Diskuze ke grafům z brzdy

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zamčeno
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Je to tak meranie takto dopadlo. MAHA ma retarder, cize nastup momentu je skor, lebo motor ta brzda "podrzi" . Len nove auta vybavene FAP filtrom , by som sa na zariadenia ktore meraju na dynamickom principe moc nespoliehal. Tam treba aby sa meranie robilo isty cas 30-60 sekund , aby sa dostatocne prehriali vyfukove plyny a meranie bolo korektne... Toto neurobis na motokome bez retardera.... A takisto turbobenzinove auta sa nemeraju korektne. Dalsia vec, Silne auta s turbami , kde meraju brzdy tak 5 sekund obrazne povedane a neprehreje sa to, budu odchylky este vacsie....
Nazval by som to sposobom asi takymto. Predokolka hobby , a maha profi. Ako zaklad a naucit sa robit starsie auta to postacuje. Na novsie uz ale treba nieco viac. Nemusi to byt maha ale musi to mat dynamicky retarder
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Já bych to řekl trochu jinak, na to přijet autem a změřit kolik koní v autě je, je v podstatě jedno, na jakou brzdu se zajede, brzdy s retardérem maj velkou výhodu při ladění vozu, dá se na nich díky simulaci zatížení kontrolovat reálné hodnoty. Tj. třeba kontrola regulace, ono k zregulování turba dojede mnohem dříve, než na brzdě bez retarderu a to samé o regulaci ve vysokých ot.
PS: jen reakce k Tobyho úvaze.
Michalův Golf byl na brzdě ještě před dokončením a těch 202kW nabrzdil bez funkčního IC, IC byl nainstalován, ale nebylo ještě vyřešeno proudění vody a zásobník, tudíž účinost byla nulová. Škoda že se tak brzo prodal a nenabrzdil znovu. (hm)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Auto už jezdit nebude, takže si to s sebou vezme asi do hrobu, co? ;)
Každopádně je to skutečně změřeno. A pokud se týče Milovic, tak všichni dobře víte, že dvojkoly tam nikdy dobře nejely. Ani zlatka.....
Už se tím netrapte, možná si to rozmyslím, udělám nějaké fotky a podám vysvětlení.......MOŽNÁ ;)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

BH motor píše:Je to tak meranie takto dopadlo. MAHA ma retarder, cize nastup momentu je skor, lebo motor ta brzda "podrzi" . Len nove auta vybavene FAP filtrom , by som sa na zariadenia ktore meraju na dynamickom principe moc nespoliehal. Tam treba aby sa meranie robilo isty cas 30-60 sekund , aby sa dostatocne prehriali vyfukove plyny a meranie bolo korektne... Toto neurobis na motokome bez retardera.... A takisto turbobenzinove auta sa nemeraju korektne. Dalsia vec, Silne auta s turbami , kde meraju brzdy tak 5 sekund obrazne povedane a neprehreje sa to, budu odchylky este vacsie....
Nazval by som to sposobom asi takymto. Predokolka hobby , a maha profi. Ako zaklad a naucit sa robit starsie auta to postacuje. Na novsie uz ale treba nieco viac. Nemusi to byt maha ale musi to mat dynamicky retarder
Samozrejme ze MAHA je profi, ale i MOTOCOM lze bez problemu (krom financnich) dovybavit retarderem, je pro to uzpusoben. Pak na nem lze delat veci prakticky stejne jako na MAHA brzde (staticke zkousky). Ale jasne jde videt ze i dynamicky MOTOCOM je velmi kvalitní meřící zařízení.
vw passat tdi pd 180ps/420nm
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

TDIPOWER píše:Auto už jezdit nebude, takže si to s sebou vezme asi do hrobu, co? ;)
Každopádně je to skutečně změřeno. A pokud se týče Milovic, tak všichni dobře víte, že dvojkoly tam nikdy dobře nejely. Ani zlatka.....
Už se tím netrapte, možná si to rozmyslím, udělám nějaké fotky a podám vysvětlení.......MOŽNÁ ;)
Supluje, pajin pl. ;)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Copak, má 300PS?
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

TDIPOWER píše:Copak, má 300PS?
Jde o čas ne o PS, ale kdo ví ;)

Doufám že nepohrdneš KOMBY soupeřem ;)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
pajin.pl
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 16 dub 2008, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Dobříš

Combi

Příspěvek od pajin.pl »

TDIPOWER píše:Copak, má 300PS?
Dodělám výfuk a dodám graf aby se tu nemuselo polemizovat o PS
O2 RSI TDI
VW Brouk 300k
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Re: Combi

Příspěvek od TDIPOWER »

pajin.pl píše:
TDIPOWER píše:Copak, má 300PS?
Dodělám výfuk a dodám graf aby se tu nemuselo polemizovat o PS

To jsem vážně zvědav!

Toby: Nikdy jsem žádným soupeřem nepohrdal ;) Ani KOMBY (rofl)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

;)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

for karol78: no vykon úchvatný Alpiners to urobil vynikajúco nie ako Tý fušeri pred tým teraz je to tak ako má byť som zvedavy kolko bude ked sa zvyši tlak a ešte sa trocha pridá nafty...
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

nafta+tlak prida hlavne na tom krutaku vykon az tak hore nepojde ale keby vymenil IC islo by to v pohodke nad tych 200Ps
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
alpiners2
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 31 črc 2009, 17:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Rimavská Sobota, Slovakia

Příspěvek od alpiners2 »

Ked sa to upravovalo tak bola zla regulacia turba, preto sme nemohli viac pridat. Teraz to jazdi na seriovom tlaku, treba len prifuknut trochu na turbe a s miernou upravou tam 200ps bude.
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Neni nad obtokove turbo tam sa nema co dojebabrat (LOL)
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

To m v o l e s k o 2 a pajin: GRATULACE jako PRASE!!!! Až jsem slintl na klávesnici. To, co donedávna byl masakr v PS, vy už máte v KW!!! Ještě jednou gratulace. Ps: Po nasazení laufu a filtru bude výkon menší?
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Zamčeno

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“