Utahovací momenty?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vůbec bych se nedivil když značky obvykle lidi nezaplatí a v podstatě jsou všichni z obliga protože když se něco posere je tu garance...
taky mám jeden spodek podobně dojebaný a klepalo to studený jak těžký kulomet na letadla to že vyletí ojnice je jen puštěný rádio a cit pro techniku od narození v duši řidiče....
taky mám jeden spodek podobně dojebaný a klepalo to studený jak těžký kulomet na letadla to že vyletí ojnice je jen puštěný rádio a cit pro techniku od narození v duši řidiče....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Přesně jak píšeš... A nejlepší na tom je, že neuděláš nic, protože ti řeknou, že tam bylo málo oleje a mají vyhráno. Ale že ošulili majitele o posranou výměnu oleje a toho vyšla oprava na kurevskou pálku jim nevadí. A faktem taky je, že majitel servisu škoda by to neudělal. Je to chyba zaměstnance. Ale což o to, člověk by si měl věci raději hlídat sám a nespoléhat se na druhé, že provedou vše tak jak mají.Ladas píše:Vůbec bych se nedivil když značky obvykle lidi nezaplatí a v podstatě jsou všichni z obliga protože když se něco posere je tu garance...
taky mám jeden spodek podobně dojebaný a klepalo to studený jak těžký kulomet na letadla to že vyletí ojnice je jen puštěný rádio a cit pro techniku od narození v duši řidiče....
Už by sa konečne mohlo prísť na to, kde je príčina celého problému. Neverím, že niekto nepozná presnú príčinu.
Či ide o nekvalitný odliatok ojnice alebo nedokonalé mazanie s následným zadretím....
Tí, čo sa im to už stalo, nezistili problém s ojničnými ložiskami ?
Či ide o nekvalitný odliatok ojnice alebo nedokonalé mazanie s následným zadretím....
Tí, čo sa im to už stalo, nezistili problém s ojničnými ložiskami ?
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
A jak by ten zmetek měl být vadný? Ojnice se přetrhne , když je vyhřátá-popuštěná, nebo může mít šišatý spodní průměr, což by se projevilo postupně zvyšujícím klepáním..Ale najet 150000 km na vadnou ojnici je patrně zázrak...Je vidět, že lehké poklepávání není pro chod motoru slyšet a majitelé PD randál motoru moc neřeší/neřeš to, takhle mi to klepe min. 3 roky/.A že většina PD je při vyšším nájezdu poslechově motorový žebrák, je fakt. A rachot z vydřených hyder a vaček je běžný. Takže se to moc neřeší. Na druhou stranu, kdo poslouchal běžící motor /i benzinový/ na volnoběh stoje pod vanou, měl dojem, že je před vylítnutí ojnice ven.. 

nepropadat panice...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 146
- Registrován: 09 srp 2013, 21:07
- Bydliště: Prague-Stuttgart
- Kontaktovat uživatele:
slysis v tom neco neobvykleho ?jericho-3 píše:A jak by ten zmetek měl být vadný? Ojnice se přetrhne , když je vyhřátá-popuštěná, nebo může mít šišatý spodní průměr, což by se projevilo postupně zvyšujícím klepáním..Ale najet 150000 km na vadnou ojnici je patrně zázrak...Je vidět, že lehké poklepávání není pro chod motoru slyšet a [b]majitelé PD randál motoru moc neřeší[/b]/neřeš to, takhle mi to klepe min. 3 roky/.A že většina PD je při vyšším nájezdu poslechově motorový žebrák, je fakt. A rachot z vydřených hyder a vaček je běžný. Takže se to moc neřeší. Na druhou stranu, kdo poslouchal běžící motor /i benzinový/ na volnoběh stoje pod vanou, měl dojem, že je před vylítnutí ojnice ven..
http://www.youtube.com/watch?v=mOQQvdMjjNk[/u]
Tohle je ten motor http://youtu.be/s1rMS2Wc6tw to je teprve klepání a šlo to opravdu slyšet hodně od vrchu a spodek neměl nikdo podezření.ladiktm píše:slysis v tom neco neobvykleho ?jericho-3 píše:A jak by ten zmetek měl být vadný? Ojnice se přetrhne , když je vyhřátá-popuštěná, nebo může mít šišatý spodní průměr, což by se projevilo postupně zvyšujícím klepáním..Ale najet 150000 km na vadnou ojnici je patrně zázrak...Je vidět, že lehké poklepávání není pro chod motoru slyšet a [b]majitelé PD randál motoru moc neřeší[/b]/neřeš to, takhle mi to klepe min. 3 roky/.A že většina PD je při vyšším nájezdu poslechově motorový žebrák, je fakt. A rachot z vydřených hyder a vaček je běžný. Takže se to moc neřeší. Na druhou stranu, kdo poslouchal běžící motor /i benzinový/ na volnoběh stoje pod vanou, měl dojem, že je před vylítnutí ojnice ven..
http://www.youtube.com/watch?v=mOQQvdMjjNk[/u]
Jo takhle mi to přijelo na dílnu. Zákazník řekl, že to najednou začalo klepat(asi ztlumil rádio) Protože si stěžoval, že to auto začalo ztrácet na výkonu asi poslední 2 měsíce. Prej si myslel, že mu odchází turbo, ale ono se to vydíralo víc a víc. To video je těsně před rozebráním motoru a zjištěné závadě.mauditt píše:Pidiluke Tebe to nebodaj tiež tak klepalo ? Je to hrozný zvuk....Keď to už tak klepe, je to už asi neskoro, že ?
Jo, přesně tak, to je právě ono, na volnoběh je to normální žebrák, a až po přidání plynu ojnice přehluší klasický traktorový rachot PD. A jelikož je mazací díra v čepu kliky zacpána nanešenou šálou, mazání vypadá v pořádku. Takže když se sečtou při velkém proběhu vůle hlavy /kloktající hydra v hlavě/-, zároveň i hlučná , volná vačka ve vyšoustaných lágrech,volné ventily ve vodítkách apod/, potom vůle ve válcích a klice o setrvačníku nemluvě, je z toho poslechově žebrák, sice možná pečlivě nachipovaný, protože turbo, to je přeci ono, to je ten správný tah na HP a proto lehoučké poklepávání ojnice není slyšet a nemůže varovat..A auto se vezme na dálnici , dostane kouř a vítr vezme i poslední zbytky zvukových protestů...A když se přidá Hi.FI na plný kule , olej L-L a silná noha je díra v bloku a konečně nový motor... 

nepropadat panice...
Lépe jsi to napsat nemohljericho-3 píše:Jo, přesně tak, to je právě ono, na volnoběh je to normální žebrák, a až po přidání plynu ojnice přehluší klasický traktorový rachot PD. A jelikož je mazací díra v čepu kliky zacpána nanešenou šálou, mazání vypadá v pořádku. Takže když se sečtou při velkém proběhu vůle hlavy /kloktající hydra v hlavě/-, zároveň i hlučná , volná vačka ve vyšoustaných lágrech,volné ventily ve vodítkách apod/, potom vůle ve válcích a klice o setrvačníku nemluvě, je z toho poslechově žebrák, sice možná pečlivě nachipovaný, protože turbo, to je přeci ono, to je ten správný tah na HP a proto lehoučké poklepávání ojnice není slyšet a nemůže varovat..A auto se vezme na dálnici , dostane kouř a vítr vezme i poslední zbytky zvukových protestů...A když se přidá Hi.FI na plný kule , olej L-L a silná noha je díra v bloku a konečně nový motor...


