dotaz ohledně IC

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Tel:776005385 Nový Bor
Marcos
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Registrován: 23 led 2006, 15:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Marcos »

Mno davat intercooler nad motor neni zrovna idealni. U Subaru bych to bral v dnesni dobe uz jen jako image, ktery jejich vozum dava ten charakteristicky nasavac na kapote. Kazdy kdo to mysli s ladenim Imprezy trosku vazne, dela konverzi na FMIC, a je to obvykle kdekoliv ve svete, takze nez bych nad necim takovym premyslel, zvazil bych, proc to asi vsichni delaji. Urcite vedi proc... ;) A pokud se nemylim, zrovna u Imprez castecne i ten intercooler zpusoboval prehrivani a nasledne nejaky problem na jednom z valcu, ale tuto info berte s rezervou. Jen tak matne si na neco takoveho pamatuji. Dva intercoolery seriove za sebou zapojene bych taky nedaval, neni to zrovna idealni ohledne proudeni vzduchu a zpusobuje to uz znatelny "pressure drop". I kdyz jeden zdejsi clen to tak na svem aute ma a je spokojeny. Radeji bych se venoval predelani predku auta tak, abych tam nejaky pozadovany cooler napasoval. Mozna o neco malo slozitejsi, ale nejucinnejsi. :)
Naposledy upravil(a) Marcos dne 25 kvě 2007, 16:27, celkem upraveno 1 x.
devonrex
Přispěvovatel
Příspěvky: 666
Registrován: 27 srp 2006, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od devonrex »

aha, takže výsledek této debaty spěje k obvyklému konci...předělej to komplet na IC z ARL. Na to já ale prdím. Ten cooler od titana je zajímavý, jen si nějak nedokáži dát dohromady ty jejich palcové míry a tak ani nevím, jak je velký a kam ho nacpat. Vypadá to, že IC ala Impreza kašlu..půjdu cestou nejmenšího odporu. Vezmu ten z BMW a nějak ho tam nacpu ;) Za prvé je to originál díl a tak se nemusím potýkat s tím, že koupím nějaký monster IC, který funkčně bude o ničem, bo je to kvalita by China a za druhé, mohl by se tam při troše dobré vůle vejít. Navíc mám šanci vyzkoušet ho do série s původním a pak ho zkusit zvlášť. ;) Až ho seženu a dám dohromady, určitě dám vědět, jaký to má efekt.
Bez kouře není legrace.
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Míry neřeš bral jsem to jako ispiraci pro možnost umístění za přední nárazník.Můžeš vzít origo 2 tvoje IC a nechat je upravit do této podoby ;)
Tel:776005385 Nový Bor
Uživatelský avatar
MikiJojo
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 12 čer 2007, 10:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od MikiJojo »

for huml....STi má tuším 195 kW, takže jestli je to dostačující pro něj, myslím, že bude i pro mě, jelikož na ten výkon se nikdy nedostanu jinak výdech bych asi udělal větší než má STi

evo VIII ma vzkon cez 200KW a ma konsky IC pred motorom!!! A myslim ze evo je 2.0l a STi je 2.5!
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

MikiJojo píše:for huml....STi má tuším 195 kW, takže jestli je to dostačující pro něj, myslím, že bude i pro mě, jelikož na ten výkon se nikdy nedostanu jinak výdech bych asi udělal větší než má STi

evo VIII ma vzkon cez 200KW a ma konsky IC pred motorom!!! A myslim ze evo je 2.0l a STi je 2.5!
no ale jestli nehraje roli, ze benziny nemaji takovy tlak...pokud se neplatu tak 1,8T 132 kw ma taky ten maly mezichladic..ale pokud by jsi mel stejny vykon u diesela tak to bude asi dymovnice:-)
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

Přesně benzíny tolik netlačej, proto jim turbíny vzduch tolik neohřívaj a nepotřebujou tak účinný chlazení.
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
devonrex
Přispěvovatel
Příspěvky: 666
Registrován: 27 srp 2006, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od devonrex »

ahoj lidi.... po nelehkém přemýšlení jsem se rozhodl pro variantu, kterou mi naznačil Huml.....frknu ještě jeden stejný 130 koňový (či podobný) IC nalevo pod baterku a dám je paralerně. Třeba to bude mít nějaký efekt...a když ne, tak už pak nevim..jedině snad ten sněhový hasičák jako oporu při sprintech :D
Bez kouře není legrace.
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

devonrex píše:ahoj lidi.... po nelehkém přemýšlení jsem se rozhodl pro variantu, kterou mi naznačil Huml.....frknu ještě jeden stejný 130 koňový (či podobný) IC nalevo pod baterku a dám je paralerně. Třeba to bude mít nějaký efekt...a když ne, tak už pak nevim..jedině snad ten sněhový hasičák jako oporu při sprintech :D
efekt to mit bude ale nic moc, ma to takhle origo treba S3 audi, vcera jsem na to koukal venku bylo 29°C, teplota nasavanyho vzduchu dosahovala bezne 65°C, ten motor tlaci 0.9bar, z toho si udelej obrazek jak to funguje nebo spis nefunguje

docela me zajima kam to az poleze po chipu ta teplota
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

vita: no ono seriovy STI bude tlačit víc jak 1,5 si myslim
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

Zkusil sem to zhruba spočítat. Při 200kW, 2litr, 6000 otáček, ... mi vychází plnící přetlak 1,1 a to podle mě neni žádnej extrém (pro diesely) na benzína je to už slušnej tlak, ale mezichladiči je jedno jestli je namontovanej na diesel nebo benzín.
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

vita píše:Zkusil sem to zhruba spočítat. Při 200kW, 2litr, 6000 otáček, ... mi vychází plnící přetlak 1,1 a to podle mě neni žádnej extrém (pro diesely) na benzína je to už slušnej tlak, ale mezichladiči je jedno jestli je namontovanej na diesel nebo benzín.
jo to si spocital celkem presne

WRX ma 0.9 a STI ma 1.2
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

fakt jo? No čekal bych teda o dost víc
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

je to benzín, točí 1,5x vyšší otáčky, tam se ten výkon dělá "sám".
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
devonrex
Přispěvovatel
Příspěvky: 666
Registrován: 27 srp 2006, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od devonrex »

tak jsem vydražil IC z motoru 3,0 TDI. Uvidím jestli půjde dát paralelně s tím mým, nebo bude stačit ho tam dát samotný. ;)
Bez kouře není legrace.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“