Stránka 3 z 4
Napsal: 14 črc 2012, 09:53
od viktorddd
nemusí byť zadrbaný len chladič vody, ale takisto chladič klímy ktorý je pred ním, a hlavne keď je zadrbaný chladič oleja u e34 tds, tak sa k vodnému chladiču dostane len minimum náporového vzduchu, lebo mriežky v nárazníku sú približne pred intercoolerom, chladič začína až vyššie, a v hornej časti zas plochu masky zaberá chladič oleja
Napsal: 14 črc 2012, 15:22
od Adam34
Vyřešeno-chladič vody zepředu ucpanej prachem a kdejakym bordelem.
Napsal: 14 črc 2012, 19:50
od Míšánek
Takže už chladí v pohodě, jo?
Napsal: 14 črc 2012, 22:16
od oldaf
Bmwrepair píše:Zavar ji a uvidis ten tanec

Uz jsem videl zadrenou co se stale tocila natvrdo a majitel auta pochopil ze to tak byt nema az kdyz mu vrtule udelala diru do kapoty. Hridel vodni pumpy na to neni stavena a proste praskla.
Mě to pumpa vydržela ale ulítaly lopatky, jedna mi přesekla spodní hadici do chladiče

Napsal: 14 črc 2012, 22:33
od Míšánek

to jsou slušné zážitky

I když u TDS bych čekal spíš že ta vrtule vydrží vzhledem k tomu, že má dokola na obvodu ještě tu obruč, spojující všechny listy. Přecejeno je asi ta pevnost o něco větší než u klasických vrtulí bez této obruče
Napsal: 14 črc 2012, 22:40
od oldaf
Míšánek píše:
to jsou slušné zážitky

I když u TDS bych čekal spíš že ta vrtule vydrží vzhledem k tomu, že má dokola na obvodu ještě tu obruč, spojující všechny listy. Přecejeno je asi ta pevnost o něco větší než u klasických vrtulí bez této obruče
To bylo na M30

Napsal: 15 črc 2012, 07:21
od viktorddd
aj ja som si myslel že tá obruč zaručuje nejakú tú istotu a potom ma upozornil nato jeden mechanik s tým že on na TDS musel meniť kapotu kvôli tomu . . .

Napsal: 15 črc 2012, 09:02
od bjukemen
loool ma tu ani nestraste mne ide visco natvrdo stale a ked idem 210 tak to maj aj otacky uz slusne

Napsal: 15 črc 2012, 14:00
od viktorddd
mne ide natvrdo už tretí rok

Napsal: 18 črc 2012, 21:00
od bjukemen
..tak dnes som menil chladic vody na tds bohuzial chalan mi poslal z modelu TD a tam nieje priprava na uchytenie IC tak smola, ale ot som nechel skusal som visco ked som mal zhodenu vrtulu a presmykuje ale dost stvrda, tak som nastartoval a skusil som ju tak zastavit a skoro mi zmlelo prsty, takze asi bude fakt vadna
Napsal: 18 črc 2012, 21:10
od Míšánek
a nechal jsi ji chvíli bežet a až pak jsi zkoušel prokluz? přečti si kdyžtak to co jsem psal nahoře - nová visca je u mě sepnutá třeba i pět minut po startu a až pak začne klouzat (samozřejmě záleží na otáčkách motoru)
Napsal: 18 črc 2012, 22:12
od bjukemen
ona ma preklz stale taky nejaky novu som nikd neskusal tak neviem, ale skusil som to tak po minute mozno menej, nie po 5 min, to leda ze by som skusil zajtra ale i tak sa mi zda ze ide tvrdo..
Napsal: 01 srp 2012, 20:29
od bjukemen
..objednal som novu, tak v piatok alebo sobotu ju zakladam, skusal som kamosovi na Audi kamosovi a ta ma aj za tepla dost velky preklz ale aj za chodu a za tepla,a nehulaka to ako mne, a to ma stve neda sa s tym nieco robit ked to tak hviaka ako vysavac.?
Napsal: 02 srp 2012, 19:48
od Adam34
Radio na plný koule nebo jí vyndat. Prostě to tak je že to hučí..
Napsal: 03 srp 2012, 17:35
od bjukemen
..dnes vymenena fungel nova visco a konecne je ticho hlavne po meste zastavim ju roku a po vypnutí ma nejaky ten dobeh som spokojny za tych 30€ to fakt stalo..a inak visco natvrdo dost zvysuje spotrebu nejaky typek to meral po vymene dost rozdiel..odporucam vymenit kazdemu
