STK+Emise "po novu"
Moderátoři: šulda, Moderátoři
STK+Emise "po novu"
Už někdo něco ví jak to bude/nebude ??
Já se bavil s několika lidma a´t už majitelama STK nebo technikama a nikdo nic pořádně neví, navíc není prej žádnej požadavek na nákup online sledovacího systému emisí atd..?
Nebo někdo má jiné informace ?
Já se bavil s několika lidma a´t už majitelama STK nebo technikama a nikdo nic pořádně neví, navíc není prej žádnej požadavek na nákup online sledovacího systému emisí atd..?
Nebo někdo má jiné informace ?
Údajně máme do konce června ještě jakž takž šanci lehce podvádět. A pak? Už čtyřletá auta budou nejspíš shozena z útesu, protože neprojde žádné. 

Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
nevím jak to jako plánují, tuhle mi tam týpek říkal že tam měl borec na MB GL 4 roky starým plno závad na motoru - ale žádní kontrolka nesvítila,nic,auto jede normálně...tak jak to mám do prdele vědět že se s autem něco děje ? to mám jako jezdit preventivně jednou měsíčně na diag ?HonzaXM píše:Údajně máme do konce června ještě jakž takž šanci lehce podvádět. A pak? Už čtyřletá auta budou nejspíš shozena z útesu, protože neprojde žádné.
Nebo tam byl takovej strejda s favoritem, tak jsme se dali do řeči - on mi říká, víte, já už si jiný auto nekoupím, protože na ně nebudu mít, mám důchod 9tis.zaplatím běžný věci, nechám si něco na jídlo a zbyde mě prd, až mě nedají technickou tak to budu muset zrušit a potichu doma umřít protože se ani k tomu doktorovi nedostanu...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
A usetri na duchodech, vedlejsi meziprodukt, chapeme?roman1648 píše:...tak to budu muset zrušit a potichu doma umřít protože se ani k tomu doktorovi nedostanu...


... akorat si neuvedomuji, ze to postihne i mlade chude rodiny, ktere jsou v produktivnim veku a maji vychovavat budouci drice, platice dani, prispevovatele do systemu

Naposledy upravil(a) Forest dne 04 kvě 2016, 09:58, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Zejtra by to měli projednávat http://www.asem.cz
no, to jsem fakt zvědavej :
Za necelý měsíc (5. 5. 2016) se sejde odborná skupina k poslednímu připomínkování nové emisní metodiky, aby korigovala detaily, které byly vypozorovány v přechodné době
vsadil bych se že o tom bude z 95% rozhodovat lidi, kteří nějaký měření emisí v životě neviděli a novela bude spíš jen buzerace..
včera jsem tam byl s P406 HDi, v paměti závad něco se žhavičkama, emise OK,výkon taky, kontrolka motoru nesvítí
prý, no, správně bych tě měl vyhodit...
říkám - a kolik aut přijede s čistou pamětí závad ?? no...moc ne
a kokotiny v podobě readiness...jdu blejt
Za necelý měsíc (5. 5. 2016) se sejde odborná skupina k poslednímu připomínkování nové emisní metodiky, aby korigovala detaily, které byly vypozorovány v přechodné době
vsadil bych se že o tom bude z 95% rozhodovat lidi, kteří nějaký měření emisí v životě neviděli a novela bude spíš jen buzerace..
včera jsem tam byl s P406 HDi, v paměti závad něco se žhavičkama, emise OK,výkon taky, kontrolka motoru nesvítí
prý, no, správně bych tě měl vyhodit...
říkám - a kolik aut přijede s čistou pamětí závad ?? no...moc ne
a kokotiny v podobě readiness...jdu blejt

Pánové, ještě se mi fakt nepovedlo zjistit, co vlastně ty readiness kódy jsou a jak, resp. přes jaký interface jsou přístupné. Dovede mi to tady už někdo konečně vysvětlit?
Když se budu bavit konkrétně, tak se mi jedná o E39 530D po facliftu, tzn. už s obd. Takže de facto nové emise se asi budou do budoucna týkat i mě i když mám r.v. 2000, ne? Někde jsem zase totiž četl, že se to bude týkat jenom aut s r.v. 02 a výše. Jinde zase píšou že všech aut s obd automaticky, tak fakt už nevim.
Každopádně by mě fakt zajímalo, co vlastně ten readiness ve skutečnosti je a kde jej najdu. Jestliže se pojmem readiness myslí výpis závad v jednotce motoru (tedy v případě BMW v jednotce DDE), tak to chápu. Nicméně pokud to takhle je, tak nerozumím tomu jak technik zjistí jestli byl její obsah chybových hlášek těsně před zkouškou smazaný či nikoliv, jelikož žádnou takovou položku s datumem či aktuálním kilometrovým nájezdem řekněme "poslední editace" nenašel, ač jsem se snažil sebevíc. No a tenhle parametr by u hodnot readiness někde být měl, ne? Soudím to aspoň podle toho, že se všude všeobecně říká, že zásah do readinessu technik pozná a že se po vymazání musí najet větší porce kilometrů (řádově 500-700) aby se dal při kontrole brát v potaz.
Takže co vlastně tedy ten readiness je a co si pod tím mám představit?
Díky moc za případné objasnění
Když se budu bavit konkrétně, tak se mi jedná o E39 530D po facliftu, tzn. už s obd. Takže de facto nové emise se asi budou do budoucna týkat i mě i když mám r.v. 2000, ne? Někde jsem zase totiž četl, že se to bude týkat jenom aut s r.v. 02 a výše. Jinde zase píšou že všech aut s obd automaticky, tak fakt už nevim.
Každopádně by mě fakt zajímalo, co vlastně ten readiness ve skutečnosti je a kde jej najdu. Jestliže se pojmem readiness myslí výpis závad v jednotce motoru (tedy v případě BMW v jednotce DDE), tak to chápu. Nicméně pokud to takhle je, tak nerozumím tomu jak technik zjistí jestli byl její obsah chybových hlášek těsně před zkouškou smazaný či nikoliv, jelikož žádnou takovou položku s datumem či aktuálním kilometrovým nájezdem řekněme "poslední editace" nenašel, ač jsem se snažil sebevíc. No a tenhle parametr by u hodnot readiness někde být měl, ne? Soudím to aspoň podle toho, že se všude všeobecně říká, že zásah do readinessu technik pozná a že se po vymazání musí najet větší porce kilometrů (řádově 500-700) aby se dal při kontrole brát v potaz.
Takže co vlastně tedy ten readiness je a co si pod tím mám představit?
Díky moc za případné objasnění

co jsem se ptal, tak zatím nikdo neví ani co si mají koupit za zařízení který po nich má být od července požadováno k tomu, aby se nedaly readiness očůrat. Doteď se zadávají ručně a emise zavisí na tom kterém technikovi.
Jediný co mě zajímá jsou ty žhavičky. Na každým druhým PD svítí chyba i po jejich výměně. I když to se taky dá vymazat za tepla, u TDI se readiness načte bez problému za 10km a pak přijet s ohřátým na SME.
Myslím že ti kteří budou umět udělat i seriový soft na STK tak, že nebude podporovat pamět závad(stejně jako to dělali nějací amatérští odstraňovači DPF kdy to pak nehlásilo žádnou závadu) a zároveň bude hlásit čistý readiness, budou mít žně.
Jediný co mě zajímá jsou ty žhavičky. Na každým druhým PD svítí chyba i po jejich výměně. I když to se taky dá vymazat za tepla, u TDI se readiness načte bez problému za 10km a pak přijet s ohřátým na SME.
Myslím že ti kteří budou umět udělat i seriový soft na STK tak, že nebude podporovat pamět závad(stejně jako to dělali nějací amatérští odstraňovači DPF kdy to pak nehlásilo žádnou závadu) a zároveň bude hlásit čistý readiness, budou mít žně.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha