Stránka 3 z 4
Napsal: 31 kvě 2016, 10:46
od roman1648
Tak, včera STK na 6 let starým Peu207...průser je že se tady spravoval a lakoval bok a není tam origo štítek - kterej se už musí fotit, takže problém...
Říkám si v pohodě - objedná se novej podle VIN a není co řešit, celkem mi padla čelist když mi sdělili cenu cca. 2500,- CZK za tu nálepku na sloupek...

Napsal: 31 kvě 2016, 10:51
od pepe276
To buď ještě rád, PSA je jeden z nejrozumnějších, co se týká vystavování duplikátů ztracených štítků. Třeba koncern se s tebou údajně vůbec nebaví a jsi pro ně jednička

Napsal: 31 kvě 2016, 10:58
od roman1648
V reklamce se nechá udělat kopie podle jinýho auta, už jsme to tak dělali...nedám takovej nesmysl za nálepku pod dveře ( z principu )
Napsal: 31 kvě 2016, 11:53
od pepe276
A to je nalepenej plastovej štítek, nebo hliníkový plech s vytlačeným textem? Vím, že ještě tak okolo roku 2000 byl hliníkový plech, potom už netuším. Jestli nalepovací štítek, tak bych asi taky zašel do reklamky

Napsal: 31 kvě 2016, 12:12
od roman1648
Normálně potištěnej kus stříbrný folie...

Napsal: 31 kvě 2016, 12:51
od fekálek
Tomu se říka business
Napsal: 31 kvě 2016, 13:43
od Tomas6
A co není byznys.Dneska jsem byl ve škodovce se ptát na šrouby na přepákovaní na PD a 170 Kč kus.Zůstanou staré.....Stačí že gufero na vačku kolem 700.Zloději.
Napsal: 31 kvě 2016, 13:49
od WOB
Tomas6 píše:Zloději.
fau vé p*čo! Škodofka je tady kult, na takový subaru gufero bys tady čekla měsíc než ti to dopraví lodička a ještě ti k tomu musí připočítat clo.
Napsal: 31 kvě 2016, 14:14
od roman1648
WOB píše:Tomas6 píše:Zloději.
fau vé p*čo! Škodofka je tady kult, na takový subaru gufero bys tady čekla měsíc než ti to dopraví lodička a ještě ti k tomu musí připočítat clo.
není pravda v dnešní době, když řeším nějký věci ze států, máš to za 3-4 dny doma, tuhle turbo z Japonska na Subaru šlo týden
Fakt je že to zaplatíš i s chlupama + clo je prd + dph je rána( při ceně nad 100 US dollars )

Napsal: 31 kvě 2016, 14:36
od Slavkov
Pouze technická...
DPH se platí u obchodních zásilek ze zemí mimo EU nad 22EUR a DPH + CLO u zásilek nad 150 EUR (vše včetně poštovného)
Směrodatná je vždy částka v Eurech, aktuální (obvykle měsíční) přepočtové kurzy na USD atd. jsou vždy na stránkách celní správy apod. Pro určení je rozhodující datum vstupu do ČR nikoli nákupu.
U soukromých "dárků" (zásilky mezi soukromými osobami) je potřeba odesilatelovo prohlášení o ceně a počtu jednotlivých položek atd... Limit zůstává 45EUR, nicméně se do hodnoty nově (od 1.5.2016) započítává i poštovné.
Napsal: 31 kvě 2016, 14:39
od roman1648
jojo, ty částky nevím přesně, ale teď jsem posílal nějaké kolečko do převodovky na GSX-R 750 a přišlo to normálně bez cla i DPH
s dražší věcí hned došla složenka na zaplacení nebo prvně došel dopis z Prahy z celního skladu a až to člověk zaplatil tak to pustili do volného oběhu
Napsal: 31 kvě 2016, 15:48
od titan0306
pepe276 píše:To buď ještě rád, PSA je jeden z nejrozumnějších, co se týká vystavování duplikátů ztracených štítků. Třeba koncern se s tebou údajně vůbec nebaví a jsi pro ně jednička

Nešiř bludy, na Škodovku ten štítek stojí do 100,- Kč a udělaj ti ho podle VIN.
U VW chtějí velký TP a je to dražší
Napsal: 31 kvě 2016, 15:50
od pepe276
titan0306 píše:pepe276 píše:To buď ještě rád, PSA je jeden z nejrozumnějších, co se týká vystavování duplikátů ztracených štítků. Třeba koncern se s tebou údajně vůbec nebaví a jsi pro ně jednička

Nešiř bludy, na Škodovku ten štítek stojí do 100,- Kč a udělaj ti ho podle VIN.
U VW chtějí velký TP a je to dražší
Nešířím bludy. Známý mi vyprávěl jeho zkušenost se štítkama na Audinu.
Napsal: 31 kvě 2016, 16:11
od Biimbo
Moje zkušenosti jsou takové, že jsem u koncernu neměl s dostupností nikdy problém. Cokoliv, i klíček vybroušený podle vin prakticky na počkání ve srovnání se Suzuki, Fordem nebo Huyndaji. Subaru a Volvo bylo na 3 týdny, Citroen 3 dni, když to nebylo v rakousku, tak taky az týden.
Fakt díky za velkosklad v Boleslavi,kde mají snad vše.
Napsal: 31 kvě 2016, 18:59
od Ladas
štítek na F1 a oct kolem 80,- a na Vw 2500,-