Napsal: 27 říj 2013, 10:16
nevíte náhodou,co dávali ve výrobě 01 někde kolem roku 2000 za typy předních ložisek,myslím teda výrobce?
Ložiská boli od spoločnosti FAGpalík píše:nevíte náhodou,co dávali ve výrobě 01 někde kolem roku 2000 za typy předních ložisek,myslím teda výrobce?
já mám 1 stranu dobrou na konci kotouče 2 stovky , druha strana naboj 2 stovky , kotouč na konci 5 a taky 3-4 tis a je to vymr... a zase vibrator,jezdim hodně s vozikem a to dostava kouř[/quote]pavelexc píše:No vidíš, ja som nikdy neprerábal brzdy na väčšie, a a vždy sa mi podarilo opravit tak, že netriasli, trochu budem polemizovať že kotúče od ATE začali triasť, ja osobne používam pri opravách ATE Bosch,Brembo,Textar, a to robím brzdy každý deň, keďže som automechanik, ale trasenie u týchto značiek som ešte nezaregistroval, a to ber v úvahu, že robím firemné autá, ktoré nikto nešetrí, a 15000km, robia za 3 mesiace. Tak isto, ako nedávam plný zadný silentblok na Oc I...Akú hádzavosť si nameral na náboji ??dzonyy píše:Ja jsem poctive vymenil vse co se dalo ( silentbloky v ramenach zadni TT, predni lemforder, novy loziska FAG, novy tycky rizeniTRW, novy kulovy cepy TRW, novy tlumice KYB, horni ulozeni tlumice Lemforder naboje hazely do 0,013 - jsem strojar a hazivost merit umim, novy kotouce ATE + desky ATE, nasledne novy oboje TRW a po 3000 km hazely jak kurvycin píše:Ak ti môžem poradiť, a ver že mám kopec skúseností a tento problém som riešil už veľa krát, odporúčam vymeniť uloženie ramena tz, zadný aj predný silentblok, neodporúčam zadný plný, ale skôr vsadiť na kvalitu, odporúčam buď .ORG, alebo LEMFORDER -odskúšane(poprípade SWAG)
čo ma pobavilo, bol názor ,,spousta bludů jako křivé unašeče" chalanisko ich asi veľa nezažil, alebo nemá ani prípravok na zmeranie hádzavosti. Samotné ložisko nespôsobuje hádzanie kotúca, (dvojradové guličkové) problém býva práve v prehnutých nábojoch, za čo môže doťahovanie kolies vzduchovou uťahovačkou.... a následné prehnutie. Odporúčam vymeniť aj náboje, samozrejme nie STARLINE, alebo TOPRAN a podobne... Ďalšou dôležitou vecou, je vybrať si kvalitné kotúče a platničky, netreba čakať extra výsledky od bŕzd značiek ABS,STARLINE,4MAX,ABE a pod,ale vybrať si napr ATE (dodávané do prvovýroby) Bosch,Brembo,Textar, tieto značky mám odskúšané, a nikdy som s nimi nemal problém. Na čo sa tiež zabúda je 100% vyčistenie náboja, pred montážou kotúča. Pevný drôtený kotúč do flex brusky a vyleštiť. Dôležité je aj vyhnúť sa prudkému brzdeniu, niektorý výrobcovia uvádzajú až 200km, lebo už som zažil viacero odborníkov, ktorý po výmene kotúčov ich išli zabehnúť, aby si sadli platničky....takže rozbehnúť a prudké brzdenie, a tak dookola...Tiež si nemyslím, že by 288mm kotúče triasli menej, ako 280, alebo 256. S trasením boli problémy hneď od začiatku, keď som robil v servise Škoda, riešilo so to tak, že sa objednávali kotúče z Golfa a dávali sa do Octavie. (oficialne prípis zo Škody)![]()
, poctive jsem zajel a zadnou kladu jsem tomu nedaval, a stejne k hovnu, i kdyz jsem si je pretocil tak stejne vydrzely vzdycky tech 3-4 tis a konec , takze vysledek byl ze jsem akorat vyhodil spoustu prachu naprosto zbytecne, pomohla mi az predelavka na 312 a od ty doby je klid. Takze nikdo mi nevymluvi ze pomuze vymena ulozeni, je to spis akorat vytahnout z lidi prachy
![]()
.
Vibrace do celeho auta krom volantu mi dělaly zadní kotouče , jednoduchá zkouška potáhnout ručku za jízdyOťasTDi píše:taky se přidám....klasika auto v popisu (moje) svýho času jsem nasadil komplet kotouče a destičky od TRV...po cca 10tis třepoň ALE DO VOLANTU...tak jsem to všecko vyházel a změřil házivost náboje hodinkama...naprosto v pořádku...vše jsem důkladně očistil (myslím náboje) rovnou jsem rozebral třmeny,vyčistil,přegumičkoval....kotouče jsem komplet koupil v autorizáku a destičky komplet ATE (mám obě nápravy kotoučový) a výsledek...po 5tis km třepoň ALE DO CELÉHO AUTA (nikoliv do volantu,ten se ani nehne)....a teď kde hledat chybu...když jsem v autorizáku kupoval ty kotouče,řekli mi ,že pokud to nenechám vyměnit u nich a komplet i s ložiskama,tak se na kotouče nevstahuje záruka...tak že by věděli něco víc???už mě to sere a nechci je nechat osoustružit - je to škoda...klidně bych vyměnil i ty silentbloky,jenže vypadají na třasákách naprosto zdravě a tak je mi to líto...když tak pište další postřehy
Treba tam ma 6q nebo dlouhej 5qLadas píše:chyba čísel měla tam být jedničkasubz3ro_tdi píše:A teraz tu o Cervenej KarkulkeLesterjs píše:ked tak z 230kmh brzdím prudko na 80kmh. Stáva sa mi to poslednou dobou často.....
správne CIN je tam 6q fmh, poznámky typu "chyba čísel" by som zrovna od Ladase necakal.... skratky typu ewt fmh drw erf mu určite niečo hovoria.... keby len zo 130 na 80...tak to sa stává aj normálne, ale fakt niekedy na bundes autobahn to už niekedy aj ocami brzdím.... ale k veci za mna na predok ATE/ATE , alebo ATE/Textar v 280mm je dobrá volba, určite aj s večšími brzdami neprehloupí ked budu dobrej kvalitycin píše:Treba tam ma 6q nebo dlouhej 5qLadas píše:chyba čísel měla tam být jedničkasubz3ro_tdi píše: A teraz tu o Cervenej Karkulke![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ladas, berem tvoj komentár, ale zasa mám vsech 5 pohromade a vím co delám, ked už to takto valím,ono je medzi 5-7 hod ráno sobota (slabý provoz) hustý provoz: 160-180kmh Medzi 5 a 7mou ráno sa nachádzam tak niekde medzi lindau a Munchen, a potom smer deggendorf -passau - linz. (munchen-degendorf fajna dialnica, večšina ludí ide práve opačným smerom a ani z Lindau to neni špatný. Jak som poznamenal rucicka sa zastavý za 220kmhtacho a potom už iba garmin ukazuje real rýchlosť.... 170ps 390nm 225/45/17 nebo 205/55/16 zima, a este jednu vec: pri 120kmh som si napichoval rucičku tacho budíku- (kolko mi ukázal pri ceste radar, tak tolko som napichol ručičku do budíku proste za jazdy po demontáži plexiskla ) má to jednu nevýhodu.... ked mi ukazuje budik 44kmh tak subežne garmin 50kmh (medzi 85 až 130 to ukazuje presne) inak to ma odchýlku.... tým debatu končím a už pokracujte iba v debate kotuče platničky.... možnože časom dám väčšie brzdy Ladas, ale zatial mi to stačí tak jak to jeLadas píše:Nemám u sebe dalekohled takže z hvězd to nevyčtu a z tvého podpisu (spíš bazar než podpis) taky ne
Na reálnou rychlost 230 s tvými brzdami bych to viděl spíš na ambulantní hospitalizaci protože něco je špatně,buď tam máš koně ale i tak to točíš pomalu do červenýho (nemáš rozum rozjet to jak šílenec a brzdit i botama) a nebo nás taháš na vařený nudli protože budíkově bys musel být tak + - 240 až 250 podle toho jak budíky kecaj a jaký tam jsou kola...
tady jsou dalníční pacientiLesterjs píše:Ladas, berem tvoj komentár, ale zasa mám vsech 5 pohromade a vím co delám, ked už to takto valím,ono je medzi 5-7 hod ráno sobota (slabý provoz) hustý provoz: 160-180kmh Medzi 5 a 7mou ráno sa nachádzam tak niekde medzi lindau a Munchen, a potom smer deggendorf -passau - linz. (munchen-degendorf fajna dialnica, večšina ludí ide práve opačným smerom a ani z Lindau to neni špatný. Jak som poznamenal rucicka sa zastavý za 220kmhtacho a potom už iba garmin ukazuje real rýchlosť.... 170ps 390nm 225/45/17 nebo 205/55/16 zima, a este jednu vec: pri 120kmh som si napichoval rucičku tacho budíku- (kolko mi ukázal pri ceste radar, tak tolko som napichol ručičku do budíku proste za jazdy po demontáži plexiskla ) má to jednu nevýhodu.... ked mi ukazuje budik 44kmh tak subežne garmin 50kmh (medzi 85 až 130 to ukazuje presne) inak to ma odchýlku.... tým debatu končím a už pokracujte iba v debate kotuče platničky.... možnože časom dám väčšie brzdy Ladas, ale zatial mi to stačí tak jak to jeLadas píše:Nemám u sebe dalekohled takže z hvězd to nevyčtu a z tvého podpisu (spíš bazar než podpis) taky ne
Na reálnou rychlost 230 s tvými brzdami bych to viděl spíš na ambulantní hospitalizaci protože něco je špatně,buď tam máš koně ale i tak to točíš pomalu do červenýho (nemáš rozum rozjet to jak šílenec a brzdit i botama) a nebo nás taháš na vařený nudli protože budíkově bys musel být tak + - 240 až 250 podle toho jak budíky kecaj a jaký tam jsou kola...