zapojení Webasto T top C

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kemar
Přispěvovatel
Příspěvky: 542
Registrován: 26 led 2006, 23:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kemar »

bud si koupis tzv Y kabel ktery se zapoji mezi hodiny a telestart jednotku
a nebo z telestart jednotky PINu č3 vezmes signal +12V pro zapaleni a pripojis ho na cerny kabel co je na hranatem konektoru h hodinek
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

kemar píše:bud si koupis tzv Y kabel ktery se zapoji mezi hodiny a telestart jednotku
a nebo z telestart jednotky PINu č3 vezmes signal +12V pro zapaleni a pripojis ho na cerny kabel co je na hranatem konektoru h hodinek
aha tak to je v pohode )) diki za info ))
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

kemar píše:Tak davam nespochybnitelny fotos
cerna svorkovnice je Telestart original Webasto pro dostavby

PIN
1 cerveny +12V
2 nic protoze dostavby nemaji wBus
3 cerny kablik ktery dava +12V po aktivaci ovladacem dalky
4 nic
5 fialovy nevim k cemu je
6 hnědý kostra -12V

Modrá svorkovnice
Originál Telestart dálka tovární zástavba Octavia II s TT-V

PIN
1 +12V
2 wBus
3 nic
4 nic
5 nic
6 -12V

Takze doufam ze uz je to srozumitelny
:-)
A tu co mam ja...modra a su v nej zapojene 4 PINy...ta je z akeho...? a ide z nej Wbus (PIN2) aj 12V(PIN3)
CAHA 125 kW TDI CR
kemar
Přispěvovatel
Příspěvky: 542
Registrován: 26 led 2006, 23:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kemar »

tobe jsem dal k tomu svorkovnici s pinama jak na Wbus PIN č2 tak i na analog ovladani +12 PIN č3
Protoze jsi neupresnil jjake topeni presne bude s tim spinat
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

tak je to spatne...

takze pres diagnostiku dokazu nastartovat webasto. v pohode dam starrt a jede to hned bez chyby

ale pres hodinky ne tam mi to sepne pouze ventilaci jako to letni vetrani.

takze tim dratkem sem obesel nejak startovani pres hodiny....

jen tak me napadlo nemate nekdo RJ ? uz me to tak nejak nebavi to pajet...
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

tak mam dotaz k tomu zimni letni rezim

je to podle meho pin 5 u me je to filalovej drat. ten pravdepodobne kdyz je sepnutej se zemi tak je letni rezim kdyz je rzpojen tak je to zimni rezim vyhrivani.
tRpaslik
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 05 lis 2010, 12:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od tRpaslik »

Tak jsem napsal dotaz na email z

Kód: Vybrat vše

http://www.techwebasto.com/
Odpověď:

Kód: Vybrat vše

Sorry you will need to get this information from VW we in the US only use the aftermarket unit and that is all the information we have. 

Regards, 

 
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

tak a je po prdeli jednotka je v haji

takze kdo ma thermo top c nebo thermo top Z/C jednotku muze nabidnout
tRpaslik
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 05 lis 2010, 12:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od tRpaslik »

A co je ji?
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

tRpaslik píše:A co je ji?
nejprve ukazovala jen 10V misto toho co je na baterce 12,2V pri popajeni to 5dni slo pak zase ukazovala jen 10V pak po popajeni uz neukazovala nic. po premosteni pak fungovala ak ze pres diagnostiku sla nahodit a fungovalo vse dobre ale pres hodinky to spustilo jen ventilaci

no a dnes uz to nejde napojit ani na diagnostiku pravdepodobne se odpalila nejaka mala pojistka.

na hodiny to reaguje tak ze to spusti zase jen ventilaci...

takze musim koupit uz jinou... bohuzel..

problem tech 10V je ze pak nemas zadnou rezervu na spusteni a volty ti klesnou na 8V coz se pak webasto nespusti.....

proste predchozimu majiteli do ni nateklo a ja to tak koupil blbec...
tRpaslik
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 05 lis 2010, 12:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od tRpaslik »

To jsme dopadli. Kdyby jsi chtel tu poskozenou nahodou vyhodit nebo odprodat tak by byl zajem. Je CANova nebo obyc?
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

tRpaslik píše:To jsme dopadli. Kdyby jsi chtel tu poskozenou nahodou vyhodit nebo odprodat tak by byl zajem. Je CANova nebo obyc?
je obyc je vni pravdepodobne prorazena nejaka dioda jen nevim jaka


jinak by jela

pekne me to sere... na to ze ma zitra zacnou mrznout vecer
tRpaslik
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 05 lis 2010, 12:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od tRpaslik »

No ja jsem na to stejne. Me taky nebezi. Nabidka plati kdyby jsi se ji chtel zbavit jestli tedy neni sezrana napadrt.
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

tRpaslik píše:No ja jsem na to stejne. Me taky nebezi. Nabidka plati kdyby jsi se ji chtel zbavit jestli tedy neni sezrana napadrt.
Neni ale zatim si ji jeste necham. Zkusim zjistit ktera ta dioda odesla

ona totiz funguje jen na diagnostiku se nepripoji. (( takze pak tezko opravim to ze to neukazuje kolik je vni napeti. = nespusti se webasto

no a snad sezenu jinou ale koukal sem ze jednotky nejsou...
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

jakej je rozdil mezi RJ benzinovou a RJ dieslovou ???

asi tam bude jina doba zhavneni jine davkovani paliva takze by asi s benzinem nejela
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“