zapojení Webasto T top C
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mám takovej pocit, že zatim každej, kdo se o to pokusil, tak ten selhal
Původně jsem chtěl taky bastlit sám. Nakonec jsem rád, že jsem to neudělal 
Každopádně sleduji váš progress a držím palce
Každopádně sleduji váš progress a držím palce
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Sehnal jsem jednotku z Thermo Topu E a člověka, kterej se timhle živí
Ještě bych byl přesnější, koupil jsem Thermo Top C z T5 a Thermo Top E z GIV, kterej byl poškozenej a prohodil řídící jednotky.
Pán co mi to montoval mi řekl, že Céčkový Webasto do OI nedám, ani kdybych se stavěl na hlavu.
Upřímně řečeno tomu něvěřim, vím, že všechno jde, když se chce, ale když tak vidím jak s tím tady laborujete, tak jsem rád, že jsem to nezkoušel
Pán co mi to montoval mi řekl, že Céčkový Webasto do OI nedám, ani kdybych se stavěl na hlavu.
Upřímně řečeno tomu něvěřim, vím, že všechno jde, když se chce, ale když tak vidím jak s tím tady laborujete, tak jsem rád, že jsem to nezkoušel
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
No, já nevěděl, že je poškozený původně, takže 3500 včetně veškerý kabeláže. Koupil jsem to od někoho z vw-clubu a pod popisem "poškozený výfuk" jsem si představoval něco trošku jiného. Anyway, to nemá cenu řešit 
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Nevím zda jsem mimo mísu nebo ne,mam doma taky nějaky topeni od webasta a jedno Cečko mam v Golfiku a jde ovladat pouze ovalnyma hodina 1533-pomahal mi to zapojovat po netu uživatel tomissp a jede to jak po másle,ale nemám tam dodělaný rele na ventilator aby mi to rozmrazilo okno,ale to je pro mě detail,nepotřebuji to,ale časem dodělám nějak přes relé a vytáhnu to od někud!avatar píše:by me docela zajimal ojake vsechny jednotky jsou spinat jen hodinama pres 12V ty hranate jak mam ja
K věci,mam doma jedno topeni,nevim co to je za typ,o vikendu bych zjistil,je to webasto thermo top E tuším a je tam vývod na vodní pumpu,kdežto já na mym Cečku neměl vyvod na vodni pumpu!Ale sranda je ,že mi to Ečko nešlo pustit ovalnyma hodinama,tak sem si řekl,že topení je k ničemu,ale co mého tátu nenapadlo,dal tam hodiny hranatý,přepíchl pin ve svorkovnici co jde do hodin...jedná se o pin č1 ze šesti pinove svorkovnice(z topení) a jde na jeden pin do hodin...u ovalnych to bylo na w-bus,ale ja to s nim přehodil na 12V a ono to topení fakčí
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
pomůže někdo?
zná někdo odpověď? : můžu dát palivové čerpadlo z webasta na eberspacher? oboje z vodní 5kw.
mám eberspacher s keramickou žhavkou, ale kouří to, a čerpalo cvaká cca 2x za 1s (jen jsem si všim že v kamionu vzduchové webasto a tam cvaká cca 1x za 2s).
díííky
mám eberspacher s keramickou žhavkou, ale kouří to, a čerpalo cvaká cca 2x za 1s (jen jsem si všim že v kamionu vzduchové webasto a tam cvaká cca 1x za 2s).
díííky
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno