a kto je tdipower v "sucastnosti" ?Forest píše:
Pro nove prichozi: Dimec a TDIfun jsou jedna a ta sama osoba, akorat se po kauze, v ramci ktere se prislo na to, ze kradl cizi softy, prejmenoval. Celou kauzu najdete na tomto odkaze.
Praní špinavého prádla - původně "zvětšení housingu&quo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zaujimave zistenia napisal forest
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
No, vsak jeste nema turbo od OlegaVici píše:A radil ti tak dlouho,az jsi auto radsi rozebral ze?

V soucasnosti netusim, posledni, co je mi o nem znamo, tak ze pronajimal nejake sudy na party (drevene vany pro vice lidi) ci co. Nicmene, v nasem "odvetvi" nic, o cem bych vedel. Predpokladam, ze ma jiz jine auto a jine starosti. V minulosti mel zeleneho kratkeho Golfa 4 a s Dimcem udelali na lidi dalsi podelavku - vydavali auto za 300k a pritom pouzivali nitro (mozna by se nekde nasla zminka Dimce, ktery to potvrdil slovy ve smyslu "no to jsi nevedel?!", pricemz nikde verejne tato informace neprobehla a pri sprintech to nikde nenahlasili - tudiz dalsi ze serie podvodu, ke kterym se Dimec, novodobe TDIfun uchylil ... ostatne, to vydava Dimec jeste stale na svych strankach svym klamavym prohlasenim "Jako první v ČR jsme vyladili motor 1.9TDI na 300 koní", protoze davno pred nimi mela Zlatka v rukach Richarda 309koni, tez s nitrem - takze ani Dimec se neostycha uchylit ke lzim, v tomto pripade [ur=https://cs.wikipedia.org/wiki/Klamav%C3%A1_reklama]klamave reklame[/url].eazy20 píše:zaujimave zistenia napisal forest
a kto je tdipower v "sucastnosti" ?Forest píše:
Pro nove prichozi: Dimec a TDIfun jsou jedna a ta sama osoba, akorat se po kauze, v ramci ktere se prislo na to, ze kradl cizi softy, prejmenoval. Celou kauzu najdete na tomto odkaze.
Néé já od Olega chtěl turbo od prvopočátku, jen jsem si nebyl jistý a vyzvídal jsem informace...Ondra_TDI píše:Abys to spatne nepochopil - nedoporucoval jsem Ti Olega z toho duvodu, aby mel kseft (vez, ze pro nej je to prd kseft) ale z toho duvodu, abys neresil dalsi blbosti, vicenaklady a jak rikas "tapani". Nicmene, pokud by se jednalo o montaz serioveho compressoru, tak tam opravdu staci jedine: okopirovat profil serioveho turba Mrknutí
Jinak pisu zde verejne, ze si dovoluji pred Tebou smeknout, protoze jsi napsal to, na co drtiva vetsina nenajde odvahu - priznat se k tomu, ze jsi v pocatku pochybil, ze na vine byl chiptuner a v prubehu vyvoje se to hazelo na dodavatele turbodmychadla.

Já byl s MVoleskovou prací u všech mých softů velmi spokojený, dokonce se mi snažil i poradit, čím může být způsobené to, že auto nejede jak má.. Poté se do mě ale opřel jeho místní zástupce co mu píšu za hovadiny, jak si vůbec můžu dovolit mít reklamaci na soft.. Že soft je ok, ale turbo a auto je nahovno.. Nicméně hlavní problém nastal poté, co jsem řekl, že ten soft co v tu dobu byl v autě stojí za prd, že autem, nebo turbe to prostě být nemůže (bylo vyzkoušeno prostě úplně vše co bylo možné vyzkoušet, včetně hýbání s regulací, ale vše bylo v pořádku). V tu chvíli mi jeho zdejším zástupcem začalo být vtloukáno, že prostě soft je v pořádku, přitom se neudělal log ani nic podobného, údajně si dle jeho slov i psal s MVoleskem, který se do softu díval, a že prý se softem už nejde bohužel nic udělat (plný boost turba "2260+AL" 2bary, byl až ve 4000ot. nyní je už ve 2500!!!). Jde o to že ze mě byl dělán největší hlupák a skrz to jsem byl pomlouván, kde se dalo (to se ke mě náhodou doneslo). Zrovna člověkem, který mu teď podle mě spíš pověst kazí, už jen tím co říká: .. "že prý začal ojebávat auta EDC15, když může mít víc peněz za EDC16-17". (tohle jsem si nevymyslel, tohleto skutečně řekl a neřekl to jen mě...). Možná by to dopadlo jinak když by se do toho nevložil. Ještě jednou dodávám, že proti MVoleskovi jako úpravci jsem nikdy nic neměl.[/quote]
No, k tomu mohu dodat jedine: naposledy me Mvolesko hnul zluci, kdyz vydaval Mirulakovy vysledky za vysledky sve prace. Mimochodem, kdyz uz tu pereme pradlo na verejnosti, tak mimochodem, Mvolesko si take nechal udelat od Richarda nekolik chipu, ktere pak dlouho nezaplatil (pokud je vubec zaplatil), navic, byl v urcitem "triumviratu", urcite "frakci" s TDIPOWERem a Dimcem a nejak se "hrde" pustili do Chipfora s tim, ze nasledne se TDIPOWER s Dimcem trhli, kdy udajne, dle Dimcovych slov "poznali, jaka je Mvolesko svine" a spolecne s Indim si zalozili spolecne forum

No, verim, ze na obou poslednich zminovanych forech to o me muze vrit, nicmene, to je mi zcela a absolutne jedno, protoze toto je pro me jedine smerodatne forum - ostatne, tady zacinali, tu jsou stale aktivni, na tomto foru stale parazituji

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
S laskou? K lasce patri prece uprimnost a ze to s Tebou mysli druhy dobre, takze Te chce uchranit, nebo ne?Ondra_TDI píše:Ježiš mě se z toho chce blít, zeptám se na obyčejnou věc a takhle se to zvrtne.. Úplně mi to znechucuje veškeré ladění..
Nechcete s láskou ladit auta a srát na tahleta hovna, pomluvy atd..? Bylo by hned o něco líp..
Jakapak hovna a pomluvy? Pletes si pojmy s dojmy, toto jsou fakta, vysledky, skutecnosti.
A zase lzes, vid? Cozpak ti doma nerikali, ze kdo lze, ten krade a do pekla se hrabe?Vici píše:Jenze forest nic jineho nez pomluvy neumi

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Foreste, jen ve zkratce:
Pro mne je Dieselpower především dnes už továrna na velice kvalitní soft pro masy a tak se k zákazníkům i přistupuje...což nemyslím nijak špatně, pozor, abys z toho neměl záchvat. Prostě to tak je, byznys je byznys a nelze se tomu divit.
Protože se 3/4 svého života pohybuju v motorsportu, nemám tenhle typ spolupráce zrovna nejradši. Vybírám si malé a kvalitní subdodavatele, kteří na mě mají dostatek času, věnují se mi zcela induviduálně, neváhají danou věcí trávit hodiny času navíc, poslouchají moje požadavky a nedělají tajnosti pokud chci přesně vědět, co a proč s mojí zakázkou/autem/motorem dělají.
Zkrátka a dobře, tohoto se mi u Dieselpower nedostalo, v Těšíně ale ano.
Předpokládám, že budeš reagovat v tom smyslu, že u Dieselpower to je taky tak, ba co, ještě lepší, proto znova opakuju:
Zkrátka a dobře, tohoto se mi u Dieselpower nedostalo, v Těšíně ale ano.
A teď už jen krátce:
Ovce? Já? Ne, to jsi jen tak plácnul, viď?
Zároveň taky nejsem člověk s přemrštěným sociálním cítěním, což způsobuje, že mi tě není líto, i když by mohlo....protože:
Tolik zášti, co dokážeš naplivat kolem sebe, tolik obvinění, vytahování podpásovek, starých věcí co nikoho nezajímaj, tolik zbytečně napsaných řádků, tolik zbytečně vyvolaných konfliktů napříč tématy....ty musíš mít nějaké trauma z dětství, nebo pocit méněcennosti, nebo nenaplněnej život, prostě nějakej průšvih v hlavě, nebo absenci životního štěstí, nebo co já vím co, nejsem psycholog.. Jinak si nedovedu vysvětlit, proč věnuješ tolik energie a času těmhle sračkám a ještě jim evidentně (a v tom jsi tady sám) přikládáš důležitost... Nech už toho, zaměř se sám na sebe, své projekty, tak jako ostatní. Až je doděláš, tak je tady odprezentuj, když budou dobrý, tak ti je hromada lidí pochválí a všichni budem včetně tebe spokojení...
Pro mne je Dieselpower především dnes už továrna na velice kvalitní soft pro masy a tak se k zákazníkům i přistupuje...což nemyslím nijak špatně, pozor, abys z toho neměl záchvat. Prostě to tak je, byznys je byznys a nelze se tomu divit.
Protože se 3/4 svého života pohybuju v motorsportu, nemám tenhle typ spolupráce zrovna nejradši. Vybírám si malé a kvalitní subdodavatele, kteří na mě mají dostatek času, věnují se mi zcela induviduálně, neváhají danou věcí trávit hodiny času navíc, poslouchají moje požadavky a nedělají tajnosti pokud chci přesně vědět, co a proč s mojí zakázkou/autem/motorem dělají.
Zkrátka a dobře, tohoto se mi u Dieselpower nedostalo, v Těšíně ale ano.
Předpokládám, že budeš reagovat v tom smyslu, že u Dieselpower to je taky tak, ba co, ještě lepší, proto znova opakuju:
Zkrátka a dobře, tohoto se mi u Dieselpower nedostalo, v Těšíně ale ano.
A teď už jen krátce:
Ovce? Já? Ne, to jsi jen tak plácnul, viď?
Zároveň taky nejsem člověk s přemrštěným sociálním cítěním, což způsobuje, že mi tě není líto, i když by mohlo....protože:
Tolik zášti, co dokážeš naplivat kolem sebe, tolik obvinění, vytahování podpásovek, starých věcí co nikoho nezajímaj, tolik zbytečně napsaných řádků, tolik zbytečně vyvolaných konfliktů napříč tématy....ty musíš mít nějaké trauma z dětství, nebo pocit méněcennosti, nebo nenaplněnej život, prostě nějakej průšvih v hlavě, nebo absenci životního štěstí, nebo co já vím co, nejsem psycholog.. Jinak si nedovedu vysvětlit, proč věnuješ tolik energie a času těmhle sračkám a ještě jim evidentně (a v tom jsi tady sám) přikládáš důležitost... Nech už toho, zaměř se sám na sebe, své projekty, tak jako ostatní. Až je doděláš, tak je tady odprezentuj, když budou dobrý, tak ti je hromada lidí pochválí a všichni budem včetně tebe spokojení...
"L" výstižně napsáno!Foreste když se rozdělilo chipforum,tak ty si tahal asi kačera po dvorku,protože to bylo naprosto jinak!!! Jak?To sem psát ani nebudu,nejsem zvědavej na tvoje slohovky a odkazy na krádeže softu.Řeknu ti ale jedno, jestli se někdy ukážeš na akci kde budu a příjde za mnou někdo ať mu pujčím tyčku od zvedáku,že tě sní podrbe na zádech,tak mu ji z radostí pujčím. 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Opet ti dekuji za starost, chapu, ze treba tobe nebo lidem kolem tebe farmaka na psychiku pomahaji, ja jsem rad pri plneho vedomi.L píše:Foreste, jen ve zkratce:
Pro mne je Dieselpower především dnes už továrna na velice kvalitní soft pro masy a tak se k zákazníkům i přistupuje...což nemyslím nijak špatně, pozor, abys z toho neměl záchvat. Prostě to tak je, byznys je byznys a nelze se tomu divit.
Protože se 3/4 svého života pohybuju v motorsportu, nemám tenhle typ spolupráce zrovna nejradši. Vybírám si malé a kvalitní subdodavatele, kteří na mě mají dostatek času, věnují se mi zcela induviduálně, neváhají danou věcí trávit hodiny času navíc, poslouchají moje požadavky a nedělají tajnosti pokud chci přesně vědět, co a proč s mojí zakázkou/autem/motorem dělají.
Zkrátka a dobře, tohoto se mi u Dieselpower nedostalo, v Těšíně ale ano.
Předpokládám, že budeš reagovat v tom smyslu, že u Dieselpower to je taky tak, ba co, ještě lepší, proto znova opakuju:
Zkrátka a dobře, tohoto se mi u Dieselpower nedostalo, v Těšíně ale ano.
A teď už jen krátce:
Ovce? Já? Ne, to jsi jen tak plácnul, viď?
Zároveň taky nejsem člověk s přemrštěným sociálním cítěním, což způsobuje, že mi tě není líto, i když by mohlo....protože:
Tolik zášti, co dokážeš naplivat kolem sebe, tolik obvinění, vytahování podpásovek, starých věcí co nikoho nezajímaj, tolik zbytečně napsaných řádků, tolik zbytečně vyvolaných konfliktů napříč tématy....ty musíš mít nějaké trauma z dětství, nebo pocit méněcennosti, nebo nenaplněnej život, prostě nějakej průšvih v hlavě, nebo absenci životního štěstí, nebo co já vím co, nejsem psycholog.. Jinak si nedovedu vysvětlit, proč věnuješ tolik energie a času těmhle sračkám a ještě jim evidentně (a v tom jsi tady sám) přikládáš důležitost... Nech už toho, zaměř se sám na sebe, své projekty, tak jako ostatní. Až je doděláš, tak je tady odprezentuj, když budou dobrý, tak ti je hromada lidí pochválí a všichni budem včetně tebe spokojení...
Take mam pro tebe (vis jak, na revanz) doporuceni: vice, resp. pozorneji cti, nesnazil se podsouvat a vice premyslej.
1) pokud bys spravne cetl, tak my se co se individualnich uprav v nazoru na Dieselpower castecne shodujeme. Castecne proto, ze si nemyslim, ze by se ti v Dieselpoweru odmitali venovat, jen jsou drazsi, protoze jsou si vedomi svych kvalit a projekty tykajici se motorsportu ladi Richard sam - a jeho cas je cenny. No a jsme, hernajs, zase u tech penez, vid?

... a prave proto jsem si dovolil doporucit Mirulaka. Ten tomu totiz zjevne rozumi. Mozna je to tim, ze narozdil od Dimce umi poradne anglicky a neni linej si zjistit informaci, treba je to jeho praci, kterou se paralelne zabyva, ale proste a jednoduse, on vi a umi - a to neni zadne lezeni do mezipulci, to je proste, jednoduche konstatovani faktu na zaklade vysledku. Auta, ktera byla ladena jinymi upravci tak se bez zmen HW zlepsila - cim to asi? Nicmene, plne chapu, ze do Prahy nebudes z Prerova jezdit, ze to mas do Tesina bliz

2) Co se druheho podnetu tyce, vis, ja nejsem hloupej a ke splachovacimu typu mam taky daleko. Takze, ver mi, ze ja nezapominam a rozhodne premyslim nad jednanim a chovanim ostatnich jakoz i mym. Stejne tak mi jde o ty chudaky, kteri trpej jenom tim, ze si nechaji od takovych vykuku (myslim si, ze musis uznat, ze se jedna o hodne slusny vyraz), o kterych tu hovorim.
Vsimni si sam (kdyz tak si to znovu precti), ze Dimcovi jsem dal druhou sanci - rekl jsem si, ze zalozil rodinu, zmenil praci, ma novou praci, jede na sebe, chce to rozjet "s novym stitem" ... ale ceho se mi dostalo? Podelany zada s hlavou, s turbem pro Marenu - a jak by rekl Vlada: ja si na hlavu srat nenecham! ... peclive si prohledni to video, taky bys mu doporucil nejaka farmaka na uklidneni?

... no a navzdory vsemu, co tu ode me ctes, tak mi nebudes verit: ja jsem lidumil

Zazil jsem kluka, kterej si kvuli tomu musel pujcit a zadluzit se (jasne, reknes vztah opice-banany, ale vysvetluj to mladymu klukovi) a pak zral jen suchy rohliky s mlikem a jabka aby to splatil - a kde byla chyba? No v turbu, no.
Ja opravdu netusim, co tam ten Andre dela a ani me to nezajima, ja jen resim tyhle pripady a cim vice o tom pisu, tim vice se toho ke me dostava.
A promin, ale ja si myslim, ze ikdyz cesta ke zlepseni parametru nasich aut je hobby, nemela by to byt cesta, ktera by mela bezduvodne cloveka vycucat - nebo si myslis, ze ano? Cesta se nesmi stat cilem a clovek by nemel slouzit autu ale auto jemu - nebo ty snad ladis auta abys je mohl ladit a nebo abys s nima mohl zavodit?

Co se tveho doporuceni na konci tyce, tak opet dekuji, nicmene, unikla ti jedna zasadni vec: ja tu jsem aktivni vzdy, kdyz mam cas, vetsinou je to tehdy, kdyz jsem fyzicky indisponovan a proste nemohu delat, musim odpocivat, byt v teple. Takze, kdyz po dobu me "nepritomnosti" zde na me kydaji sracky, nejsem takovy, ktery by to odbyl par vetama ... no a nez to udelat polovicate, udelam si poznamky do notepadu a pak, kdyz se vyskytne prilezitost, tak to sem takto poslu naraz a patricne "dopiluju".
A mimo tuto fyzickou indispozici delam presne to, co mi doporucujes, plus se venuji rodine a okoli.
No, co se pochval tyce, myslim si, ze neni realna sance, ostatne, muzes posoudit sam v mem tematu ... a to to bylo promazano

Nicmene, ja po te pochvale neprahnu, zvykl jsem si na to a ostatne, vzhledem k tomu, jak neobvykle zde svoje nazory a postoje prezentuji, tak to ani necekam, protoze ja jsem uz dospelej clovek a vim, ze stesti je vnitrni pocit, bez ohledu na to, co rikaji ostatni a nikdy nemuzes byt stastny, kdyz ti nekdo rekne "bud stastny"

...no, a ja jsem za tech podminek (narazim na HW stav motoru, limity ve forme trysek) z te upravy byl opravdu a nesmirne stastny ... jedine, co me tak trochu "mrzi" je, ze jsem cekal, kdy ten motor opravdu padne a ja zjistim jake jsou limity, ale paradoxne se nic takoveho neprihodilo a navzdory tomu spatnemu stavu motoru jsme po rozebrani na nic extremniho neprisli.
A pokud jsi nabyl dojmu, ze nepatrim mezi stastne nebo spokojene lidi, pak vez, ze tomu tak neni. Jsem jeden z mala lidi dnesni doby, ktery se dokaze radovat z malickosti ale o to uprimneji...takze nikoliv, zadna frustrace, deprese, prusvih v hlave nebo na tele (no, snad bych mohl sundat par kilo, to je pravda, ale to neni duvod k depresi) se nekona.
Mimochodem, jeste to zpetne ctu: rikas, ze temto "srackam" (mluvis o neschopnostech dodavatele dodat prislibene nebo tom, jaci jsou lide podelavaci) prikladam dulezitost: promin, ale jsem takovy, ze ja si proste srat na hlavu nenecham a pro me je nesmirne dulezite, zda nekdo umi dodat prislibenou kvalitu nebo se postavit celem k pripadne chybe. Treba uz jsem starej, ale pro me toto sracky proste nejsou a pokud neprijdu o pulku mozku, tak ani nebudou!
Opet meles. A co se tahani kacera tyce, Peto, v dobe, kdy ty jsi ladil pritroublyho Golfa s 2052, tak ja jsem byl uplne nekde jinde (mysleno daleko pred tebou). Uvedom si, ze ja jsem byl u zrodu tohoto fora i u zrodu Dieselpower - kde jsi byl ty, to opravdu netusim.CATDAVID píše:"L" výstižně napsáno!Foreste když se rozdělilo chipforum,tak ty si tahal asi kačera po dvorku,protože to bylo naprosto jinak!!! Jak?To sem psát ani nebudu,nejsem zvědavej na tvoje slohovky a odkazy na krádeže softu.Řeknu ti ale jedno, jestli se někdy ukážeš na akci kde budu a příjde za mnou někdo ať mu pujčím tyčku od zvedáku,že tě sní podrbe na zádech,tak mu ji z radostí pujčím.
No, to jsi zvolil nesikovny primer, protoze pojem "podrbat zada" je vseobecne vniman jako "(vy)pomoc".

Kdyz me nekdo podrbe zada v tomto smyslu, vzdy mu to vratim - nikdy jsem nikomu nezustal dluzen sluzbicku ani penize.
Jenze, ja se obavam, ze v tvem pripade je to jen moralni pokles, projev primitivniho jednani hodneho nasim prapredkum, moment, kdy jsi schopen se uchylit k fyzickemu nasili (nebo mu napomahat, coz jasne definuje spoluucat a stejny zamer) to jen potvrzuje ... Peto, to jsi klesnul hodne, pardon, oprava HODNE hluboko, to je mi te uprimne lito.
A znovu te nabadam: pokud nechces cist, tak neprespivej! Ja mam pochopeni, ze proste musis cekat na instrukce od Andreho nebo Dimce, ale proste, neda se nic delat - paklize to odmitas cist, tak proste neprispivej a proste to ignoruj!
A mimochodem, kdokoli si se mnou bude chtit treba na srazu promluvit, necht prijde - rad kazdemu, do oci reknu vse, co zde pisu - nejsem malej zaprcatelej uhrovatej zakomplexovanej chudacek, co dela ramena za klavesnici...ostatne, do oci jsem rekl panu Soltysovi i Stingrayovi, nemam problem rict komukoli jinemu, ja pred nikym klopit zrak nehodlam a ani nebudu!
V pripade byt samotneho pokusu o fyzicke nasili, necht si kazdy predem prostuje dukladne nektere Newtonovy zakony.
Hromy22 píše:Forest: Už tě chtějí mlátit tyčkou od zvedáku
To vis, kdyz dojdou fakta, uchyluji se primitivni jedinci k "tupe sile"

CATDAVID píše:napsal jsem"podrbat" a "pujčím"
Ja taky "jenom" vyjadrim "prani" a "ocekavani".

Naposledy upravil(a) Forest dne 05 úno 2016, 14:53, celkem upraveno 2 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Vzdyt ja to pisu cele narovinu ... to je zase nesmis tak podcenovat, oni nejsou tak primitivni, jak se projevuji, oni to pochopi.Hromy22 píše:To napiš narovinu ne ?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)