Stránka 3 z 7
Napsal: 05 říj 2014, 20:55
od dadaTD
dozveděl ses že máš dat jiný čerpadlo, a to od bosche. s lucasem ti nikdo moc nepomuže, je to sračka a když se posere tak letí z auta ven.. ještě mužeš skusit jiný vstřiky, ale pořád budeš mit v autě lucase
Napsal: 05 říj 2014, 21:07
od pepe276
111triko píše:jen se ptám jestli to nemuže dělat něco s tohodle.motor nevim jestli je ok měnil ho majitle předemnou..důvod prej zadřeni motoru.!typ motoru mám dhy ventily se tma seřizuji podložkama ale jak jsem psal měl jsem to ok..začinám litovat že jsem semka vubec kdy něco napsal..dělate si z lidi jenom srandu a nic kloudnyho jsem se nedozveděl.
Co to plácáš

? Přečti si pozorně všechny příspěvky a řiď se jima, najdeš tam všechno, po čem jít!
Ale nejlepší asi fakt bude vyhodit Lucase a dát tam Bosche, nebo nechat Lucase zkontrolovat a seřídit, ale od někoho, kdo to opravdu umí, těch lidí ale moc není, na rozdíl od Bosche. Člověk, který mi dělá čerpadla mi říkal, že když je Lucas správně nastavený, tak má motor o trošku měkčí chod, o něco lepší výkon a žere o pár deci méně, než Bosch, ale daní za to všechno je jeho větší náchylnost k poruchám a dražší díly a servis. Takže pro mě je jasná volba Bosch a ten snese i friťák

Napsal: 06 říj 2014, 15:20
od 111triko
tak jsem zkoušel tlak turba vzal jsme klasický měřák na kola..+ rozbočovač hadice. napopjil jsem to mezi intercoler a čerpadlo..tlak byl maximalně 0.7bar.při 4 tisicih otačkách na 2dvojku..při volnoběhu byl tlak turba 0
Napsal: 06 říj 2014, 17:23
od slovacek.milos
111triko píše:tak jsem zkoušel tlak turba vzal jsme klasický měřák na kola..+ rozbočovač hadice. napopjil jsem to mezi intercoler a čerpadlo..tlak byl maximalně 0.7bar.při 4 tisicih otačkách na 2dvojku..při volnoběhu byl tlak turba 0
co tím chtěl básník říct?
tlak turba je O.7 při 2OOO a maximum 1 při 3OOO ale tak u nového
starší šrot je to O,7 víc z toho nedostaneš,
Napsal: 06 říj 2014, 17:31
od 111triko
tak asi to turbo je ko ne?logicky..
Napsal: 06 říj 2014, 17:36
od 111triko
mimochodem pane slovacek.milos mi přijde že i má přitelkyně mi dokaže poradit lepe jak vy..odvás slyšim jenom hlouposti.

..kdybych vás měl poslouchat tak je to samé jako kdyby ste tvrdil že když poběžim proti zdi tak těsně předni vzletnu..

a já běžel..

Napsal: 06 říj 2014, 18:17
od slovacek.milos
ty si fakt jantar
je zbytečné si kvůli tobě honit triko
něco víš ale blbě ta tvoje kára tě sežere. musíš se mlátit o zed než dostaneš rozum

Napsal: 06 říj 2014, 18:31
od 111triko
jak mužeš byt tak škodolibej?já se třeba snažim to naučit nemám stim žadné zkušenosti ale dost o tom čtu snažim se to opravit auto mě zlobi od doby co jsem ho koupil jinej by ho nechal ze šrotovat já se ho snažim opravit..přiznám se nebyt jericha a dalšich v životě bych to auto nerozjel.snažim se ziskavat zkušenosti od ostatnich rád si nechám poradit a skusim to..vyučil jsem se na škodovce 120 nic jinačiho nám ve škole neukazovali když jsem si koupil diesla tak mistři tapali auto jsem měl ve škole jednou ještě v prvaku nerozuměl jsem tomu a mistři mi skurvily napinaci kladku paisrem...když měnili klinový řemen..na tenhel obor jsem se dal proto protože mě to bavi se v tom rejpat a učit se to je to muj takový sen byt dobrý motorář..bohužel se najdou lidi ktřeři škodolibě radi špatně a já pak kurvil věci nebo se mě vysmivaji..podotýkám je mi 22 roků-v servise nedělám pač bez praxe nemaji zajem nebo zajem maji ale prace zadarmo..nemám kde jinde se to naučit než na svém autě a než tady..tak to pochop.
Napsal: 06 říj 2014, 19:07
od pepe276
111triko píše:jak mužeš byt tak škodolibej?já se třeba snažim to naučit nemám stim žadné zkušenosti ale dost o tom čtu snažim se to opravit auto mě zlobi od doby co jsem ho koupil jinej by ho nechal ze šrotovat já se ho snažim opravit..přiznám se nebyt jericha a dalšich v životě bych to auto nerozjel.snažim se ziskavat zkušenosti od ostatnich rád si nechám poradit a skusim to..vyučil jsem se na škodovce 120 nic jinačiho nám ve škole neukazovali když jsem si koupil diesla tak mistři tapali auto jsem měl ve škole jednou ještě v prvaku nerozuměl jsem tomu a mistři mi skurvily napinaci kladku paisrem...když měnili klinový řemen..na tenhel obor jsem se dal proto protože mě to bavi se v tom rejpat a učit se to je to muj takový sen byt dobrý motorář..bohužel se najdou lidi ktřeři škodolibě radi špatně a já pak kurvil věci nebo se mě vysmivaji..podotýkám je mi 22 roků-v servise nedělám pač bez praxe nemaji zajem nebo zajem maji ale prace zadarmo..nemám kde jinde se to naučit než na svém autě a než tady..tak to pochop.
Nechci se tě nijak dotknout, ale Miloš má pravdu. Lidi se ti tu snaží poradit a občas, když plácneš nějakou kravinu, tak si z tebe někdo udělá srandu a ty si to hned bereš osobně...
Napsal: 06 říj 2014, 20:16
od slovacek.milos
[quote="111triko"]jak mužeš byt tak škodolibej?
napsal jsi zas hezkou slohovku o tom je tvé mládí, problém není v tobě jen v tvém okoli než na to přijdeš ,
to je normální
jantarová nemoc to přežiješ
pokud budeš vytrvalý stane se s tebe blbec jako já

Napsal: 07 říj 2014, 08:52
od 111triko
je možné že je typovy štitek na šroubku od vyroby?
Napsal: 07 říj 2014, 09:12
od pepe276
Stitek s typem motoru byva na 1 dutem nytu priblizne za nalevacim hrdlem oleje.
Napsal: 07 říj 2014, 10:14
od 111triko
takže tohle neni originalni motor?
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 3eee1c44a7 to je předělanej štitek?
Napsal: 07 říj 2014, 10:30
od pepe276
Ten krizak je super

Tohle je peknej domadel

DHY je urcite obsah 1905 ccm a A8A je tusim 1769 ccm,to je o generaci starsi motor. Oba jsou to sice 90 konove turbodiesely,ale kazdy to byl jiny typ motoru a oba typy nemuzou byt spolu na 1 stitku. Navic origo stitek vypada uplne jinak. Zjisti si,co tam mas vlastne za motor,jestli 1.8, nebo 1.9.
Napsal: 07 říj 2014, 10:31
od 111triko
jak to mám zjisti prosim??prosim