TDIfun píše:Mam ted takovou RS na dilne, chcou dat DPF pryc, pro zajimavost jsem to zmeril.. spodek mrtvej, namerenej vykon 135koni Fap zanesenej na 78g ten dam pryc na zadost zakaznika ale dle meho vsriky KO.. po odstraneni premerim opet...
Přesně, spodek naprosto mrtvej. Auto se probudí až okolo 3 tisíc.
Co takhle spotřeba? Zdá se mi že i při svižné jízdě je 9l/100km strašně moc.
TDIfun píše:Mam ted takovou RS na dilne, chcou dat DPF pryc, pro zajimavost jsem to zmeril.. spodek mrtvej, namerenej vykon 135koni Fap zanesenej na 78g ten dam pryc na zadost zakaznika ale dle meho vsriky KO.. po odstraneni premerim opet...
Přesně, spodek naprosto mrtvej. Auto se probudí až okolo 3 tisíc.
Co takhle spotřeba? Zdá se mi že i při svižné jízdě je 9l/100km strašně moc.
TDIfun píše:Mam ted takovou RS na dilne, chcou dat DPF pryc, pro zajimavost jsem to zmeril.. spodek mrtvej, namerenej vykon 135koni Fap zanesenej na 78g ten dam pryc na zadost zakaznika ale dle meho vsriky KO.. po odstraneni premerim opet...
Přesně, spodek naprosto mrtvej. Auto se probudí až okolo 3 tisíc.
Co takhle spotřeba? Zdá se mi že i při svižné jízdě je 9l/100km strašně moc.
jj max tocivej moment 285Nm v 2850ot
Má mít podle škodovky 350Nm. Taky to asi zkusím na brzdě
no dobre a daji se ty vstriky promerit bez demontaze jako v merenych hodnoach??? nebo musi jit na stolici na common rail se udela prepadova zkouska a clovek nekdy hned vi na cem je ze jo ale jak na to tady u toho pos... PD????
Brezka21 píše:Myslím, že vstřiky jsou problém pouze pro výkon auta. Zhruba od 150tis. jsou na nic u těchto RS.
Nicméně s tím že to padá do nouzáku nemají vstřiky nic společného.
Nebo se mýlím?
Hmm zajimave ale nemam stejnej nazor, jinak po odstraneni DPF jsem dnes nameril o 20 koni vic a o 50Nm vic. Ale porad to neni ono, fap lehnul spatnejma vstrikama.Staci se podivat na stridu turba, porad se snazi privirat pac nema turbo vykon... Ale je mi jasne ze nikdo 40000,- neda
tak CR vstřiky okolo těch 150 odcházi nejen u RS... není to podmínka samo... jinak pokud jsou špatný vstřiky, že jdou hodně do přepadu, tak to může padat do nouzáku, protože to pak nemám dostatečný tlak v railu... a padne to do nuzáku... nebo už jsme se s tím setkali... když jsme to hodili na mašinu, tak někdy nestačí ani velký skumavky na změření
JohnyFlat píše:tak CR vstřiky okolo těch 150 odcházi nejen u RS... není to podmínka samo... jinak pokud jsou špatný vstřiky, že jdou hodně do přepadu, tak to může padat do nouzáku, protože to pak nemám dostatečný tlak v railu... a padne to do nuzáku... nebo už jsme se s tím setkali... když jsme to hodili na mašinu, tak někdy nestačí ani velký skumavky na změření
no kluci vsecko je to hezky ale reknete mi prosim nekdo jak poznam na vagu neco o tech vstrikach pripadne kanal v hodnotach. ja jsem teda osobne ted dal z5 turbo ktere bylo mirne nevyvatene a druhy snimac tlaku vycistil vahu udelal filtry, olej pri tom i rozvody a je ted klid jede to zatim dobre tak uvidim ale vim ze dpf ucpany neni je podle vagu ok tak nevim ale kdyby bylo tak by to nemelo vykon porad si myslim ne jenom nekdy ale ony ty auto jsou nevyzpytatelne ta elektronika se to snazi nejak porad dorovnat a pak je z toho clovek esus
Zdravím. Mám Seat FR=Octavia RS 125kw. Po koupi jsem si to nechal zkontrolovat šikovným mechanikem. Přes diagnostiku normálně kontroloval i vstřiky a vše ok. Tvrdil,že když jeden odejde tak se auto uplně zastaví.
tely píše:Zdravím. Mám Seat FR=Octavia RS 125kw. Po koupi jsem si to nechal zkontrolovat šikovným mechanikem. Přes diagnostiku normálně kontroloval i vstřiky a vše ok. Tvrdil,že když jeden odejde tak se auto uplně zastaví.
prez diag to nezkontroluje... uz jsem to tu resil, passat na brzde 149koni. Na diag vse ok krome spatneho nastupu turba..
Takže závěr je jasnej. Na tomto motoru po 150 tis udělejte nové vstřiky, repas turba včetně regulace, vytáhněte DPF, a pka MOŽNÁ doufejte že to pojede jak má
Jinak nevím, každej tady popisuje jednu závadu ale 100 možných příčin, kdy každýmu pomůže něco jiného...