Stránka 3 z 4
Napsal: 26 bře 2013, 17:28
od Vici
tak to je dobrej ementál.. to bych radši nezkoušel
možná to tak maj aby když se to za chvíli posere to dalo méně práce vyměnit
Napsal: 26 bře 2013, 18:24
od toby66kw
Slavkov píše:Hmm, má někdo zkušenost s těma "novejma" převodovkama (JDH) na jednohmotě... mám pocit, že někdo říkal, že jsou hlučnější... ale toto

Na Pjetovím Leonu II BXE taky takle rachtá převodovka na jednohmotě.
Kody převodovek neznám , s čeho je ta tvoja.
Napsal: 26 bře 2013, 18:46
od Slavkov
... co vím, tak se dávaly do O1 Tour-a
Napsal: 26 bře 2013, 18:53
od burek
me na aute v podpisu pri zmacknuti spojky taky cosi v motoru rachta... neni to tak hrozny a dela to jen za studena .. predpokladam ze to je taky prevodovka mam jednohmotu
Napsal: 26 bře 2013, 18:56
od Tomas.cz
Když jsem měl ještě AGR O1, měl jsem horší dvouhmotu, tady bylo známé, že motor v nějakých režimech začne třepat ( šotek v sw ).
Tak tam šla jednohmota setrvák, nová sada Sachs a ta samá převodovka a hle, skříň byla hned slyšet.
Sehnal jsem od Bóďi jinou skříň a bylo po problému, na jednohmotě tichá, patrně byť horší dvouhmota utlumila kmity natolik, že se převodovka ještě neozývala.
Podle mě máš následující možnosti:
- Vyndat převodovku, někým kdo tomu rozumí nechat rozberat a podívat se na ložiska na předloze.
- Nasadit dvouhmotu a modlit se, že to stichne.
- Jinou skříň
Osobně bych volil zatím variantu 1.
Konstrukcí předovky si nemyslím, dával jsem jednohmoty na mladší 5q skříně a bez hluku.
Napsal: 26 bře 2013, 18:57
od Slavkov
burek píše:me na aute v podpisu pri zmacknuti spojky taky cosi v motoru rachta... neni to tak hrozny a dela to jen za studena .. predpokladam ze to je taky prevodovka mam jednohmotu
... mě to rachtá při puštěné spojce, když jí vymáčknu, tak je klid
Teď, když nad tím přemýšlím, můžete někdo mrknout do ETKY.... zda na O1 TOUR-u je kombinace AXR + jednohmota + JDH? Díky...
Napsal: 26 bře 2013, 19:35
od hansdob
Slavkov píše:burek píše:me na aute v podpisu pri zmacknuti spojky taky cosi v motoru rachta... neni to tak hrozny a dela to jen za studena .. predpokladam ze to je taky prevodovka mam jednohmotu
... mě to rachtá při puštěné spojce, když jí vymáčknu, tak je klid
Protože zastavíš převodovku
Teď, když nad tím přemýšlím, můžete někdo mrknout do ETKY.... zda na O1 TOUR-u je kombinace AXR + jednohmota + JDH? Díky...
Napsal: 26 bře 2013, 19:39
od Vici
AXR má jednohmotu z fabriky
Napsal: 26 bře 2013, 19:40
od Slavkov
(hansbob)... jasně to chápu... jsem reagoval, že popisoval obrácenou situaci... tzn., když to jde po vypínacím ložisku...
Napsal: 27 bře 2013, 08:27
od Slavkov
Vici píše:AXR má jednohmotu z fabriky
Můžete někdo mrknout do ETKY?... zda tam je kombinace (AXR) + jednohmota + převodovka JDH? (předpokládám výskyt u O1 Tour a GIV...)
Jde mi o to vyloučit možnost, že by ty skříně JDH byly ("kostrukčně") s jednohmotou hlučné...
Napsal: 27 bře 2013, 09:01
od senioring1
Never ničomu !
Keď so vymenil dvojhmotu za jednohmotu bol rok pokoj a potom sa začali ozývať klepavé zvuky zo spojky pri púšťaní pedálu. Po rozmontovaní som zistil , že nity ktoré spájajú prítlačný tanier zo štítom prítlačáku boli ustrihnuté a boli mäkké ako blato . Celý set bol z Poľska a zabalený v origo krabici QH .Po kúpe nového setu QH sa ukázalo , že ten poškodený bola nejaká prebalená čína .
Napsal: 27 bře 2013, 09:07
od subz3ro_tdi
Podla ETKY konkretne kombinacie motor/prevodovka nezistis, len podla VIN cisla... kazdopadne na AXR sa podla vsetkeho montovali vsetky druhy...
038105266AT -> dvojhmota LUK
038105266BC -> dvojhmota SACHS
028105269B(X) -> jednohmota
Napsal: 27 bře 2013, 09:27
od josef10
senioring1 píše:Never ničomu !
Keď so vymenil dvojhmotu za jednohmotu bol rok pokoj a potom sa začali ozývať klepavé zvuky zo spojky pri púšťaní pedálu. Po rozmontovaní som zistil , že nity ktoré spájajú prítlačný tanier zo štítom prítlačáku boli ustrihnuté a boli mäkké ako blato . Celý set bol z Poľska a zabalený v origo krabici QH .Po kúpe nového setu QH sa ukázalo , že ten poškodený bola nejaká prebalená čína .

Mluvis mi od plic... Origo krabice BOSCH, olejovy filtr made in Malaisia, vzduchový made in Vietnam...... Tak jsem to radeji vratil a koupil BOSCH made in germany..... Samozrejme konstrukce filtru byla odlisna... To same loziska FAG origo krabice made in poland.... na loziskach made in Poland....

Napsal: 27 bře 2013, 09:36
od zajac
majkl1 píše:Tohle už jsem u auta měl. Nakonec to byla ložiska na předlohovým hřídeli.
To, že má převodovka 30t. neznamená, že je v cajku.
Mne tiež trošičku rachotí prevodovka a keď stlačím spojku je ticho, ale robilo to aj keď som mal dvojhmotu. Bolo mi povedané presne to čo napísal majkl1 ale zatial som s tým nič nerobil, nie je ta tak hrozné...

Napsal: 27 bře 2013, 10:18
od Slavkov
subz3ro_tdi píše:Podla ETKY konkretne kombinacie motor/prevodovka nezistis, len podla VIN cisla... kazdopadne na AXR sa podla vsetkeho montovali vsetky druhy...
038105266AT -> dvojhmota LUK
038105266BC -> dvojhmota SACHS
028105269B(X) -> jednohmota
Díky, to, že se na AXR montovala jednohmota jsem věděl a už to tu kluci potvrdili
Hlavně mě zajímá, zda ve fabrice montovali jednohmotu v kombinaci s převodovkou JDH? Prostě chci vyloučit možnost, že by ty skříně JDH byly ("kostrukčně") s jednohmotou hlučné...