bmw tds po delsi jizde zlobi (nema naftu?)
Moderátoři: šulda, Moderátoři

PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 683
- Registrován: 15 úno 2010, 16:46
- Bydliště: Uherský Brod
Odpovědi: 0
Potřebuju tuto el. hovadinu na E34, r.v. 95 a je to už právě typ HDK. S největší pravděpodobností ju mám v prdeli. Vnitřek by měl jít snad nějak údajně vyčistit a tím i opravit, nicméně do tohoto rizika nechci jít do té doby, dokud nemám záložní funkční hlavici doma, vzhledem k tomu, že auto používám denně a je na něm závislá má obživa
oldaf píše:mám ale už je to poslední 100% funkční kus ze zhruba 20-ti kousků co se mi tady válí. Je to z 1998. Ale příští měsíc tady budu mít ještě jeden kousek z E34 r.v. 1996.
..ta z 96 by mala zase pasovat podla vsetkeho mne do e36 kedze mam hlinikove sanie aj oil kryt z hlinika ale idem kuk na cerpadlo..aka je vlastne cenovka na takuto hlavu.?
Musíš se mrknout spíš jakou máš tu hlavu, protože každý druhý auto je překopávka.bjukemen píše:oldaf píše:mám ale už je to poslední 100% funkční kus ze zhruba 20-ti kousků co se mi tady válí. Je to z 1998. Ale příští měsíc tady budu mít ještě jeden kousek z E34 r.v. 1996.
..ta z 96 by mala zase pasovat podla vsetkeho mne do e36 kedze mam hlinikove sanie aj oil kryt z hlinika ale idem kuk na cerpadlo..aka je vlastne cenovka na takuto hlavu.?
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Pokud máš ještě hliníkový víčko oil filtru tak to bys tam mohl mít ještě starší typ hlavy, pokud to někdo nepředělával. Co máš za rok a měsíc výroby?bjukemen píše:oldaf píše:mám ale už je to poslední 100% funkční kus ze zhruba 20-ti kousků co se mi tady válí. Je to z 1998. Ale příští měsíc tady budu mít ještě jeden kousek z E34 r.v. 1996.
..ta z 96 by mala zase pasovat podla vsetkeho mne do e36 kedze mam hlinikove sanie aj oil kryt z hlinika ale idem kuk na cerpadlo..aka je vlastne cenovka na takuto hlavu.?
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
tak mišánek pred mesiacom som predal jednu HDK hlavu v super stave r.v.98 a nabehaných 160tis. na nemeckú naftu, proste ako novú keď viem že niečo také zháňaš tak by si to mal za smiešnu sumu
ja zas zháňam dobrú hlavu staršieho typu - potenciometer, lebo moja už bude asi trochu "chytená"
mič bjukemen - keď je z viečka čerpadla vývod prepadu nafty smerom dozadu tak to bude novší typ, keď je vývod zo stredu viečka dohora tak starší typ, ovšem sa to tiež mohlo časom vymeniť keďže viečka sú zameniteľné
keby si zhodil viečko tak to hneď zistíš, takto vyzerá HDK pod viečkom:
http://imgupload.sk/viewer.php?file=n6d ... 3r4tbv.jpg
ja zas zháňam dobrú hlavu staršieho typu - potenciometer, lebo moja už bude asi trochu "chytená"
mič bjukemen - keď je z viečka čerpadla vývod prepadu nafty smerom dozadu tak to bude novší typ, keď je vývod zo stredu viečka dohora tak starší typ, ovšem sa to tiež mohlo časom vymeniť keďže viečka sú zameniteľné
keby si zhodil viečko tak to hneď zistíš, takto vyzerá HDK pod viečkom:
http://imgupload.sk/viewer.php?file=n6d ... 3r4tbv.jpg
Ano, spodek se opotřebuje stejně ale vršek na mechanice nikdy, s mechanikou nemusím řešit další věci jako snímač tlaku kterej je taky na každým druhým autě mrtvej, o váhách vzduchu ani nemluvím. Já třeba najezdím i 70tisíc km ročně a oželel jsem i tempomat před mechanikou a to když jsem si kupoval třeba už e34 tak jsem tempomat požadoval a nakonec tam šla mechanika. Některý tdsa jsem předělával na mechaniku už před pár rokama a a za tu dobu se nikdo nevrátil z problémem že by auto nejelo, některý auta na cestách potkávám tak si říkám jéé ono mu to ještě funguje. Teď jsem si už konečně překopal i E39 a to má málo najeto, neměla žádný problémy ale jak si člověk zvykne na tu jízdu s mechanikou tak už nechce jinak. S mechanikou to reaguje na plyn, nečekáš na to až se to rozmyslí co to má udělat.viktorddd píše:však práve to že veľké problémy tam nie sú, spodok sa môže rovnako opotrebovať na mechanike aj elektrike, a hlavu na elektrike môžeš pomerne lacno vymeniť a ideš ďalej
na mechanike nebude fungovať tempomat, keď si nato zvykneš tak už auto bez toho nebudeš chcieť
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Jojo, ty víčka kolikrát bývají přeházená. To víčko s přepadem dozadu udělaly kvůli tomu že plastové sání je níž nad čerpadlem a ten přepad nahoru se dotýkal sání.viktorddd píše:tak mišánek pred mesiacom som predal jednu HDK hlavu v super stave r.v.98 a nabehaných 160tis. na nemeckú naftu, proste ako novú keď viem že niečo také zháňaš tak by si to mal za smiešnu sumu
ja zas zháňam dobrú hlavu staršieho typu - potenciometer, lebo moja už bude asi trochu "chytená"
mič bjukemen - keď je z viečka čerpadla vývod prepadu nafty smerom dozadu tak to bude novší typ, keď je vývod zo stredu viečka dohora tak starší typ, ovšem sa to tiež mohlo časom vymeniť keďže viečka sú zameniteľné
keby si zhodil viečko tak to hneď zistíš, takto vyzerá HDK pod viečkom:
http://imgupload.sk/viewer.php?file=n6d ... 3r4tbv.jpg
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,