dotaz ohledně IC
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mno davat intercooler nad motor neni zrovna idealni. U Subaru bych to bral v dnesni dobe uz jen jako image, ktery jejich vozum dava ten charakteristicky nasavac na kapote. Kazdy kdo to mysli s ladenim Imprezy trosku vazne, dela konverzi na FMIC, a je to obvykle kdekoliv ve svete, takze nez bych nad necim takovym premyslel, zvazil bych, proc to asi vsichni delaji. Urcite vedi proc...
A pokud se nemylim, zrovna u Imprez castecne i ten intercooler zpusoboval prehrivani a nasledne nejaky problem na jednom z valcu, ale tuto info berte s rezervou. Jen tak matne si na neco takoveho pamatuji. Dva intercoolery seriove za sebou zapojene bych taky nedaval, neni to zrovna idealni ohledne proudeni vzduchu a zpusobuje to uz znatelny "pressure drop". I kdyz jeden zdejsi clen to tak na svem aute ma a je spokojeny. Radeji bych se venoval predelani predku auta tak, abych tam nejaky pozadovany cooler napasoval. Mozna o neco malo slozitejsi, ale nejucinnejsi. 
Naposledy upravil(a) Marcos dne 25 kvě 2007, 16:27, celkem upraveno 1 x.
aha, takže výsledek této debaty spěje k obvyklému konci...předělej to komplet na IC z ARL. Na to já ale prdím. Ten cooler od titana je zajímavý, jen si nějak nedokáži dát dohromady ty jejich palcové míry a tak ani nevím, jak je velký a kam ho nacpat. Vypadá to, že IC ala Impreza kašlu..půjdu cestou nejmenšího odporu. Vezmu ten z BMW a nějak ho tam nacpu
Za prvé je to originál díl a tak se nemusím potýkat s tím, že koupím nějaký monster IC, který funkčně bude o ničem, bo je to kvalita by China a za druhé, mohl by se tam při troše dobré vůle vejít. Navíc mám šanci vyzkoušet ho do série s původním a pak ho zkusit zvlášť.
Až ho seženu a dám dohromady, určitě dám vědět, jaký to má efekt.
Bez kouře není legrace.
no ale jestli nehraje roli, ze benziny nemaji takovy tlak...pokud se neplatu tak 1,8T 132 kw ma taky ten maly mezichladic..ale pokud by jsi mel stejny vykon u diesela tak to bude asi dymovnice:-)MikiJojo píše:for huml....STi má tuším 195 kW, takže jestli je to dostačující pro něj, myslím, že bude i pro mě, jelikož na ten výkon se nikdy nedostanu jinak výdech bych asi udělal větší než má STi
evo VIII ma vzkon cez 200KW a ma konsky IC pred motorom!!! A myslim ze evo je 2.0l a STi je 2.5!
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
ahoj lidi.... po nelehkém přemýšlení jsem se rozhodl pro variantu, kterou mi naznačil Huml.....frknu ještě jeden stejný 130 koňový (či podobný) IC nalevo pod baterku a dám je paralerně. Třeba to bude mít nějaký efekt...a když ne, tak už pak nevim..jedině snad ten sněhový hasičák jako oporu při sprintech 
Bez kouře není legrace.
efekt to mit bude ale nic moc, ma to takhle origo treba S3 audi, vcera jsem na to koukal venku bylo 29°C, teplota nasavanyho vzduchu dosahovala bezne 65°C, ten motor tlaci 0.9bar, z toho si udelej obrazek jak to funguje nebo spis nefungujedevonrex píše:ahoj lidi.... po nelehkém přemýšlení jsem se rozhodl pro variantu, kterou mi naznačil Huml.....frknu ještě jeden stejný 130 koňový (či podobný) IC nalevo pod baterku a dám je paralerně. Třeba to bude mít nějaký efekt...a když ne, tak už pak nevim..jedině snad ten sněhový hasičák jako oporu při sprintech
docela me zajima kam to az poleze po chipu ta teplota
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp


- vita
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 11 říj 2006, 12:21
- Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou
Zkusil sem to zhruba spočítat. Při 200kW, 2litr, 6000 otáček, ... mi vychází plnící přetlak 1,1 a to podle mě neni žádnej extrém (pro diesely) na benzína je to už slušnej tlak, ale mezichladiči je jedno jestli je namontovanej na diesel nebo benzín.
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw
)
jo to si spocital celkem presnevita píše:Zkusil sem to zhruba spočítat. Při 200kW, 2litr, 6000 otáček, ... mi vychází plnící přetlak 1,1 a to podle mě neni žádnej extrém (pro diesely) na benzína je to už slušnej tlak, ale mezichladiči je jedno jestli je namontovanej na diesel nebo benzín.
WRX ma 0.9 a STI ma 1.2
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp

