Díky za podporuroman1648 píše:jojo, rychle a zběsile
tak do toho
Závoďák aneb golf II 81kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
auto-point
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 06 kvě 2010, 17:09
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
VR6 je těžká na předek a jsi pak v kategorii s M3kama atd.
GTI 8v je o ničem, 16v má potenciál, ale ladit atmosféru není tak jednoduchý. Nehledě na to, že pěkných VR6 a GTI 16V je čím dál méně a rostou na ceně, huntovat to na závodech je tak trochu škoda. TDI je asi nejvhodnější 
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
VR6ka a GTIčko je celkem drahá záležitost na to za kolik chceme pořídit celkovej projekt...a jak se tu psale přijde mi to jako škoda a souhlasím s tím že nafta nejvhodnější...jako do 1.8t bych šel protože si aktuálně chci pořizovat jednu domu jako vlastní auto a upravovat ibizu by asi nebylo tak špatný
jen jde o to kolik by si někdo řekl za 1.8t ibizu v normálním stavu i s papírama...musím pokoukat ale asi by to za úvahu stálo...
VW Golf MkIV RV:99 1.9 TDI/PD 85kW AJM-EGR OFF
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Ty ibizy se prodávají celkem levně, za 70-80 seženeš slušnej základ, a máš v sérii 115kw, tak by ti ze začátku mohl stačit jen cooler, vyfuk a chip a jsi na cca 150kw 
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
To jo ale pořád to není taková zábava jako TDI...to bude podle mě větší prdel..a nejsem si jistej ale podle mě kdyby se poměřil benzín se 150kw a nafta se 150kw tak nafta pojede líp kvůli krouťáku...ale jasan že kotel to ovlivní i převodovka...a jelikož 70-80 tisíc je pro nás dost(samozřejmě že do toho auta narveme víc ale začneme od malých částek) na první investici tak asi stejně radši půjdeme do nafty...nejlepší by bylo koupit nějaký papíry za levno a potom koupit dobrou kastli a předělat vinkaturbo kamna power píše:Ty ibizy se prodávají celkem levně, za 70-80 seženeš slušnej základ, a máš v sérii 115kw, tak by ti ze začátku mohl stačit jen cooler, vyfuk a chip a jsi na cca 150kw
VW Golf MkIV RV:99 1.9 TDI/PD 85kW AJM-EGR OFF
To je jeasný ale přitom 150kw není zas tak moc aby se musela měnit serie při normálním zacházení si myslím ale třeba to bude hodně klouzatmecKo píše:Len so dovolim pripomenut ti ze tych planovanych 150 Kw v nafte treba niecim preniest na vozovku... takze pripocitaj nejake drobne za spojku![]()
Jinak zeptám se pánové jaký je rozdíl ve spotřebě AFN komplet mechanika oproti ASV/AHF elektronika?? díky moc
VW Golf MkIV RV:99 1.9 TDI/PD 85kW AJM-EGR OFF
Neřekl bych že 150kw neni moc a u auta k určenému jak řikáš "závodák"normální zacházeni taky nebude vždy možné.Spojka bude nutnost a spotřeba ta si myslim bude to nejmenší ale rozdil ti neřeknu.ClooWn píše:To je jeasný ale přitom 150kw není zas tak moc aby se musela měnit serie při normálním zacházení si myslím ale třeba to bude hodně klouzatmecKo píše:Len so dovolim pripomenut ti ze tych planovanych 150 Kw v nafte treba niecim preniest na vozovku... takze pripocitaj nejake drobne za spojku![]()
![]()
Jinak zeptám se pánové jaký je rozdíl ve spotřebě AFN komplet mechanika oproti ASV/AHF elektronika?? díky moc
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
No dobrá a dá se sehnat něco levnějšího než obložení z HDS jako třeba sehrat spojku z vr6ky která by měla bejt větší nebo něco podobného co by pasovalo na AFN?Milda92 píše:Neřekl bych že 150kw neni moc a u auta k určenému jak řikáš "závodák"normální zacházeni taky nebude vždy možné.Spojka bude nutnost a spotřeba ta si myslim bude to nejmenší ale rozdil ti neřeknu.ClooWn píše:To je jeasný ale přitom 150kw není zas tak moc aby se musela měnit serie při normálním zacházení si myslím ale třeba to bude hodně klouzatmecKo píše:Len so dovolim pripomenut ti ze tych planovanych 150 Kw v nafte treba niecim preniest na vozovku... takze pripocitaj nejake drobne za spojku![]()
![]()
Jinak zeptám se pánové jaký je rozdíl ve spotřebě AFN komplet mechanika oproti ASV/AHF elektronika?? díky moc
VW Golf MkIV RV:99 1.9 TDI/PD 85kW AJM-EGR OFF
HDS se ti zdá drahý??? ty chceš stavět zavodák s rámem a 1000kč za obložení spojky je moc??
No už to začíná smrdět noo chci si koupit auto chci mít hááááfo kw a nejlépe za pár korun asi tak za cenu 50000kč i s autem a přepisem a aby to bylo super tak nejlépe starýho golfa aby až budu předjíždět borce s načipovanou audi 2009 at ho to pěně sere že mi nestačí
nezlob se nechci tě urazit, sám jsem taky začínal se spoustou uchylností kvůli ceně jsem začínal na starejch sráčích (ascony a kadety)a chtěl jsem z nich mít tehdá pro mne nedostupné verze sport nebo dokonce GSI ale toto tema začalo jak si chceš postavit závodak z G2 nejlépena číslech (moc se mito nezdá že je to rozumný ale do toho kecat nebudu) a že víš kolik to bude stat a jsi na to připraven a ted najednou už to směřuje uplně jinam
Když já jsem stavěl "závodák" tak jsem rozebral žiguli 1500 odlehčil písty spojku a bla bla bla nevím co vše avyjel jasan nebylo to nic mo a umřelo to a takhle ještě mockrát = praxe pak dlouho studoval a pozor internet jsem neměl pak přišel pokus opravdu za peníze holej skelet s rámem ze závodů z německa BMW E30 bouranej ale měl rám vypadal ok
(naivita mládí ) pak pěknou E30 z aukce z rakous udělat holej skelet během toho zase občas pátrat volat vyzvídat (děkuji za jednoho meho souseda bývalého zavodníka) no a uprava serie pro ten "OK" rám přišli problémy nebyl ten rám totiž až tak OK no nic kamarád má statnice a živí se vařením tak jsme rám převařily (vím že se to nesmí kdoz nás je ale bez poskvrny pánové) homologace zachována
no uprava skeletu pro rám opískovaní převaření bodů uložení a vyztuží prostě hotové GO kastle pro sport pak nápravy motor převodovka ruzne polo go protože najednou už jsem v tom byl až po uši a užž užž jezdit a ono to bylo daleko a za mnou už bylo vícejak 20 měsíců takže pak bla bla bla bla po 4 letech vyjel závodák který bylo potřeba odladit aby fungoval jak má já v tom měl .... nevím protože při 150 jsem to přestal počítat ...........................
musíš si ujasnit přesně co chceš a uvedomit si že pokud to chceš pořádně musíš začít zakladem
No už to začíná smrdět noo chci si koupit auto chci mít hááááfo kw a nejlépe za pár korun asi tak za cenu 50000kč i s autem a přepisem a aby to bylo super tak nejlépe starýho golfa aby až budu předjíždět borce s načipovanou audi 2009 at ho to pěně sere že mi nestačí
nezlob se nechci tě urazit, sám jsem taky začínal se spoustou uchylností kvůli ceně jsem začínal na starejch sráčích (ascony a kadety)a chtěl jsem z nich mít tehdá pro mne nedostupné verze sport nebo dokonce GSI ale toto tema začalo jak si chceš postavit závodak z G2 nejlépena číslech (moc se mito nezdá že je to rozumný ale do toho kecat nebudu) a že víš kolik to bude stat a jsi na to připraven a ted najednou už to směřuje uplně jinam
Když já jsem stavěl "závodák" tak jsem rozebral žiguli 1500 odlehčil písty spojku a bla bla bla nevím co vše avyjel jasan nebylo to nic mo a umřelo to a takhle ještě mockrát = praxe pak dlouho studoval a pozor internet jsem neměl pak přišel pokus opravdu za peníze holej skelet s rámem ze závodů z německa BMW E30 bouranej ale měl rám vypadal ok
no uprava skeletu pro rám opískovaní převaření bodů uložení a vyztuží prostě hotové GO kastle pro sport pak nápravy motor převodovka ruzne polo go protože najednou už jsem v tom byl až po uši a užž užž jezdit a ono to bylo daleko a za mnou už bylo vícejak 20 měsíců takže pak bla bla bla bla po 4 letech vyjel závodák který bylo potřeba odladit aby fungoval jak má já v tom měl .... nevím protože při 150 jsem to přestal počítat ........................... musíš si ujasnit přesně co chceš a uvedomit si že pokud to chceš pořádně musíš začít zakladem
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Co ti budu říkat máš pravdu a přiznám se že jsem myslel že stojí mnohem víc takže jestli stojí 1000 tak to řešit nebuduhansdob píše:HDS se ti zdá drahý??? ty chceš stavět zavodák s rámem a 1000kč za obložení spojky je moc??
No už to začíná smrdět noo chci si koupit auto chci mít hááááfo kw a nejlépe za pár korun asi tak za cenu 50000kč i s autem a přepisem a aby to bylo super tak nejlépe starýho golfa aby až budu předjíždět borce s načipovanou audi 2009 at ho to pěně sere že mi nestačí
nezlob se nechci tě urazit, sám jsem taky začínal se spoustou uchylností kvůli ceně jsem začínal na starejch sráčích (ascony a kadety)a chtěl jsem z nich mít tehdá pro mne nedostupné verze sport nebo dokonce GSI ale toto tema začalo jak si chceš postavit závodak z G2 nejlépena číslech (moc se mito nezdá že je to rozumný ale do toho kecat nebudu) a že víš kolik to bude stat a jsi na to připraven a ted najednou už to směřuje uplně jinam
Když já jsem stavěl "závodák" tak jsem rozebral žiguli 1500 odlehčil písty spojku a bla bla bla nevím co vše avyjel jasan nebylo to nic mo a umřelo to a takhle ještě mockrát = praxe pak dlouho studoval a pozor internet jsem neměl pak přišel pokus opravdu za peníze holej skelet s rámem ze závodů z německa BMW E30 bouranej ale měl rám vypadal ok(naivita mládí ) pak pěknou E30 z aukce z rakous udělat holej skelet během toho zase občas pátrat volat vyzvídat (děkuji za jednoho meho souseda bývalého zavodníka) no a uprava serie pro ten "OK" rám přišli problémy nebyl ten rám totiž až tak OK no nic kamarád má statnice a živí se vařením tak jsme rám převařily (vím že se to nesmí kdoz nás je ale bez poskvrny pánové) homologace zachována
no uprava skeletu pro rám opískovaní převaření bodů uložení a vyztuží prostě hotové GO kastle pro sport pak nápravy motor převodovka ruzne polo go protože najednou už jsem v tom byl až po uši a užž užž jezdit a ono to bylo daleko a za mnou už bylo vícejak 20 měsíců takže pak bla bla bla bla po 4 letech vyjel závodák který bylo potřeba odladit aby fungoval jak má já v tom měl .... nevím protože při 150 jsem to přestal počítat ...........................
musíš si ujasnit přesně co chceš a uvedomit si že pokud to chceš pořádně musíš začít zakladem
VW Golf MkIV RV:99 1.9 TDI/PD 85kW AJM-EGR OFF
..taj este jeden polo
odomna k spojke
Tiez mam AFN cca 150 kW, nad seriovou spojkou ani neuvazuj, spalis ju skor ako si myslis. Mal som organiku HDS 57, vydrzala 15 000 km poriadneho kakaa, potom zacala smykat. Tak teraz skusam keramiku, drzi jak besna
Bajdwej, drzim palce a projekt mile rad podporim aspon skusenostami, no musis sa zmierit s tym ze nakolko sa jedna o upravu, takmer vzdy sa nieco vysere. Pevne nervy
Tiez mam AFN cca 150 kW, nad seriovou spojkou ani neuvazuj, spalis ju skor ako si myslis. Mal som organiku HDS 57, vydrzala 15 000 km poriadneho kakaa, potom zacala smykat. Tak teraz skusam keramiku, drzi jak besna
Bajdwej, drzim palce a projekt mile rad podporim aspon skusenostami, no musis sa zmierit s tym ze nakolko sa jedna o upravu, takmer vzdy sa nieco vysere. Pevne nervy