výměna uprava elektroinstalace OI jakou airbagovku a jiné?

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9270
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Ladas: mám bufíka ve všech 6 "denně" používaných autech včetně DO, v OI,AG a AH mám přidaných ještě 6 žhaviček (takže OI jich má 9 AG a AH jen 6)vody jenže na dojíždění do vzdálenosti 2km se to nevytopí abych měl čisté okno a kvůli každému dni a dvoum KM v zimě topit půl hodky předem EBREM je dle mě naprd toto myslím 100% vyřeší tyhle krátký jízdy který v zimě jsou do kopce a proti slunku a se zamlženým oknem je to na pytel. nemám to na to abych měl ve voze teplo ty dva km v bundě přežiju ale nevidím a pak auto stojí zase 8-12 hodin tak na to je mi eber naprd a žhavky jak jsem zjistil taky
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

HanZ píše:Mě teda "bufík", alias ebersparcher 5kW tedy rozhodně nenadchnul :(
Tak strejda ebry dělá v práci na kamionech,iveca veškerý a je to bolest ta řj,ale jinak webasto za mě to samý, mám doma 3 auta 3 topení a postupně se to mrdalo, vytřepaný plošák na jednotce opět na všech třech,je to prostě špatně proletovaný, nebo stářím prostě vytřepaný!
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

hansdob píše:Ladas: mám bufíka ve všech 6 "denně" používaných autech včetně DO, v OI,AG a AH mám přidaných ještě 6 žhaviček (takže OI jich má 9 AG a AH jen 6)vody jenže na dojíždění do vzdálenosti 2km se to nevytopí abych měl čisté okno a kvůli každému dni a dvoum KM v zimě topit půl hodky předem EBREM je dle mě naprd toto myslím 100% vyřeší tyhle krátký jízdy který v zimě jsou do kopce a proti slunku a se zamlženým oknem je to na pytel. nemám to na to abych měl ve voze teplo ty dva km v bundě přežiju ale nevidím a pak auto stojí zase 8-12 hodin tak na to je mi eber naprd a žhavky jak jsem zjistil taky
S tím dojezdem na 2 km je bufik na hovno vyloženě,spíš na problémy, a pokud to je každej den tak topit denně pul hodiny předem tak na baterku taky nic moc,ale zase v našem polu SDI AGD rok 98 mame webasto,denně se s tím v zimě topí,cesta do práce asi 10 km, a baterka přes zimu šlape už druhej rok,na pohodu,ale jede to zase 10km do práce a pak 10 zase zpět.
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

Eberspächer je originál, webasto českej klon. Fungují vesměs totožně. Přesně jak kluci píší, je to fajn jen jako přihřívač na delší cesty než 5km 2x denně. Na nic jiného se to nehodí. Opravdu je nesmysl, 2x denně půl hodiny předem topit bufíkem jen proto, aby nepatrně povolilo čelní sklo a stejně se muselo dočišťovat.

hansdob: Začínám také přemýšlet nad umístěním pod okno, když to ve své podstatě potřebuji pouze na odmražení čelního okna ;) Dobrý nápad!

(offtopic) Ještě mě napadla jedna taková kravinka. Mám sice na magiccaru dálkový start, ale byl by zájem o modul dálkového startu, kdyby byl za rozumný peníz? V podstatě na tom nic není (je, ale není třeba zde rozebírat). Pokud bude poptávka, mělo by smysl to udělat.
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tak na 2km to bych asi chodil pěšky protože než to odsněžíš tak tam jsi jinak já jezdím 25km denně a víc takžese to hodí a jediný problémy co byly tak ko kolík a jednou bordel v sítku takže zlatej eber ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

No jezdím i přes 900 denně, ale rozhodně ne každý den, spíše popojíždím sem tam, takže bufik oničem. Tohle řešení je v podstatě čistě fén na čelní okno a tím by to mělo jít raz dva.
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

HanZ píše:Eberspächer je originál, webasto českej klon. Fungují vesměs totožně. Přesně jak kluci píší, je to fajn jen jako přihřívač na delší cesty než 5km 2x denně. Na nic jiného se to nehodí. Opravdu je nesmysl, 2x denně půl hodiny předem topit bufíkem jen proto, aby nepatrně povolilo čelní sklo a stejně se muselo dočišťovat.

hansdob: Začínám také přemýšlet nad umístěním pod okno, když to ve své podstatě potřebuji pouze na odmražení čelního okna ;) Dobrý nápad!

(offtopic) Ještě mě napadla jedna taková kravinka. Mám sice na magiccaru dálkový start, ale byl by zájem o modul dálkového startu, kdyby byl za rozumný peníz? V podstatě na tom nic není (je, ale není třeba zde rozebírat). Pokud bude poptávka, mělo by smysl to udělat.
Webasto = českej klon?Zase budu o něco chytřejší. Co si pod tím klonem představit?To se dneska všude objevují kloni klonů jako u diagnostiky a ve finále aby v autorizovaných servisech taky neměli klony :D!Já myslel že EBER je prostě EBER,značka a WEBASTO je WEBASTO,protože sem o tom kdysi dost četl a jako vývoj firmy mluví za vše,nevím proč by to měl být klon?Rád se ale poučím jaká je realita :) Děkuji
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

Nic si nepředstavuj. Někdo to přídavný topený vymyslel a ostatní se nechali inspirovat. Někteří více, někteří méně. Vesměs jsou si podobný jako vejce vejci, když rozhodíš některé starší modely, zjistíš, že některý díly dokonce pasují. Docela se divim, že se najdou slovíčkaři jako ty...ztáta času.
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9270
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

mám otázku ke kontrole prasklých žárovek jak poznat zda ji auto mělo či ne?? U vykuchaných xenonů je kablík na levém světle který má fialovomodrou barvu což by měla být kontrola prasklých žarovek a tak mělo ji auto nebo je to jen předpříprava??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

záleží na jakém autě ... zkus projít DP a zapojení.

Blbej příklad, ale třebas u O1 jde kontrola zapojit dodatečně "jen" přerušením vodičů ke světlům...pak to funguje, dokud tam je "nacvaklej" modul. Pokud ho vyndáš, nesvítíš...
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9270
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Ano jde o OI konečně jsem se dostal do stádia skládání a to auto mělo origo xeny a někdo je vyměnil za obyč světla a ted při vracení do pův stavu jsem zjistil že mi tam vede ten fialovomodrej kááblik což by měla být kontrola prasklých žárovek ale modul dole asi není. ted zda ho někdo taky vykuchal nebo tam nebyl a kabel je předpříprava
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

pokud to tam bylo bude tam aspoň patice a nebo stopy po ní?
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9270
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

kontrola žárovek asi nebyla je jen kabel k levemu xenonu.


No ale dnes jsem předělával komfort z 799AH na 799B a našel jsem to že vozidlo má obsazen pin který není v esitroniku ani v else (nebo su uplně slepý)

Jednotka 799AH měla osazen pin č 3 a to zelenohněým kabelem který je naveden do relé vedle 109 se kterým je propojeno (přijde mi to jako relé které sepne relé 109) což mi nepřijde originál ale vozidlo bylo škody kosmonosy a vedení je v originál svazku ale já nemužu dohledat kam přepojit (jelikož nevím ani co na pinu 3 u 799AH je) neví někdo ???
děkuji za radu jo je to na té 15pinové svorce kde je anténa,dochlazování,atd myslím že je to T15a
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

HanZ píše:Nic si nepředstavuj. Někdo to přídavný topený vymyslel a ostatní se nechali inspirovat. Někteří více, někteří méně. Vesměs jsou si podobný jako vejce vejci, když rozhodíš některé starší modely, zjistíš, že některý díly dokonce pasují. Docela se divim, že se najdou slovíčkaři jako ty...ztáta času.
Tak slovíčkaření, no nevím, je to jedno, asi fakt se hrabu v hovně, ale prostě WEBASTO je pro mě WEBASTO a EBER je EBER :D a ne klon :)
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9270
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Prosím pěkně ví někdo co je na pinu 3 na 15 pin svorce (T15a) u komfortní jednotky 1J0 959 799AH ??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“