G IV 96 kW, jelikož dopředu nedám nic dostačujícího leda tak IC ze Sharana a ještě s problémy.
dotaz ohledně IC
Moderátoři: šulda, Moderátoři
dotaz ohledně IC
Chlapi, hoďte do placu názory na umístění cooleru ala Impreza, tj. udělat výdech v kapotě a pokusit se ho připevnit nad motor. Realizace mi nepřipadá nijak složitá, jen mne zajímá, zda by to mělo kýžený efekt, nebo co všechno pro to udělat, aby to mělo efekt na úrovní IC z ARL. Jo, jinak chci to do
G IV 96 kW, jelikož dopředu nedám nic dostačujícího leda tak IC ze Sharana a ještě s problémy.
díky za rady
G IV 96 kW, jelikož dopředu nedám nic dostačujícího leda tak IC ze Sharana a ještě s problémy.
Bez kouře není legrace.
Ked bude husto prsat a ty budes na ceste tak sa ti ta voda bude liat na motor. Tym ze tam mas ten vyduch ktory musi byt asi vacsi kedze IC potrebuje vela vzduchu budes tam mat velky pretlak a je mozne ze ti bude blbnut kurenie pokial nemas klimu. Nebudes tam mat teply vzduch od motora ktory ti ide cez pelovy filter do kabiny.
Kolotoč TUNING
for scream....ty znáš nějaké studie, které říkají, že ochlazení vzduchu v autě s motorem ARL je mnohem lepší než ochlazení vzduchu ve WRX STi?
for titan....jelikož to vyjde 2xdráž, než udělat výdech a připevnit IC ala Impreza.
for Sifon... klima sice mám, ale nemohl by problém s přetlakem vyřešit nějaký ventilátor?
for titan....jelikož to vyjde 2xdráž, než udělat výdech a připevnit IC ala Impreza.
for Sifon... klima sice mám, ale nemohl by problém s přetlakem vyřešit nějaký ventilátor?
Bez kouře není legrace.
for Sifon... klima sice mám, ale nemohl by problém s přetlakem vyřešit nějaký ventilátor?[/quote]
Ventilator nema vyznam co sa tyka pretlaku ak ta dobre rozumiem tak myslim ze to pretlak nevyriesi. Cez ten IC musi vzduch prudit a musi byt cerstvy on musi niekam ODTEKAT. Ten IC funguje dobre aj bez ventilatora pokial nestojis na mieste ale v rychlosti najma vo vyssej ti ventilator moc nepomoze. Potrebujes ten pretlak odtial dostat aby tam ten vzduch nestal a menil sa za cerstvy takze jedine vyrobit dake prieduchy z boku blatnikov cez ktore by mohol odtekat vzduch. Len dalsie minus je to ze v zime sa ti urcite bude pomalsie zohrievat motor a diesel motor nema taku vyhrevnost ako benzin takze cim pomalsie sa zohreje tak tym viac motor trpi.
Este jedna vec neviem ci som to spravne pochopil ak nie tak sorry ale to umiestnenie je zle uz z dovodu tepla ktore ide na hor z motora a teplo z motora je v motorovom priestore aj ked tam das ventilator. Cize ak niekde v lete stojis napr na krizovatke tak to salave teplo ti zohrieva IC
Ventilator nema vyznam co sa tyka pretlaku ak ta dobre rozumiem tak myslim ze to pretlak nevyriesi. Cez ten IC musi vzduch prudit a musi byt cerstvy on musi niekam ODTEKAT. Ten IC funguje dobre aj bez ventilatora pokial nestojis na mieste ale v rychlosti najma vo vyssej ti ventilator moc nepomoze. Potrebujes ten pretlak odtial dostat aby tam ten vzduch nestal a menil sa za cerstvy takze jedine vyrobit dake prieduchy z boku blatnikov cez ktore by mohol odtekat vzduch. Len dalsie minus je to ze v zime sa ti urcite bude pomalsie zohrievat motor a diesel motor nema taku vyhrevnost ako benzin takze cim pomalsie sa zohreje tak tym viac motor trpi.
Este jedna vec neviem ci som to spravne pochopil ak nie tak sorry ale to umiestnenie je zle uz z dovodu tepla ktore ide na hor z motora a teplo z motora je v motorovom priestore aj ked tam das ventilator. Cize ak niekde v lete stojis napr na krizovatke tak to salave teplo ti zohrieva IC
Kolotoč TUNING
To by mě zajímalo jak počítáš.devonrex píše:for scream....ty znáš nějaké studie, které říkají, že ochlazení vzduchu v autě s motorem ARL je mnohem lepší než ochlazení vzduchu ve WRX STi?
for titan....jelikož to vyjde 2xdráž, než udělat výdech a připevnit IC ala Impreza.
for Sifon... klima sice mám, ale nemohl by problém s přetlakem vyřešit nějaký ventilátor?
Tvoje kapsa výdaje - IC,hadice,kapsa,lak(celkem pálka)
origo ARL -IC(1500-2000,možno použít z OII)hadice
Tel:776005385 Nový Bor
for Sifon.... tak udělat průduchy by nebyl problém. Někde jsem viděl, že je průduchy dělají místo do blatníků do podběhů. JInak jako ochrana před teplem z motoru se dává karbonový kryt, což by investice navýšilo, ale nedokáži odhadnout jeho efekt.
for titan....počítám, že investice by se pohybovala v řádu 8.-9.000Kč. Jinak jsi-li schopen do ASZ nacpat IC z ARL bez toho, abys musel měnit saharu a vše ostatní, tak jsem tvůj zákazník...zvlášť když mi ten IC seženeš za 2.000Kč. To by mě to vyšlo tak na bůra i s tvou prací

for titan....počítám, že investice by se pohybovala v řádu 8.-9.000Kč. Jinak jsi-li schopen do ASZ nacpat IC z ARL bez toho, abys musel měnit saharu a vše ostatní, tak jsem tvůj zákazník...zvlášť když mi ten IC seženeš za 2.000Kč. To by mě to vyšlo tak na bůra i s tvou prací
Bez kouře není legrace.
Pozri vsetko sa da len otazka je ci sa s tou upravou ktora ma pomoct viac nepokazi ako ziska. K tomu krytu tolko ze ked najdes rano v zime zasnezene auto a ked mas takych dobrych 10cm snehu na aute tak ti nepomoze od vody a zimy ani ten carbonovy kryt. V okoli motora by malo byt nejake optimalne teplo ktore je v "norme" teda ze motor sa neprehrieva ale zaroven nie je podchladeny. Ine je to s privodom vzduchu a trubkami ktore ho dovadzaju do motora. Tie by mali byt co najchladnejsie ale samotny priestor by tam mal mat nejake to teplo.devonrex píše:for Sifon.... tak udělat průduchy by nebyl problém. Někde jsem viděl, že je průduchy dělají místo do blatníků do podběhů. JInak jako ochrana před teplem z motoru se dává karbonový kryt, což by investice navýšilo, ale nedokáži odhadnout jeho efekt.![]()
for titan....počítám, že investice by se pohybovala v řádu 8.-9.000Kč. Jinak jsi-li schopen do ASZ nacpat IC z ARL bez toho, abys musel měnit saharu a vše ostatní, tak jsem tvůj zákazník...zvlášť když mi ten IC seženeš za 2.000Kč. To by mě to vyšlo tak na bůra i s tvou prací![]()
Kolotoč TUNING
for AUDI 80... a jak to má G2 1,6 TD s IC? Brácha má G1 1,6 TD a IC si tam musel dávat sám (má ho tam z ASZ). Jinak bych řekl, že v G2 je vpředu přece jen víc místa než u G4.
for Sifon-....ten kryt se dává mezi IC a blok motoru, takže by na něj nenasněžilo. My to tady rozebíráme a přitom ani nevíme, jak to tedy má samotné WRX, že mu IC funguje a nevzniká tam přetlak. Chtělo by to někoho, kdo WRX má a zkopčit to.
for Titan...v úplně první příspěvku je napsáno, že to chci do G4 96 kW. A pokud mi tam ten IC z OII dokážeš dát, aniž bych musel kupovat saharu a všechny chladiče z ARL, tak ho od tebe vezmu. A můžeš klidně řezat a svářet a pájet

for Sifon-....ten kryt se dává mezi IC a blok motoru, takže by na něj nenasněžilo. My to tady rozebíráme a přitom ani nevíme, jak to tedy má samotné WRX, že mu IC funguje a nevzniká tam přetlak. Chtělo by to někoho, kdo WRX má a zkopčit to.
for Titan...v úplně první příspěvku je napsáno, že to chci do G4 96 kW. A pokud mi tam ten IC z OII dokážeš dát, aniž bych musel kupovat saharu a všechny chladiče z ARL, tak ho od tebe vezmu. A můžeš klidně řezat a svářet a pájet
Bez kouře není legrace.
Len to WRX je urcite trosku inac postavene ako klasicka seria. Netvrdim ze sa to neda len ci z toho nebude viac skody ako osohu. Ale mas pravdu treba o tom pokecat s niekym kto s tym ma viac skusenosti a hlavne ma WRCdevonrex píše:for AUDI 80... a jak to má G2 1,6 TD s IC? Brácha má G1 1,6 TD a IC si tam musel dávat sám (má ho tam z ASZ). Jinak bych řekl, že v G2 je vpředu přece jen víc místa než u G4.![]()
for Sifon-....ten kryt se dává mezi IC a blok motoru, takže by na něj nenasněžilo. My to tady rozebíráme a přitom ani nevíme, jak to tedy má samotné WRX, že mu IC funguje a nevzniká tam přetlak. Chtělo by to někoho, kdo WRX má a zkopčit to.![]()
for Titan...v úplně první příspěvku je napsáno, že to chci do G4 96 kW. A pokud mi tam ten IC z OII dokážeš dát, aniž bych musel kupovat saharu a všechny chladiče z ARL, tak ho od tebe vezmu. A můžeš klidně řezat a svářet a pájet![]()
Kolotoč TUNING
Dělali se myslím 2 druhy motorů.50 a 55 kw s ic a ten byl nahoře.Znamej ho má orig .fire and ice .Ale já tím myslel jak vyřešit přívod vzduchu k tomu ic aniž by si musel dělat nějakej nasavač.
A taky 405 peugeoty td měly nahoře chladič vzduchu . A průduchy v blatníkách taky neměli. Akorat sehnat nějakou dvojtou deku kapoty právě z takového auta.Prispůsobit jí na kapotu,podle ní umístit chladič a dodělat hadice. A ten chladíč by tam vypadal luxusně. K někomu se podívej do francouze. Kámoš ho měl ve 405 conbi r.v tuším něco kolem 92. A ten chladič je celkem pěkný hovado.
A taky 405 peugeoty td měly nahoře chladič vzduchu . A průduchy v blatníkách taky neměli. Akorat sehnat nějakou dvojtou deku kapoty právě z takového auta.Prispůsobit jí na kapotu,podle ní umístit chladič a dodělat hadice. A ten chladíč by tam vypadal luxusně. K někomu se podívej do francouze. Kámoš ho měl ve 405 conbi r.v tuším něco kolem 92. A ten chladič je celkem pěkný hovado.