Věc názoru.....scream píše:no jestli neni lepší (hlavne levnejsí) v krajnim případě vyměnt lehlej motor. Na 150 PS by me ani nehlo sahat do motoru pokud by to nebylo 1Z. Neni duvod.
výměna součástí motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- vita
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 11 říj 2006, 12:21
- Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou
Odpovědi: 0
Ve VW dimenzujou silnější motory více protože věděj, že sou lidi prasata. Prostě snažej se aby měl motor rezervu. Proto ti lidi tady řikaj, že je to zbytečný. Ale jinak pro klid duše je to nejlepší cesta, páč mit tam 150PS a bát se je využívat je škoda. Stejně si myslim. že po čase tě přestane bavit 150PS a budeš chtít víc
a to ze strany HW nebude problém.



Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw
)

presne tak, jako sou to tvy prachy, ale ty motory sou dobre dimenzovany a neco vydrzi, vubec bych se toho nebal, navic pri 150 ps tam nebude zas takovej krotak, to samy tlak, byl bych v klidu, ale jak chcesscream píše:no jestli neni lepší (hlavne levnejsí) v krajnim případě vyměnt lehlej motor. Na 150 PS by me ani nehlo sahat do motoru pokud by to nebylo 1Z. Neni duvod.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
jo bude to jistota, preju pevny nervy pri realizacibobo píše:když to shrnu, motor 100ps by měl 150ps vydržet bezproblému, předpoklad je dobrý servis motoru, ale když se vymění některé díly za 130ps bude to jistota,že vydrží...(po chipu od Reeshy)
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
tak tak. jsou tady lidé co mají i vyšší výkon na původně slabších tdi a drží v poho.. fabrika dimenzuje součásti na extrémní namáhání, tahání přívěsů, neslušné zacházení majitelů, velké kilometrové proběhy, flákání servisů, atd. to všechno musí motor přežít.. vůbec bych se toho nebál.. a když už bych do toho šel tak bych sehnal jinej blok a nevrtal bych do motoru. aby to fungovalo na stopro, tak to musí být špičková prace a to každej neumí..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 798
- Registrován: 11 zář 2006, 15:35
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
měnil bys jenom blok a proč ?go.vojta píše:tak tak. jsou tady lidé co mají i vyšší výkon na původně slabších tdi a drží v poho.. fabrika dimenzuje součásti na extrémní namáhání, tahání přívěsů, neslušné zacházení majitelů, velké kilometrové proběhy, flákání servisů, atd. to všechno musí motor přežít.. vůbec bych se toho nebál.. a když už bych do toho šel tak bych sehnal jinej blok a nevrtal bych do motoru. aby to fungovalo na stopro, tak to musí být špičková prace a to každej neumí..