bublinky v naftě
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No a to je ten problém toho ztuha jdoucího ventilku, si vem, jak potom musí brát čerpadlo. Na tej zpátečce jde doufám profouknout zase jen do nádrže
Co vidím na netu, tak s tím si VW asi užilo, ve státech jim dělaly problém nízký teploty nafty a ztuha chodící ten ventilek. Takže buď dostali revizi H bez toho ventilku a nebo vrtali ... No prý je tam navíc pružinka s kuličkou, je to tak, kdopak ví?
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=68872

Co vidím na netu, tak s tím si VW asi užilo, ve státech jim dělaly problém nízký teploty nafty a ztuha chodící ten ventilek. Takže buď dostali revizi H bez toho ventilku a nebo vrtali ... No prý je tam navíc pružinka s kuličkou, je to tak, kdopak ví?
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=68872
takže vyzkoušeno.. vyhodil jsme sací koš, do sacího kolínka jsem dal hadičku stejného prumeru (8mm), přepad jsem nechal volně nad dírou... motor běží, v hadičkách žádná bublinka, po zahřátí termoventilu a otevření přepadu je to stále bez bublin... motor můžu vytáčet, jede jak pila a pořád bez bublin. takže co bych měl udělat?
Jedná se o utěsnění dvou trubiček mezi sebou gumovým o-kroužkem vnitřního průměru asi 10 mm a vnějším průměrem asi 14mm. Nevím přesně. Na tenčí trubičku spojenou se sacím ventilem na koši se nastrčí O kroužek a druhá větší trubička spojená s dnem sacího koše přitiskne tento o kroužek přes pružinu. Tím je celá tato sací trubička těsná ode dna sacího koše až po jednosměrný sací ventil na vrchu sacího koše. Můžeš to vidět i na videu od kolegy z fóra.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Možná ten zpěták na výstupu nebude třeba, uvidíš, jaký budou starty. Od kolegů ze států máš foto viz link v předchozím příspěvku, jak píše prka, gumička je po složení koše domáčklá vrchním válečkem přes pružinku do sedla spodní trubičky. Volný tedy je, musí klouzat po tej horní trubičce. Taky viz 20sec videa
https://www.youtube.com/watch?v=Y84m2yYXxq4

Podle týhle fotky na tom výstupu opravdu vymysleli "věc", tady je to odlomený, no, jednoduchej mebránovej ventilek to není ...

Poláci k o-kroužku říkaj toto
10x2mm, ale ve skutečnosti prý 9,5x2,5mm. A bacha, tohle nebude obyč guma
https://www.youtube.com/watch?v=Y84m2yYXxq4

Podle týhle fotky na tom výstupu opravdu vymysleli "věc", tady je to odlomený, no, jednoduchej mebránovej ventilek to není ...

Poláci k o-kroužku říkaj toto
10x2mm, ale ve skutečnosti prý 9,5x2,5mm. A bacha, tohle nebude obyč guma

Je třeba se přesně vyjadřovat, aby se nemusela zbytečně psát obšírná vysvětlení kolem. Jeden z tvých posledních příspěvků zní:
"a jo takhle.. tak už vím kde je chyba.. on ten Okroužek už je na té trubičce od víka volný.. tak to bude asi ten problém, že?"
Já jsem Ti však již na straně 11 psal:
"Pokud tento problém máš i s plnou nádrží tak je další možný důvod bezpředmětný. Pokud se ti však problém vyskytuje jen s prázdnější nádraží, můžeš mít špatně těsněný spoj mezi jednotlivými sacími koši, tam kde pružinka tlačí mezi příruby trubičky gumový O kroužek.
Ty jsi mi však vzápětí odepsal ve smyslu, že problém je i s plnou nádrží a že s prázdnou nádrží nejezdíš. Zákonitě potom všichni vypouštíme tuto možnou příčinu a jdeme vylučovacím způsobem na další možné příčiny Tvého nedostatečného výkonu motoru. Po Tvé další informaci ve smyslu /"ponořené sací vedení do nádrže bez sacího koše zajišťuje v plném rozsahu otáček bezproblémový chod motoru bez bublin nebo dutin"/ pak připadá v úvahu pouze špatně průchozí jednosměrný ventil na sacím koši.
Proto znovu otázka:
Projevoval se nedostatečný výkon motoru i při zcela plné nádrži ?
Pokud ano, mužeme vyloučit jakoukoliv netěsnost na obou částech sací trubičky v koši a s klidem může být odvrtán sací jednosměrný ventil na sacím koši.
"a jo takhle.. tak už vím kde je chyba.. on ten Okroužek už je na té trubičce od víka volný.. tak to bude asi ten problém, že?"
Já jsem Ti však již na straně 11 psal:
"Pokud tento problém máš i s plnou nádrží tak je další možný důvod bezpředmětný. Pokud se ti však problém vyskytuje jen s prázdnější nádraží, můžeš mít špatně těsněný spoj mezi jednotlivými sacími koši, tam kde pružinka tlačí mezi příruby trubičky gumový O kroužek.
Ty jsi mi však vzápětí odepsal ve smyslu, že problém je i s plnou nádrží a že s prázdnou nádrží nejezdíš. Zákonitě potom všichni vypouštíme tuto možnou příčinu a jdeme vylučovacím způsobem na další možné příčiny Tvého nedostatečného výkonu motoru. Po Tvé další informaci ve smyslu /"ponořené sací vedení do nádrže bez sacího koše zajišťuje v plném rozsahu otáček bezproblémový chod motoru bez bublin nebo dutin"/ pak připadá v úvahu pouze špatně průchozí jednosměrný ventil na sacím koši.
Proto znovu otázka:
Projevoval se nedostatečný výkon motoru i při zcela plné nádrži ?
Pokud ano, mužeme vyloučit jakoukoliv netěsnost na obou částech sací trubičky v koši a s klidem může být odvrtán sací jednosměrný ventil na sacím koši.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
takže mám tam tu novou gumičku přesně jak je na tom videu.. gumička je na té trubičce od víka natěsno (né uplně že by s ní nešlo hnout.. jde posouvat ale je napevno .. vnitřkem měla skoro 10mm a venkem 14mm tak jak je psáno výš jaká má být) .. no a bubliny v hadičkách pořád lítají a auto pořád jede špatně :-/