Stránka 3 z 3
Napsal: 24 srp 2016, 07:34
od plazivec
A audi má ten stejný problém ale už se to řeší

Napsal: 18 zář 2016, 21:05
od toefuk
plazivec píše:To je jasný ze bez úpravy to nebude fungovat mám octu s power+ a soft a padá tomu for už i to potřebuje podavacku
ja mam 0,230+11mm a predvstrek 19° s rezervou bez podavacky
EDIT 14.4.2017:
teraz bosch 12mm a 18° bez podavacky, N146 4500mV. Takze rezerva este.
Napsal: 24 led 2017, 08:13
od plazivec
Tak sem se rozhodnul před 2ma měsíci sem audi vrátil do série a vyměnil audi za Boru za ošklivou olaminatovanou Boru ale v PD takže teď zkusím PD

Napsal: 24 led 2017, 23:59
od F4ever!
na PD nic nestratis

...nie nadarmo 1.9tdicka mali najviac konikov pod kapotou ....ale tvoja audi stym turbom tak to je uz je extrem ...2260je u mna hranica mozno este ktomu + male turbo pre lepsie priebech od spodu kde tebe zacina niekde na 3000ot..to by ma asi ruplo taku lenivost

ale inaksie slusny vykon
Napsal: 25 led 2017, 07:19
od plazivec
Já věděl od začátku o tom průběhu a byl plán tam dát 2565+ Eaton m65 nebo m90 ale to bylo strašně finančně náročné a hlavně sem měl pořád problém s naftou

A teď už na to kašlu chci 2260 nejlíp s RA firad 80% a max 250ps bude to auto na běžné ježdění