Stránka 3 z 4

Napsal: 26 bře 2013, 17:28
od Vici
tak to je dobrej ementál.. to bych radši nezkoušel (noteeth)
možná to tak maj aby když se to za chvíli posere to dalo méně práce vyměnit

Napsal: 26 bře 2013, 18:24
od toby66kw
Slavkov píše:Hmm, má někdo zkušenost s těma "novejma" převodovkama (JDH) na jednohmotě... mám pocit, že někdo říkal, že jsou hlučnější... ale toto :?
Na Pjetovím Leonu II BXE taky takle rachtá převodovka na jednohmotě.

Kody převodovek neznám , s čeho je ta tvoja.

Napsal: 26 bře 2013, 18:46
od Slavkov
... co vím, tak se dávaly do O1 Tour-a

Napsal: 26 bře 2013, 18:53
od burek
me na aute v podpisu pri zmacknuti spojky taky cosi v motoru rachta... neni to tak hrozny a dela to jen za studena .. predpokladam ze to je taky prevodovka mam jednohmotu

Napsal: 26 bře 2013, 18:56
od Tomas.cz
Když jsem měl ještě AGR O1, měl jsem horší dvouhmotu, tady bylo známé, že motor v nějakých režimech začne třepat ( šotek v sw ).
Tak tam šla jednohmota setrvák, nová sada Sachs a ta samá převodovka a hle, skříň byla hned slyšet.
Sehnal jsem od Bóďi jinou skříň a bylo po problému, na jednohmotě tichá, patrně byť horší dvouhmota utlumila kmity natolik, že se převodovka ještě neozývala.

Podle mě máš následující možnosti:

- Vyndat převodovku, někým kdo tomu rozumí nechat rozberat a podívat se na ložiska na předloze.
- Nasadit dvouhmotu a modlit se, že to stichne.
- Jinou skříň

Osobně bych volil zatím variantu 1.

Konstrukcí předovky si nemyslím, dával jsem jednohmoty na mladší 5q skříně a bez hluku.

Napsal: 26 bře 2013, 18:57
od Slavkov
burek píše:me na aute v podpisu pri zmacknuti spojky taky cosi v motoru rachta... neni to tak hrozny a dela to jen za studena .. predpokladam ze to je taky prevodovka mam jednohmotu
... mě to rachtá při puštěné spojce, když jí vymáčknu, tak je klid :)


Teď, když nad tím přemýšlím, můžete někdo mrknout do ETKY.... zda na O1 TOUR-u je kombinace AXR + jednohmota + JDH? Díky...

Napsal: 26 bře 2013, 19:35
od hansdob
Slavkov píše:
burek píše:me na aute v podpisu pri zmacknuti spojky taky cosi v motoru rachta... neni to tak hrozny a dela to jen za studena .. predpokladam ze to je taky prevodovka mam jednohmotu
... mě to rachtá při puštěné spojce, když jí vymáčknu, tak je klid :)

Protože zastavíš převodovku :-D

Teď, když nad tím přemýšlím, můžete někdo mrknout do ETKY.... zda na O1 TOUR-u je kombinace AXR + jednohmota + JDH? Díky...

Napsal: 26 bře 2013, 19:39
od Vici
AXR má jednohmotu z fabriky

Napsal: 26 bře 2013, 19:40
od Slavkov
(hansbob)... jasně to chápu... jsem reagoval, že popisoval obrácenou situaci... tzn., když to jde po vypínacím ložisku...

Napsal: 27 bře 2013, 08:27
od Slavkov
Vici píše:AXR má jednohmotu z fabriky
Můžete někdo mrknout do ETKY?... zda tam je kombinace (AXR) + jednohmota + převodovka JDH? (předpokládám výskyt u O1 Tour a GIV...)
Jde mi o to vyloučit možnost, že by ty skříně JDH byly ("kostrukčně") s jednohmotou hlučné...

Napsal: 27 bře 2013, 09:01
od senioring1
Never ničomu !
Keď so vymenil dvojhmotu za jednohmotu bol rok pokoj a potom sa začali ozývať klepavé zvuky zo spojky pri púšťaní pedálu. Po rozmontovaní som zistil , že nity ktoré spájajú prítlačný tanier zo štítom prítlačáku boli ustrihnuté a boli mäkké ako blato . Celý set bol z Poľska a zabalený v origo krabici QH .Po kúpe nového setu QH sa ukázalo , že ten poškodený bola nejaká prebalená čína .

Napsal: 27 bře 2013, 09:07
od subz3ro_tdi
Podla ETKY konkretne kombinacie motor/prevodovka nezistis, len podla VIN cisla... kazdopadne na AXR sa podla vsetkeho montovali vsetky druhy...
038105266AT -> dvojhmota LUK
038105266BC -> dvojhmota SACHS
028105269B(X) -> jednohmota

Napsal: 27 bře 2013, 09:27
od josef10
senioring1 píše:Never ničomu !
Keď so vymenil dvojhmotu za jednohmotu bol rok pokoj a potom sa začali ozývať klepavé zvuky zo spojky pri púšťaní pedálu. Po rozmontovaní som zistil , že nity ktoré spájajú prítlačný tanier zo štítom prítlačáku boli ustrihnuté a boli mäkké ako blato . Celý set bol z Poľska a zabalený v origo krabici QH .Po kúpe nového setu QH sa ukázalo , že ten poškodený bola nejaká prebalená čína .
(offtopic) Mluvis mi od plic... Origo krabice BOSCH, olejovy filtr made in Malaisia, vzduchový made in Vietnam...... Tak jsem to radeji vratil a koupil BOSCH made in germany..... Samozrejme konstrukce filtru byla odlisna... To same loziska FAG origo krabice made in poland.... na loziskach made in Poland.... (offtopic)

Napsal: 27 bře 2013, 09:36
od zajac
majkl1 píše:Tohle už jsem u auta měl. Nakonec to byla ložiska na předlohovým hřídeli.
To, že má převodovka 30t. neznamená, že je v cajku.
Mne tiež trošičku rachotí prevodovka a keď stlačím spojku je ticho, ale robilo to aj keď som mal dvojhmotu. Bolo mi povedané presne to čo napísal majkl1 ale zatial som s tým nič nerobil, nie je ta tak hrozné... :roll:

Napsal: 27 bře 2013, 10:18
od Slavkov
subz3ro_tdi píše:Podla ETKY konkretne kombinacie motor/prevodovka nezistis, len podla VIN cisla... kazdopadne na AXR sa podla vsetkeho montovali vsetky druhy...
038105266AT -> dvojhmota LUK
038105266BC -> dvojhmota SACHS
028105269B(X) -> jednohmota
Díky, to, že se na AXR montovala jednohmota jsem věděl a už to tu kluci potvrdili 8)
Hlavně mě zajímá, zda ve fabrice montovali jednohmotu v kombinaci s převodovkou JDH? Prostě chci vyloučit možnost, že by ty skříně JDH byly ("kostrukčně") s jednohmotou hlučné...