mřížkou...
... ale i tak bych se z nostalgie sverz
GIV Variant TDi ???kW