Stránka 3 z 4

Napsal: 24 zář 2013, 19:59
od RuleZZzz
Jasné, bol to zotrvačník :)

Napsal: 24 zář 2013, 20:18
od xshreck
:-D to tam klepe aj ten setrvák ne

mě přijde že mám to samý .-)) někdy si pěkně bouchne. A bublin tam mám stejně, mám tam občas jednu velkou a po startu se tam honí dokola řekl bych

Napsal: 24 zář 2013, 20:41
od zolee88
No parada. Mozem chystat stovky eur. A to kvôli zotrvaku sa mozu robit bublikny v tej hadicke?

Napsal: 24 zář 2013, 20:46
od RuleZZzz
Nie nie, nepravidelný chod nespôsobovali bublinky v nafte, bublinky v nafte zase spôsoboval zle zaistený palivový filter a hadice, ktoré idú do filtra. Ty máš problém len s tými bublinkami, alebo má auto nepravidelný chod motora?
Komplet sada LUK Germany = prítlačný tanier, lamela, ložisko, zotrvančík, šróby, vodiace puzdro stojí u mňa 299€ :)

Napsal: 24 zář 2013, 20:55
od zolee88
Ja mam problem iba s nepravidelnym chodom. Mam tam aj bublikny ale malo. A da sa stym jazdit aj takto alebo uz radsej vymenit?

Napsal: 24 zář 2013, 20:59
od RuleZZzz
Z rozbitým zotrvančíkom sa dá jazdiť, ale otázne je dokedy... môže fungovať ešte rok alebo aj 2 dni... najhoršie je, že nikto nevidí, v akom je stave... ja som potreboval súrne na ňom ísť pred výmenou cca. 2000 km vkuse a vydržal v pohode.. ale potom som ho hneď vymenil

Napsal: 24 zář 2013, 21:06
od zolee88
No dobre tak dik za pomoc aspon viem na com som. Potom sa ti mozno ozvem ohladom tej sady. Za 299 je dobra cena :)

Napsal: 24 zář 2013, 21:11
od RuleZZzz
okej, pohoda

Napsal: 15 pro 2013, 11:40
od DJ.Mara
Ahoj, zřejmě mám podobný problém s nepravidelným chodem motoru. Mám AGR 04/99. Dělá to jak při teplým, tak studeným motoru. Nepravidelný chod se objeví vždy při zastavování a zastavení. Takže dobržďuji ke křižovatce, mám tam třeba trojku (ale zařazený rychlostní stupeň na to nemá vlil) spojka brzda a už cítím jak se auto chvěje a motor má nepravidelný zvuk. Po zastavení vyřadím, pustím spojku a motor jde pořád nepravidelně. Na otáčkách je vidět, že se malinko houpou. Stačí ne lehké přidání plynu a motor jde krásně v klidu. Zkoušel jsem i zastavovat s vyhozenou rychlostí a puštěnou spojkou ale také to na to nemá vliv. Prostě když po jízdě spadnou otáčky na volnoběl, tak jde ten motor nepravidelně. Bublinky v naftě mám, ale jen málo. Jednou za čas jich tam pár proletí. Mechanik tvrdí, že to budou děla vstřiky a že je mám dát na repas. Tady jsem se zas dočett, že to může být špatný setrvačník. Tak nevím co mám dělat dřív.

Napsal: 15 pro 2013, 12:47
od RuleZZzz
rozbitý dvojhmotný zotrvačník

Napsal: 15 pro 2013, 14:22
od DJ.Mara
Na první stránce si psal, že AGR modelový rok 99 mají jednohmotný setrvačník a až modelový rok 00 což je někdy od 07/99 má dvouhmotu. Já mám ale modelový rok 99. Takže bych měl mít jednohmotu. Kde se dá zjistit co tam tedy vlastně mám?

Napsal: 15 pro 2013, 14:48
od RuleZZzz
áno, to bolo dávno, keď som to písal, odvtedy som pozisťoval nejaké nové informácie. Dvojhmoty mali AGR motory už aj v roku 1998.
Ja som bol tiež v tom, že mám jednohmotu, ale aj podľa VIN-ka aj podľa čísla motora mám dvojhmotu. U teba to bude rovnako, lebo má 04/1999 a hlavne príznaky, ktoré opisuješ, sú na 100 % z rozbitej dvojhmoty.
Kompletná spojková sada - prítlačný tanier, lamela, ložisko, šróby, dvojhmota a trecie regulačné šupátko od Sachs Germany stojí cca. 290 € a LUK stojí cca. 295 €. Najlacnejšia sada s pevným zotrvákom od SRL stojí cca. 210 €, od Valeo cca. 260 €, preto sa jednohmotu neoplatí riešiť, prídeš o pohodlie a zároveň riskuješ poškodenie prevodovky a kľukovky.

Napsal: 15 pro 2013, 15:01
od Hanzz
Já mám 99 AGR a měl jsem dvouhmotu. VE 210 000km jsem dělal spojku bez setrváku a byla to chyba.Setrvák ve 250 000 km už při rozjezdu to cukalo a konec.Dal jsem jednohmotu, sice je trochu hlučnějsí mě přijde, ale mám klid

Napsal: 15 pro 2013, 15:10
od DJ.Mara
Aha děkuji za info. Byl jsem to projet a zaměřil jsem se na tu spojku. Spojka neklouže, ale když na pedál jen tak lehce položím nohu, tak cítím takové slabé kopání do pedálu. Takže to asi fakt bude ten setrvačník. No to mám radost.

Napsal: 16 pro 2013, 10:15
od Hanzz
To by měla být ta spojka.Mě to pak už kopalo hodně při rozjíždění když jsem dal méně plynu.Jinak jsem teď dával jednohmotu Valeo za nějakých plus mínus 10 000 kč za celou sadu.