Stránka 3 z 4

Napsal: 31 pro 2015, 14:04
od martinsidlo
Nacpat tam větší množství VIF a pořádně protáhnout.Jeden vstřik je zakarbonovaný. To je to klepání.

Napsal: 31 pro 2015, 14:27
od Raduza
kdyby to byl vstřik tak nebude prvních cca 5-10 vteřin klepat? potom to klepe stále, i když se hodnoty na vstřikách srovnají.

Napsal: 01 led 2016, 09:40
od čoud
Jakej tam máš olej?

Napsal: 01 led 2016, 12:42
od Raduza
olej je určen pro PD,sice žádná věhlasná značka(Divinol) ,ale normu pro pd splňuje. Chci ho po par km vyměnit, aby se motor propláchl.

Napsal: 01 led 2016, 19:41
od čoud
a dělá to jen studenej motor nebo i teplej, mě to dělal jednou řídkej olej a taky olejový filtr, po nastartování než se olej natlakoval tak pazvuky. těžko se takhle radí ;) jeto jen asi a tak :)

Napsal: 01 led 2016, 20:18
od Raduza
no mě to právě dělá opačně .....při studeném motoru 5-10 vteřin nic a pak začne klepat (cvakat) . čím dál jsem od auta tím je to slyšet lépe :)

Napsal: 02 led 2016, 09:00
od čoud
Zkus to nakamerovat od začátku at ti někdo nastartuje hod to na youtube a pak sem hod odkaz pro zajímavost. (crazy)

Napsal: 02 led 2016, 18:16
od Raduza
https://www.youtube.com/watch?v=hcyOxRW2xhM
začíná to přibližně od 15 sec.

Napsal: 02 led 2016, 18:54
od boobika
sice mám pd, ale dělá mi to stejný zvuk. soukromně tipuji, že nějaká menší vůle (ojnice-čep?), odkud se za těch 10-15s vytlačí olej. klepe to ale už 150tkm a snad to ještě dalších 150tkm klepat vydrží :D

Napsal: 02 led 2016, 18:58
od Raduza
todle je taky PD a spíš to začne klepat jak se to celé natlakuje olejem.... :(
ted když mrzne tak to klepání přijde požději, ale jen při startu po delší pauze - třeba přes noc. teplé to klepe takřka ihned

Napsal: 02 led 2016, 19:26
od čoud
Jakej tam máš olej specifikaci? např 5w-40 nebo 10w-40 a tak

Napsal: 02 led 2016, 19:39
od čoud
napíchni to na vag a jukni jak dávkujou vstřiky, má toto auto filtr pevných částic? dále pak kontrola předvstřiku? kontrola volnoběžné dávky v miligramech, nemáš taky přicpané od egr ventilu sací potrubí a kontrola egru? vzduchovej filtr stav? jako by jeden válec měl moc nebo málo paliva nebo vzduchu málo. kolik máš najeto?

Napsal: 02 led 2016, 20:12
od Raduza
olej 5W40, na vagu jsou dávky jak jsem již psal celkem vyrovnný až na 1 válec, ten má po startu na chvilu víc , ale srovná se na stejnou hodnotu jako ostatní. Předvstřik (tedy jestli mysliš nastavení vačky? ) skáče mezi 0 a -0,3

Napsal: 02 led 2016, 20:45
od čoud
a olej pdčko muže 10W40? třeba by ti hustší olej tu vůli nebo co to tam je za čertovinu vytěsnil. předvstřik na tdi grafu teda jestli tdi graf nejni ve vagu jen u rotaček? ?

Napsal: 02 led 2016, 21:23
od STIB
Změř tlak oleje hned od prvního startu.