Stránka 3 z 4

Napsal: 08 říj 2013, 18:23
od HNLW453
zimní VIF

Napsal: 08 říj 2013, 18:25
od slovacek.milos
UchoTD píše:Vif? benzín ?
1,2 77kW já bez vifu v benálu nejezdím, bohužel manželka přesně nevypisuje co tankovala a kolik najela ale pokut tankují premium nebo vervu s aditivem tak mám běžně 85O km na palubáku než se rožne hladové oko a když se tankuje kde co bez vif tak i 64O km :(

Napsal: 03 lis 2013, 21:16
od UchoTD
po 1000km vstreky zadrbané na kašu od karbonu,auto stratilo výkon a začalo dymit ako besné,po vyčistení vykon o kusok lepšie ale aj tak málo,dymí menej,všetky žhavky KO,hydro mu asi nechutí.

Napsal: 04 lis 2013, 12:23
od jm
Míchal si to nebo ne

Napsal: 04 lis 2013, 17:19
od UchoTD
20l oleja,10l nafty,auto stratilo výkon ,nejde tak ako išlo ale ide..žhavky KO zatial ani nejdem davať nove. pravde podobne to poškodilo aj vstreky :)

Napsal: 04 lis 2013, 18:26
od k.amerika
V mercedesu 250d jsem uplně čisté nové hydrauliky, plus kapka acetonu vyjezdil cca 250l a vůůůbec nic se nestalo, jelo to lépe než na rostlinu, startovalo to lépe než na rostlinu, teď hydra došla, tak jezdím vyfrit a jsem rozdílem uplně zklamaný.. Koupil jsem stařičkou Vectru, tu učím na vyjetý motorový olej, zatím jí chutná, a neřeším-jezdím :-)

Napsal: 04 lis 2013, 18:29
od UchoTD
problem je v tom,že predohrev mám cez žhavku,ktorá je KO a ide zima,bez žhavičov je problém to nakopnúť na tento pomer (wallbash) preto riešim ako eliminovať tak časté odpalovanie žhaviek

Napsal: 05 lis 2013, 06:33
od k.amerika
Žhavicí svíčku která je někde na palivové soustavě na předehřev přeci není problém za pár minut vyměnit.. Předehřev je velice důležitý u všeho a jestli ti odcházejí svíčky, budou ti odcházet dál, namontuj si místo svíček termostart, nebo hadičku do kabiny a startuj sprejem a je po starosti.. Myslel jsem že hlavní problém máš zakarbonovaní všeho a ztrátu výkonu.. Na vnitřek motoru dost pomůže nechat auto vysát třeba 1,5l vody. Do pet lahve jsem do víčka dal hadičku, hadičku do sání, flašku dnem vzhůru a špendlíkem do dna pár dírek aby auto běželo hladce a nedusilo se. Po této srandě auto přestalo o polovinu kouřit a zdálo se že i jede daleko lépe.. A samosebou je nutné aditivum, bez něj se to nedá.. Všichni vychvalují VIF, já mám zadarmo pár l acetonu a ten, zdá se, odvádí práci také dobře..

Napsal: 05 lis 2013, 09:22
od jm
Jaký sprej používáš?
třeba na odmaštění brzd nebo přímo startovací
budu to muset také vyzkoušet, ale ty rány!!!
to mám pocit že mi hlava vylítne
jo a ten aceton je jedno jaké číslo?
díky

Napsal: 05 lis 2013, 09:58
od k.amerika
Sprej nejlevnější odmašťovací, kamarád mi jej i s acetonem vyšetří z práce :-) Rány v motoru jsou jen když to přehvízdneš s množstvím, nebo dlouho čekáš, nebo nažhavíš.. Přijdu k autu, vyndám zátku z hadičky, cca vteřinu stříknu a hned otočím kličkem s plným plynem, auto hned chytne, sundám nohu z plynu, zandám zátku a už si chrochtá :-) a aceton používám un1090

na zimu

Napsal: 05 lis 2013, 12:45
od TesákPce
Stejne zkusenosti. Sprej mam orig. Start ale za 30 kc a nejlepe opravdu jen malinko. Jede se hned i na temer cisty oil . Zhavky byli v haji ssi po jedne nadrzi, na husty olej do ohrati kolisa a houpe. Ted uz spis na naftu. Nejakou taky vysetrim, nemam cas sna filraci a jezdim ted malo.
Kdyztak mi tu i neco oleje prebyva a mohu nabidnout .

aceton

Napsal: 05 lis 2013, 12:48
od TesákPce
Jo a aceton mi nosi nejaky staceny v lahvich. Obcas pridam co je nejaky zbytek po ruce. Redidlo lih benzin .

Napsal: 06 lis 2013, 23:13
od UchoTD
daky osvedčený plán na dekarbonizáciu motora? či len pomaličky frckat vodu cez sanie?

Napsal: 07 lis 2013, 07:12
od k.amerika
Ta voda je základ úspěchu :-) Člověk si nemůže být jistý že přípravky na dekarbonizaci motoru budou fungovat. Ale třeba STP mají kvalitní přípravky všeho druhu na které spoléhám a mají už velice dlouho dobrou pověst, tak bych zkusil STP.. Prodávají širokou nabídku třeba v OBI, nebo na některých benzinkách.

Napsal: 08 lis 2013, 22:11
od Kolby
UchoTD píše:daky osvedčený plán na dekarbonizáciu motora? či len pomaličky frckat vodu cez sanie?
taky mám motor 1z ,ale že by byly vstřiky zamrdany po 1000 km to jen hulí ale strartuje a jede krásně problémy začínaj vždycky tak až po 4 -5 tisících ... vstřiky vyndej očisti a jebni zpátky práce na 20 minut... já už to takhle dělám 45000 km a pohoda a žhavka mi ještě neodešla ani jedna..