VÝMĚNA TURBA
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A to je přesně ono, proč vím že do mého auta půjde pouze to turbo na který mi dá výrobce záruku.
Žádnej hybrid i kdyby byl vymyšlený sebelíp, ale pouze a jen originální turbo ve kterým se kromě výrobce nikdo jiný nehrabal.
Raději předpotopní VB s "definovanou životností" která ostatně předčí všechny ty rádoby hybridy a repasy.
Žádnej hybrid i kdyby byl vymyšlený sebelíp, ale pouze a jen originální turbo ve kterým se kromě výrobce nikdo jiný nehrabal.
Raději předpotopní VB s "definovanou životností" která ostatně předčí všechny ty rádoby hybridy a repasy.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Byl jsem na to upozorněný, komplet vstřikovače, čerpadlo seřízené, předstřik... To šlape všechno jak má. To turbo nereaguje vůbec na požadavek... nastavíš 2 bary a stejně to letí za 2,5 bar... nastavíš 2,5 bar a stejný... teď jak je chladno tak už vůbec nereguluje a zdá se mi že je ta regulace už i zatuhlá. Dneska jsem jel na dálnici a při 150km/h mám půl plynu, možná trošku víc a prostě víc dát už nemůžu... vidím na budíku že jsem na 2,5b to nezreguluje prostě, dám plný a atakuji 3 bary. Všechno kolem co to může dělat mám udělaný, vrazil jsem do toho hromadu peněz a výsledek žádný. Vstřiky, čerpadlo, všechno kolem toho je 100% OK. Stejně jako N75, řídící jednotka.. všechno zkontrolovaný, vyzkoušený.STEAK píše:Jenže tyhle nesmyslny regulace nejsou turbem...
Jelikož máš rotačku tak musíš mit 100% nastaveny vstřiky a 100% fungujici regulaci předstřiku...
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
Já bych to napsal po těch letech podobně. Nikdy bych nedal do auta běžného zákazníka hybrid od kohokoli. Nikdy! Sám nebo svýmu kamarádovi, který bude informován o možných problémech a bude mít pochopení a pomůže mi ještě ano. Ani jeden hybrid, co mi prošel rukama nefungoval jak se moderně nazývá plug and play. (vlastně jo, jeden od Olega, ale taky to byl pokus č:2) , Bez budíku tlaku a EMP není šance to pořádně rozchodit.
Myslel jsem, že romány píše jen Forest, ale co napsal Andre Laďasovi mě opravdu utvrdilo v tom, že tam opravdu ne....
Myslel jsem, že romány píše jen Forest, ale co napsal Andre Laďasovi mě opravdu utvrdilo v tom, že tam opravdu ne....

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


MirekX píše:Já bych to napsal po těch letech podobně. Nikdy bych nedal do auta běžného zákazníka hybrid od kohokoli. Nikdy! Sám nebo svýmu kamarádovi, který bude informován o možných problémech a bude mít pochopení a pomůže mi ještě ano. Ani jeden hybrid, co mi prošel rukama nefungoval jak se moderně nazývá plug and play. (vlastně jo, jeden od Olega, ale taky to byl pokus č:2) , Bez budíku tlaku a EMP není šance to pořádně rozchodit.
Myslel jsem, že romány píše jen Forest, ale co napsal Andre Laďasovi mě opravdu utvrdilo v tom, že tam opravdu ne....
Já mám budík na turbo i EMP a je mi do prd platný


- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Tvůj e-mail po odladění:Hromy22 píše:Bohužel jak jsem odjížděl od Milana po cestě zpět se zase zbláznilo a nesmyslně přefukovalo...
…Nastavil mě 2,5 bar. Turbo vystřelí na budíku jak má na 2,5 bar, ve špičce 2,6 bar a pak klesá zase na 2,5bar. Takhle to má fungovat….Takhle mám plnící tlak 2,5 bar a protitlak pod 3 barama. Po tom nastavení turbo okamžitě reaguje, i po přeřazení je to o dost lepší. I sám Milan říkal že se to o dost zlepšilo.
Tvá slova 2 měsíce po odladění:
Ale s klidnou hlavou můžu říct že jsem sním spokojený. Funguje od toho seřízení dobře...
http://tdi.dieselpower.cz/forum/viewtop ... highlight=Hromy22 píše: Všechno kolem co to může dělat mám udělaný, vrazil jsem do toho hromadu peněz a výsledek žádný. Vstřiky, čerpadlo, všechno kolem toho je 100% OK. Stejně jako N75, řídící jednotka.. všechno zkontrolovaný, vyzkoušený.
http://tdi.dieselpower.cz/forum/viewtop ... highlight=
Nechtěl jsem reagovat, možná to chápu špatně, ale tady - http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= prodáváš TSA260 " Seřízené, vyvážené, plně funkční. TOP stav." a teď tu píšeš, že to turbo vůbec nefunguje. Tak chceš podělat člověka, kterýmu to turbo prodáš nebo si tu vymýšlíš?
presne to som tu chcel datJayson píše:Nechtěl jsem reagovat, možná to chápu špatně, ale tady - http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= prodáváš TSA260 " Seřízené, vyvážené, plně funkční. TOP stav." a teď tu píšeš, že to turbo vůbec nefunguje. Tak chceš podělat člověka, kterýmu to turbo prodáš nebo si tu vymýšlíš?

Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Připojím se já se taky ptal na stav a bylo mi napsáno že přefukovalo je to opraveno a prodává z důvodu změny za větší takže kde je pravda (věděl jsem že řešil přefuky z jiného tématu co sám zakládal)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Andre: No to jsou takové chvilky kdy se slavné turbo za skoro 30000Kč uráčilo fungovat... Jinak hezky to tady dokládáš všechno, ale je Ti to k ničemu, každý kdo se semnou zná osobně a zná moje auto tak ví že to turbo je s prominutím sračka, a jinde chyba nebude to jsem si 100% jistý.
A když jsi se tak rozepsal tak mě taky něco napadlo sdílet s ostatníma. To jak jsem přijel kvám do Jablonce, a neznal jsem Tě, takže jsem nevěděl ani jak vypadáš a nedokázal jsi ani říct ano to jsem já Ondřej Hloušek, pouze když jsem řekl slovo André tak jsi se mi smál do xichtu
Ladas a ostatní: Inzerát jsem zadával když občas ještě regulovalo, momentálně ho už nenabízím, ve středu jde z auta, rozděláme ho ať se opravdu podíváme z čeho je ten zázrak složený a zpět do skládat nebudem. Maximálně si z toho nechát svody... A nemusíte se bát, turbo nikomu neprodám, od toho jsou tady jiný co prodávají nefunkční zázraky.
Jo a mimochodem jestli někdo chce, tak turbo je ještě v autě můžu ukázat jak doopravdy funguje, pokud mi nevěříte. Nebudu tady jmenovat ale myslím že špička kategorie S6 ví jak funguje, a osobně mě litujou jak jsem si stím nasral
A když jsi se tak rozepsal tak mě taky něco napadlo sdílet s ostatníma. To jak jsem přijel kvám do Jablonce, a neznal jsem Tě, takže jsem nevěděl ani jak vypadáš a nedokázal jsi ani říct ano to jsem já Ondřej Hloušek, pouze když jsem řekl slovo André tak jsi se mi smál do xichtu

Ladas a ostatní: Inzerát jsem zadával když občas ještě regulovalo, momentálně ho už nenabízím, ve středu jde z auta, rozděláme ho ať se opravdu podíváme z čeho je ten zázrak složený a zpět do skládat nebudem. Maximálně si z toho nechát svody... A nemusíte se bát, turbo nikomu neprodám, od toho jsou tady jiný co prodávají nefunkční zázraky.
Jo a mimochodem jestli někdo chce, tak turbo je ještě v autě můžu ukázat jak doopravdy funguje, pokud mi nevěříte. Nebudu tady jmenovat ale myslím že špička kategorie S6 ví jak funguje, a osobně mě litujou jak jsem si stím nasral

Naposledy upravil(a) Hromy22 dne 14 lis 2015, 19:19, celkem upraveno 1 x.
Tvůj e-mail po odladění:
…Nastavil mě 2,5 bar. Turbo vystřelí na budíku jak má na 2,5 bar, ve špičce 2,6 bar a pak klesá zase na 2,5bar. Takhle to má fungovat….Takhle mám plnící tlak 2,5 bar a protitlak pod 3 barama. Po tom nastavení turbo okamžitě reaguje, i po přeřazení je to o dost lepší. I sám Milan říkal že se to o dost zlepšilo.
Andre: To jsem byl ještě hodně hloupý a věřil jsem že je to OK ale pak jsem zjisitil že je blbost aby tlačilo při 4500ot stále 2,5 bar.
To turbo nemůže v životě tlačit dlouhodobě 2,5b a už vůbec ne při 4500ot 2,5 bar !!! To se nenastavuje ani na 2260tce ! Jinak je to pravda co jsem psal... ale všechno co jsem Vám psal bylo po odladění kdy se testovalo, během pár dní se to vždy změnilo a přestalo znova funguvat a nefunguje do teď.
…Nastavil mě 2,5 bar. Turbo vystřelí na budíku jak má na 2,5 bar, ve špičce 2,6 bar a pak klesá zase na 2,5bar. Takhle to má fungovat….Takhle mám plnící tlak 2,5 bar a protitlak pod 3 barama. Po tom nastavení turbo okamžitě reaguje, i po přeřazení je to o dost lepší. I sám Milan říkal že se to o dost zlepšilo.
Andre: To jsem byl ještě hodně hloupý a věřil jsem že je to OK ale pak jsem zjisitil že je blbost aby tlačilo při 4500ot stále 2,5 bar.
To turbo nemůže v životě tlačit dlouhodobě 2,5b a už vůbec ne při 4500ot 2,5 bar !!! To se nenastavuje ani na 2260tce ! Jinak je to pravda co jsem psal... ale všechno co jsem Vám psal bylo po odladění kdy se testovalo, během pár dní se to vždy změnilo a přestalo znova funguvat a nefunguje do teď.