Napsal: 14 črc 2016, 08:27
Na 764 jezdím s AGR už cca. 60 tisíc. a drží, auto jsem koupil při 230 tisících a předchozí majitel spojku nedělal ( nebyl 1. majitel ) Takže tudle kombinaci musí udržet 

vilozx6 píše:takže našiel som email od Renovaku:miroteplicky píše:poprosím vas o odpoved na otázku že aký výkon a krutiaci momnet udrží preobložena lamela na hds57 s origo prítlačným tanierom
Také jsem se setkal se zákazníky,kteří tvrdí,že 450-500Nm jezdí s organickým obložením.Ale naopak se setkám i s tím,že při 400Nm už to klouže.
Je to individuální,záleží na stavu a síle přítlačného talíře,třecí plochy setrvačníku,řidičovi,zpřevodování převodovky,kde auto jezdí(dálnice/hory).
Mal som 205PS a 460Nm po 15.000 km to začalo prešmykovať. Všetko som mal nové VR6pritlačak, spojka ATD preobložená a nový zotrvák.
spis naopak ne?? první spojku a pak chipmiroteplicky píše:dakujem za pomoc, dam chip a potom poriešim spojku
presne tak. Veď to ani neodbrzdíšstanda123 píše:spis naopak ne?? první spojku a pak chipmiroteplicky píše:dakujem za pomoc, dam chip a potom poriešim spojku
to by presne mely vedet oni.....miroteplicky píše:Zajtra idem davat von lamelu a posielat ju na preoblozenie a neviem aka ma byt hrubka oblozenia. Set je z okty 1.8t. Poradte niekto prosim
Dej tloustku takovou jako je seriova lamela ne?? Das mensi muze klouzat, das vetsi nemusí vypínat.....miroteplicky píše:Povedali mi ze budu vediet ale chcel som byt preistotu informovany