VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)
Moderátoři: šulda , Moderátoři
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Příspěvek
od standa123 » 24 led 2015, 10:02
Nazdar borci....chci se zeptat na pár věcí ohledne IC......jak velký IC zvolit když na autě bude turbo VB a v plánu je nejakych 190ps......jde mi o to abych nedával třeba zbytečne velkej a nebo zase malej. Nebo se volí vždycky nejaky presny rozmer k velikosti turba? A jeste jedna otázka...je lepsi dát jednostranej a nebo klasickej oboustranej? díky za info.......
jinak auto v popise dole....+ pribyde to turbo VB + ten FMIC + 12hlava.....
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Ondra_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 144
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2014, 15:43
Příspěvek
od Ondra_TDI » 24 led 2015, 10:09
mám na vb malej fmic na výšku 14 cm a chladí dobře, a jinak asi nejlepší je klasickej, skrz proudění vzduchu
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Příspěvek
od standa123 » 24 led 2015, 10:17
a jakej je celkovej rozmer tooho tvého IC? jojo nekde sem cetl ze jednostranej ma horsi účinnost......chtěl bych dat prave 620x230x65......
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
frankie
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2007, 13:18
Příspěvek
od frankie » 24 led 2015, 10:25
standa123 píše: a jakej je celkovej rozmer tooho tvého IC? jojo nekde sem cetl ze jednostranej ma horsi účinnost......chtěl bych dat prave 620x230x65......
to mas v pohode...co najvacsia plocha nech je pristupna vzduchu...
TDI ..
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Příspěvek
od TDI tech » 24 led 2015, 10:49
To ze je IC velky, neznamena ze je aj dobry
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Příspěvek
od standa123 » 24 led 2015, 11:26
to znamena co? ze jde hlavne i o znacku a o vedeni vzduchu?
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Ladas » 24 led 2015, 11:28
ano
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Příspěvek
od standa123 » 24 led 2015, 11:42
nejake doporuceni? a prumer vedeni takove jako je serie ..nebo vetsi?
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Ondra_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 144
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2014, 15:43
Příspěvek
od Ondra_TDI » 24 led 2015, 14:04
standa123 píše: a jakej je celkovej rozmer tooho tvého IC? jojo nekde sem cetl ze jednostranej ma horsi účinnost......chtěl bych dat prave 620x230x65......
průměr nech určitě stejný, moje rozměry IC jsou jako ty tvojeho akorát na výšku 14 cm
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Příspěvek
od standa123 » 24 led 2015, 14:35
takže rozmer 620x230x65 by mely na VB čko stacit až až a do vykonu +-190ps
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
AdisTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Odpovědi: 0
Registrován: 14 říj 2011, 06:10
Bydliště: Plzeň
Příspěvek
od AdisTDI » 24 led 2015, 14:49
A jeste lepsi by bylo kdyby jsi mel vetsi prumer vstupu do Ic a mensi prumer vystupu z IC
Seat Toledo 1.9 TDI ASV GTB2260VK ???Kw ???Nm soft by Mirulu
Fabia Rs ASZ soft by Mirulu
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Příspěvek
od standa123 » 24 led 2015, 15:27
pročpak? tomu nejak nerozumím.....
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Příspěvek
od TDI tech » 24 led 2015, 16:07
AdisTDI píše: A jeste lepsi by bylo kdyby jsi mel vetsi prumer vstupu do Ic a mensi prumer vystupu z IC
opacne
AdisTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Odpovědi: 0
Registrován: 14 říj 2011, 06:10
Bydliště: Plzeň
Příspěvek
od AdisTDI » 24 led 2015, 19:12
TDI tech píše: AdisTDI píše: A jeste lepsi by bylo kdyby jsi mel vetsi prumer vstupu do Ic a mensi prumer vystupu z IC
opacne
a proc jako , vysvetlis mi duvod ?
Seat Toledo 1.9 TDI ASV GTB2260VK ???Kw ???Nm soft by Mirulu
Fabia Rs ASZ soft by Mirulu
Jeny
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Odpovědi: 0
Registrován: 02 lis 2012, 19:13
Bydliště: Hořice
Příspěvek
od Jeny » 24 led 2015, 19:21
AdisTDI píše: TDI tech píše: AdisTDI píše: A jeste lepsi by bylo kdyby jsi mel vetsi prumer vstupu do Ic a mensi prumer vystupu z IC
opacne
a proc jako , vysvetlis mi duvod ?
a proč ne. Nejdřív vysvětli svoje tvrzení nebo se nad tím hluboce zamysli a příjdeš na to
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm