Napsal: 29 srp 2007, 15:31
to je nějaký divný, já mám A4 AFNMarek77 píše:AHF (ASV) jsou motory na platformě A4 - motory AFN (AVG) jsou platforma A3.
to je nějaký divný, já mám A4 AFNMarek77 píše:AHF (ASV) jsou motory na platformě A4 - motory AFN (AVG) jsou platforma A3.
jj, normálně tam šoupneš trysky a jezdíš... Nic upravovat nemusíš... Turbo potřebuješ GT1749VA z GIV,OKTA,FRS atd atd... Prostě turbo ve svodech... Ale pokud tam dáš i tubo, tak by byl zavhodné jít na soft, ať si turbína neválí šunky...matias99 píše:Ked vymenim trisky na octavke 1,9TDI 81kw ASV za pp764 treba to aj nejako softverovo upravit teda vstrekovanie atd. alebo vymenim ich a bude to slapat. Ake 96kw turbo(poprosím presny typ turba) by pasovalo na danu octavku bez nejakej úpravy.
P.e.p.i.n píše:Mam taky dotaz...chci na Ibizu ASV dát místo SPRINT 764,race 520 a udělat soft,bude na to zatim stačit seriový turbo..????Když to bude kouřit tak mi to vůbec neva..ale zase aby to nebyl nějakje extrém...AŽ turbo klekne,tak klekne...
Bylo by realný s tim origo turbem a race 520 nějakejch 160PS...ty moje vztřiky chce koupit bratr,tak bych mu je nechal...
Myslíš,že se 110koňovým turbem nedáš 160???Toho bych se moc nebál...ale počítam že to bude hulit...toby66kw píše:P.e.p.i.n píše:Mam taky dotaz...chci na Ibizu ASV dát místo SPRINT 764,race 520 a udělat soft,bude na to zatim stačit seriový turbo..????Když to bude kouřit tak mi to vůbec neva..ale zase aby to nebyl nějakje extrém...AŽ turbo klekne,tak klekne...
Bylo by realný s tim origo turbem a race 520 nějakejch 160PS...ty moje vztřiky chce koupit bratr,tak bych mu je nechal...
Jestli budeš muset měnit soft , dej tam napřed VA turbonebo race zároven ,
![]()
S origo turbem 160ps asi nedáš
160ps na origo turboP.e.p.i.n píše:Myslíš,že se 110koňovým turbem nedáš 160???Toho bych se moc nebál...ale počítam že to bude hulit...toby66kw píše:P.e.p.i.n píše:Mam taky dotaz...chci na Ibizu ASV dát místo SPRINT 764,race 520 a udělat soft,bude na to zatim stačit seriový turbo..????Když to bude kouřit tak mi to vůbec neva..ale zase aby to nebyl nějakje extrém...AŽ turbo klekne,tak klekne...
Bylo by realný s tim origo turbem a race 520 nějakejch 160PS...ty moje vztřiky chce koupit bratr,tak bych mu je nechal...
Jestli budeš muset měnit soft , dej tam napřed VA turbonebo race zároven ,
![]()
S origo turbem 160ps asi nedáš
Si myslím že bude problém s regulací, ten soft by to chtělu upravit určitě...P.e.p.i.n píše:Kamarád má octávii AHF,chipovaný,s origo vztŕikama a má to prej odbržděný a výkon je 142PS a 300NM...takže jestli tam budou ještě RACE 520..tak si myslim že by to i šlo...Jinak s tim kouřem to mam namysli,že to bude kouřit..hlavně kvůly těm vztřikům,že tam půjde hafo nafty....a to turbo na to bude menśí..jinak těch 160PS mi stačí...v té starší jsem mél 112kW a byl jsem spokojenej..
Jj soft bude k těm tryskam na 100%...to jsem ani neuvažovaval,že bych je dal bez toho...a když píše HUML,že je dal na 110koňovou octávku a odhaduje výkon cca 140-150PS,tak si myslim,že když to necham ještě ochipovat,tak těch 160PS určitě nebude problém...Tomas.cz píše:Si myslím že bude problém s regulací, ten soft by to chtělu upravit určitě...P.e.p.i.n píše:Kamarád má octávii AHF,chipovaný,s origo vztŕikama a má to prej odbržděný a výkon je 142PS a 300NM...takže jestli tam budou ještě RACE 520..tak si myslim že by to i šlo...Jinak s tim kouřem to mam namysli,že to bude kouřit..hlavně kvůly těm vztřikům,že tam půjde hafo nafty....a to turbo na to bude menśí..jinak těch 160PS mi stačí...v té starší jsem mél 112kW a byl jsem spokojenej..