Stránka 3 z 3
Napsal: 06 říj 2016, 20:14
od peter.H
No ano ale co z kompresiou ako bolo vyssie spomenute?
Napsal: 06 říj 2016, 20:35
od janpelikanbk23
Právě proto když dáš ventily z arl do bxe tak komprese bude stejna když necháš bxe ventily v bxe hlavě a dáš to na arl blol tak bude komprese menší
Napsal: 06 říj 2016, 20:41
od peter.H
Tak to mozem tak urobyt? A ta bxe hlava ako taka neni oslabena ako spodok motora??
Napsal: 07 říj 2016, 09:27
od mato8625
janpelikanbk23 píše:Právě proto když dáš ventily z arl do bxe tak komprese bude stejna když necháš bxe ventily v bxe hlavě a dáš to na arl blol tak bude komprese menší
Trepeš tu dva na tri , asi nemáš pojem čo je kompresny pomer a čo je komprese, ešte presah ventilov nerobil kompresiu

Napsal: 07 říj 2016, 15:43
od janpelikanbk23
Aha to je novinka když máš vyc zabrané plochy kterou zabírají přesahující ventily ve spalovacím prostoru tak logicky musí bejt věci komprese tak nevim kdo tu nemá o něčem ponětí

Napsal: 11 říj 2016, 20:36
od TDI tech
Ano malinko sa zmensi kompresny priestor (objem) cize pri kostantnom zdvihu by mal nepatrne narast aj kompresny tlak. Chybycka krasy je vsak v tom ze sa budu zbijat ventily s piestami.
Napsal: 06 říj 2020, 22:03
od kuban05
Čau. Chci zvyšovat výkon na bxe ale taky na to chci motor připravit....
Moje představa je do BXE bloku nacpat ASZ kliku+písty+ojky a dát na to komplet hlavu asz se vstřikama asz(ALka)... k tomu samozřejmě pořešit turbo a vše ostatní ale zajímá mě jestli je to reálný to takhle povyměňovat aby to šlo udělat a fungovalo to???