Jak velky FMIC

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

standa123 První pohledej na internetu, jaký dávají do tvého auta kvůli místu a úprav nejčastěji. Pořádně jsi změř prostor a rozměry v nárazníku, jaké máš možnosti a jak který FMIC bude nejlépe pasovat.

Jestli auto v podpisu k klasickým nárazníkem, tak bez větších úprav asi ten 14cm http://www.highperformanceparts.cz/inte ... y-55mm.598. Na ten výkon 190PS by měl být postačující. Já mám 16cm http://www.highperformanceparts.cz/inte ... -63mm.4089 na Octavii1 výkon přes 227PS. Teplotu nasávaného vzduchu nevím, ale myslím, že to chladí dostatečně.

Teplotu Průměr trubek na VB turbo bych volil 50,55,max 57mm vnější průměr. Buď před i za FMIC stejný průměr, nebo za turbem menší( třeba 50) k FMIC a za 55mm.
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Jo diky za radu...naraznik mam z leona cupry tak snad bude mista dost. Jinak vedeni dam asi 55mm a vsude stejny. A chladic mam v planu bud 620x230 a nebo 620x180........ale asi jednostranej.
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Ondra_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 144
Registrován: 22 lis 2014, 15:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ondra_TDI »

když už chceš zvětšovat průměr tlakového vedení, tak musíš udělat i sání, protože to turbo musíš něčím nakrmit :) já bych nechal původní průměr
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Komplet sani ARL mam.......jinak bych ani VB nedaval.......staci si precist info o aute...... ;)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
karluci2
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Registrován: 17 kvě 2012, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Boleslavsko

Příspěvek od karluci2 »

co tahle firma je v pohodě? má někdo nějakou zkušenost?
http://fmic.cz/5-intercoolery
octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Ondra_TDI píše:změňte nadpis tématu na: "jak si vykouzlit pěknou turbodíru" (rofl) (LOL)
(LOL) ides

Vzduch sa ohrieva prave preto ze sa stlaca, ked ho ochladis v FMIC tak ho potrebujes udrzat chladny tym ze mu das priestor rozpinat sa za IC, nie ho zase stlacat do trubky maleho priemeru.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

nazdar chlapi......chci se ještě zeptat....jak moc dotahujete spony na fmic vedení? dotahujete uplne na krev a nebo pocitove jak kazdej uzná za vhodny? díky..... ;)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tak aby nepadaly
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Takze kdyz kolem nich prosakuje olej tak je to spatne.......nebo spis mastnota cerna....
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Shockwave
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 05 pro 2013, 22:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia BN

Příspěvek od Shockwave »

Zdravím chcem sa vás spýtať ake priemer sania by ste dali na 1756vk ? Mam to strasne dlhé a idem to nakomplet prerábať .. Tj posledna uprava pred softom .. Momentalne mam 51mm
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Shockwave píše:Zdravím chcem sa vás spýtať ake priemer sania by ste dali na 1756vk ? Mam to strasne dlhé a idem to nakomplet prerábať .. Tj posledna uprava pred softom .. Momentalne mam 51mm
jake auto a motorizace ?
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Shockwave
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 05 pro 2013, 22:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia BN

Příspěvek od Shockwave »

1.9TDi asv 81kw. .. pp764 11mm a take drobnosti fm ic spojka a tak ..
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Shockwave píše:1.9TDi asv 81kw. .. pp764 11mm a take drobnosti fm ic spojka a tak ..
38mm-50mm-54mm-FMIC-54mm az do sani . Vic nemá smysl .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

taky se zeptám.....když mam vedení komplet v nerezu 51mm za turbem i za IC.....zvladne mi to 1756-ku turbo? A nebo za IC čkem budu muset dát vetsi prumer...třeba 55mm? IC ma celkove rozmery 620x180x65 jinak auto v popise...díky
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“