Stránka 3 z 4

Napsal: 20 srp 2007, 19:37
od TDI GT
jestli to je tolik znát tak se pomalu ani nevyplatí chip ne? a nebo kdyz dam trysky a chip tak kurva mam káru ne?

Napsal: 20 srp 2007, 21:37
od Vecernicek
Tady si prostuduj tenhle theard:

já nevím jak toje...

http://www.tuning-forum.org/viewtopic.php?t=56878

Napsal: 20 srp 2007, 21:42
od Huml
TDI GT píše:jestli to je tolik znát tak se pomalu ani nevyplatí chip ne? a nebo kdyz dam trysky a chip tak kurva mam káru ne?
všechno záleží na tom kolik koní na konci těch úprav chceš

Napsal: 21 srp 2007, 05:36
od TDI GT
Huml píše:
TDI GT píše:jestli to je tolik znát tak se pomalu ani nevyplatí chip ne? a nebo kdyz dam trysky a chip tak kurva mam káru ne?
všechno záleží na tom kolik koní na konci těch úprav chceš
no ja nevim kdybych měl 81kW (110ps) tak dam trysky budu met +-130-135ps jeste nejakej chip a na 150 se dostanu jak nic ne? i víc...

Napsal: 21 srp 2007, 08:34
od warhead_cz
no nevim vic uz bych bez poradny pistalky asi neriskoval ;)

Napsal: 21 srp 2007, 08:56
od chucky
a nestačí pořádná píšťalka v kalhotech? (LOL)

Napsal: 21 srp 2007, 09:12
od warhead_cz
chucky píše:a nestačí pořádná píšťalka v kalhotech? (LOL)
A kolik baru ti fouka ? (LOL) (LOL)

Napsal: 21 srp 2007, 10:12
od Dukes
TDI GT píše:
Huml píše:
TDI GT píše:jestli to je tolik znát tak se pomalu ani nevyplatí chip ne? a nebo kdyz dam trysky a chip tak kurva mam káru ne?
všechno záleží na tom kolik koní na konci těch úprav chceš
no ja nevim kdybych měl 81kW (110ps) tak dam trysky budu met +-130-135ps jeste nejakej chip a na 150 se dostanu jak nic ne? i víc...
Špatně jsi to asi pochopil nebo to někdo špatně napsal.S těmi Sprint764 nebo 502 neuděláš na 81kw motoru nárust 20-30k,se Sprint764 cca 10-15k a s 502 ještě míň.
Nejvíc dostaneš na seriovym motoru s Powerplus764 cca 15-20k.Nemluvim teda o Race520,ale ty nemají smysl bez dalších Hw úprav.

Napsal: 21 srp 2007, 17:48
od TDI GT
no tak trysky chci dávat tak jako tak.. jen když tu padlo cislo 20-30 kobyl tak sem prestal uvažovat o chipu ze.. ale takhle asi pude obojí..

Napsal: 21 srp 2007, 18:43
od Huml
těch 20-30k bylo pro Večerníčka, ten má v základu 66kW

Napsal: 21 srp 2007, 18:53
od TDI GT
Huml píše:těch 20-30k bylo pro Večerníčka, ten má v základu 66kW
tak to jo sorry ja myslel ze proste ty trysky pridaj ten počet PS na jaky koli..

Napsal: 21 srp 2007, 21:24
od Vecernicek
Jako kluci, vysvětlete mi prosím vás ... když mám
66kW / 90PS

+20-30koní

______________

80kW / 110PS

??????To jako fakt nebo to je vtip?

Proř by jinak vyráběli turbo s naklápěcíma lopatkama když by stačilo pouze vyměnit trysky? To mi nějak nejde do hlavy. :?

Napsal: 21 srp 2007, 22:29
od Huml
kec to není a basta :D ten nárust není danej tím turbem, ale tím, že 110k mají proti 90k větší trysky

Napsal: 22 srp 2007, 08:20
od scream
použij vyhledavac, duvod tu byl popsan mnohokrat a je zcela logickej. Proč vlastně ve VW vyvynuli ARL origo 150PS, když stačilo vzít puvodní motor z vochcávky f červenym íčku a f čipu a je to to samý, že jo......

Napsal: 22 srp 2007, 10:14
od Vecernicek
Neboj zkoušel jsem hledat, ale buď to najde 4000příspěvků a nebo nic. :(