VÝMĚNA TURBA

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

A to je přesně ono, proč vím že do mého auta půjde pouze to turbo na který mi dá výrobce záruku.
Žádnej hybrid i kdyby byl vymyšlený sebelíp, ale pouze a jen originální turbo ve kterým se kromě výrobce nikdo jiný nehrabal.
Raději předpotopní VB s "definovanou životností" která ostatně předčí všechny ty rádoby hybridy a repasy.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Odpovědi: 0
Registrován: 02 kvě 2014, 20:31

Příspěvek od Hromy22 »

Teď už to vím taky (wallbash) (wallbash)
STEAK
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2011, 21:40

Příspěvek od STEAK »

Jenže tyhle nesmyslny regulace nejsou turbem...
Jelikož máš rotačku tak musíš mit 100% nastaveny vstřiky a 100% fungujici regulaci předstřiku...
Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Odpovědi: 0
Registrován: 02 kvě 2014, 20:31

Příspěvek od Hromy22 »

STEAK píše:Jenže tyhle nesmyslny regulace nejsou turbem...
Jelikož máš rotačku tak musíš mit 100% nastaveny vstřiky a 100% fungujici regulaci předstřiku...
Byl jsem na to upozorněný, komplet vstřikovače, čerpadlo seřízené, předstřik... To šlape všechno jak má. To turbo nereaguje vůbec na požadavek... nastavíš 2 bary a stejně to letí za 2,5 bar... nastavíš 2,5 bar a stejný... teď jak je chladno tak už vůbec nereguluje a zdá se mi že je ta regulace už i zatuhlá. Dneska jsem jel na dálnici a při 150km/h mám půl plynu, možná trošku víc a prostě víc dát už nemůžu... vidím na budíku že jsem na 2,5b to nezreguluje prostě, dám plný a atakuji 3 bary. Všechno kolem co to může dělat mám udělaný, vrazil jsem do toho hromadu peněz a výsledek žádný. Vstřiky, čerpadlo, všechno kolem toho je 100% OK. Stejně jako N75, řídící jednotka.. všechno zkontrolovaný, vyzkoušený.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Já bych to napsal po těch letech podobně. Nikdy bych nedal do auta běžného zákazníka hybrid od kohokoli. Nikdy! Sám nebo svýmu kamarádovi, který bude informován o možných problémech a bude mít pochopení a pomůže mi ještě ano. Ani jeden hybrid, co mi prošel rukama nefungoval jak se moderně nazývá plug and play. (vlastně jo, jeden od Olega, ale taky to byl pokus č:2) , Bez budíku tlaku a EMP není šance to pořádně rozchodit.

Myslel jsem, že romány píše jen Forest, ale co napsal Andre Laďasovi mě opravdu utvrdilo v tom, že tam opravdu ne.... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Odpovědi: 0
Registrován: 02 kvě 2014, 20:31

Příspěvek od Hromy22 »

MirekX píše:Já bych to napsal po těch letech podobně. Nikdy bych nedal do auta běžného zákazníka hybrid od kohokoli. Nikdy! Sám nebo svýmu kamarádovi, který bude informován o možných problémech a bude mít pochopení a pomůže mi ještě ano. Ani jeden hybrid, co mi prošel rukama nefungoval jak se moderně nazývá plug and play. (vlastně jo, jeden od Olega, ale taky to byl pokus č:2) , Bez budíku tlaku a EMP není šance to pořádně rozchodit.

Myslel jsem, že romány píše jen Forest, ale co napsal Andre Laďasovi mě opravdu utvrdilo v tom, že tam opravdu ne.... :)

Já mám budík na turbo i EMP a je mi do prd platný (LOL) TSA 260 mi překroutilo už 2 budíky jelikož to přefouklo do nesmyslu (LOL)
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Hromy22 píše:Bohužel jak jsem odjížděl od Milana po cestě zpět se zase zbláznilo a nesmyslně přefukovalo...
Tvůj e-mail po odladění:
…Nastavil mě 2,5 bar. Turbo vystřelí na budíku jak má na 2,5 bar, ve špičce 2,6 bar a pak klesá zase na 2,5bar. Takhle to má fungovat….Takhle mám plnící tlak 2,5 bar a protitlak pod 3 barama. Po tom nastavení turbo okamžitě reaguje, i po přeřazení je to o dost lepší. I sám Milan říkal že se to o dost zlepšilo.

Tvá slova 2 měsíce po odladění:
Ale s klidnou hlavou můžu říct že jsem sním spokojený. Funguje od toho seřízení dobře...
Hromy22 píše: Všechno kolem co to může dělat mám udělaný, vrazil jsem do toho hromadu peněz a výsledek žádný. Vstřiky, čerpadlo, všechno kolem toho je 100% OK. Stejně jako N75, řídící jednotka.. všechno zkontrolovaný, vyzkoušený.
http://tdi.dieselpower.cz/forum/viewtop ... highlight=

http://tdi.dieselpower.cz/forum/viewtop ... highlight=
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

STEAK píše:Jenže tyhle nesmyslny regulace nejsou turbem...
Jelikož máš rotačku tak musíš mit 100% nastaveny vstřiky a 100% fungujici regulaci předstřiku...
Zdaleka nejen vstřiky a čerpadlo... ale to je na jiné dlouhé téma.
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

Nechtěl jsem reagovat, možná to chápu špatně, ale tady - http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= prodáváš TSA260 " Seřízené, vyvážené, plně funkční. TOP stav." a teď tu píšeš, že to turbo vůbec nefunguje. Tak chceš podělat člověka, kterýmu to turbo prodáš nebo si tu vymýšlíš?
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Odpovědi: 0
Registrován: 29 úno 2008, 16:17

Příspěvek od uiqjirka »

Hromy22= blafal obecný.
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

Jayson píše:Nechtěl jsem reagovat, možná to chápu špatně, ale tady - http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= prodáváš TSA260 " Seřízené, vyvážené, plně funkční. TOP stav." a teď tu píšeš, že to turbo vůbec nefunguje. Tak chceš podělat člověka, kterýmu to turbo prodáš nebo si tu vymýšlíš?
presne to som tu chcel dat :D
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Připojím se já se taky ptal na stav a bylo mi napsáno že přefukovalo je to opraveno a prodává z důvodu změny za větší takže kde je pravda (věděl jsem že řešil přefuky z jiného tématu co sám zakládal)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Odpovědi: 0
Registrován: 02 kvě 2014, 20:31

Příspěvek od Hromy22 »

Andre: No to jsou takové chvilky kdy se slavné turbo za skoro 30000Kč uráčilo fungovat... Jinak hezky to tady dokládáš všechno, ale je Ti to k ničemu, každý kdo se semnou zná osobně a zná moje auto tak ví že to turbo je s prominutím sračka, a jinde chyba nebude to jsem si 100% jistý.
A když jsi se tak rozepsal tak mě taky něco napadlo sdílet s ostatníma. To jak jsem přijel kvám do Jablonce, a neznal jsem Tě, takže jsem nevěděl ani jak vypadáš a nedokázal jsi ani říct ano to jsem já Ondřej Hloušek, pouze když jsem řekl slovo André tak jsi se mi smál do xichtu :)

Ladas a ostatní: Inzerát jsem zadával když občas ještě regulovalo, momentálně ho už nenabízím, ve středu jde z auta, rozděláme ho ať se opravdu podíváme z čeho je ten zázrak složený a zpět do skládat nebudem. Maximálně si z toho nechát svody... A nemusíte se bát, turbo nikomu neprodám, od toho jsou tady jiný co prodávají nefunkční zázraky.

Jo a mimochodem jestli někdo chce, tak turbo je ještě v autě můžu ukázat jak doopravdy funguje, pokud mi nevěříte. Nebudu tady jmenovat ale myslím že špička kategorie S6 ví jak funguje, a osobně mě litujou jak jsem si stím nasral :)
Naposledy upravil(a) Hromy22 dne 14 lis 2015, 19:19, celkem upraveno 1 x.
Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Odpovědi: 0
Registrován: 02 kvě 2014, 20:31

Příspěvek od Hromy22 »

uiqjirka píše:Hromy22= blafal obecný.
Co bych za to dal kdybych si dělal jenom srandu :) Pro mě to byly docela velké peníze za turbo + další věci kolem toho, bohužel bez výsledku :)
Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Odpovědi: 0
Registrován: 02 kvě 2014, 20:31

Příspěvek od Hromy22 »

Tvůj e-mail po odladění:
…Nastavil mě 2,5 bar. Turbo vystřelí na budíku jak má na 2,5 bar, ve špičce 2,6 bar a pak klesá zase na 2,5bar. Takhle to má fungovat….Takhle mám plnící tlak 2,5 bar a protitlak pod 3 barama. Po tom nastavení turbo okamžitě reaguje, i po přeřazení je to o dost lepší. I sám Milan říkal že se to o dost zlepšilo.


Andre: To jsem byl ještě hodně hloupý a věřil jsem že je to OK ale pak jsem zjisitil že je blbost aby tlačilo při 4500ot stále 2,5 bar.
To turbo nemůže v životě tlačit dlouhodobě 2,5b a už vůbec ne při 4500ot 2,5 bar !!! To se nenastavuje ani na 2260tce ! Jinak je to pravda co jsem psal... ale všechno co jsem Vám psal bylo po odladění kdy se testovalo, během pár dní se to vždy změnilo a přestalo znova funguvat a nefunguje do teď.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“