Závoďák aneb golf II 81kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

ClooWn
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2012, 20:26
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od ClooWn »

roman1648 píše:jojo, rychle a zběsile
tak do toho ;)
Díky za podporu ;) ;)
VW Golf MkIV RV:99 1.9 TDI/PD 85kW AJM-EGR OFF
auto-point
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Odpovědi: 0
Registrován: 06 kvě 2010, 17:09

Příspěvek od auto-point »

A nechceš kupit rovnou VR6 nebo GTIčko?
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

VR6 je těžká na předek a jsi pak v kategorii s M3kama atd. :D GTI 8v je o ničem, 16v má potenciál, ale ladit atmosféru není tak jednoduchý. Nehledě na to, že pěkných VR6 a GTI 16V je čím dál méně a rostou na ceně, huntovat to na závodech je tak trochu škoda. TDI je asi nejvhodnější :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

G2 + 1.8T je už v serii docela zlo.. taky by to stalo za uvahu...
polo 1.4tdi AMF
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Jj, ale tam je pořád stejný problem s STK :) i když jeden mk2 golf se s 1.8T dělal i v sérii a jmenoval se Ibiza Cupra :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
ClooWn
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2012, 20:26
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od ClooWn »

VR6ka a GTIčko je celkem drahá záležitost na to za kolik chceme pořídit celkovej projekt...a jak se tu psale přijde mi to jako škoda a souhlasím s tím že nafta nejvhodnější...jako do 1.8t bych šel protože si aktuálně chci pořizovat jednu domu jako vlastní auto a upravovat ibizu by asi nebylo tak špatný :) jen jde o to kolik by si někdo řekl za 1.8t ibizu v normálním stavu i s papírama...musím pokoukat ale asi by to za úvahu stálo...
VW Golf MkIV RV:99 1.9 TDI/PD 85kW AJM-EGR OFF
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Ty ibizy se prodávají celkem levně, za 70-80 seženeš slušnej základ, a máš v sérii 115kw, tak by ti ze začátku mohl stačit jen cooler, vyfuk a chip a jsi na cca 150kw :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
ClooWn
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2012, 20:26
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od ClooWn »

turbo kamna power píše:Ty ibizy se prodávají celkem levně, za 70-80 seženeš slušnej základ, a máš v sérii 115kw, tak by ti ze začátku mohl stačit jen cooler, vyfuk a chip a jsi na cca 150kw :)
To jo ale pořád to není taková zábava jako TDI...to bude podle mě větší prdel..a nejsem si jistej ale podle mě kdyby se poměřil benzín se 150kw a nafta se 150kw tak nafta pojede líp kvůli krouťáku...ale jasan že kotel to ovlivní i převodovka...a jelikož 70-80 tisíc je pro nás dost(samozřejmě že do toho auta narveme víc ale začneme od malých částek) na první investici tak asi stejně radši půjdeme do nafty...nejlepší by bylo koupit nějaký papíry za levno a potom koupit dobrou kastli a předělat vinka :) ale to už je alchymie :)
VW Golf MkIV RV:99 1.9 TDI/PD 85kW AJM-EGR OFF
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

Len so dovolim pripomenut ti ze tych planovanych 150 Kw v nafte treba niecim preniest na vozovku... takze pripocitaj nejake drobne za spojku :roll: :roll:
ClooWn
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2012, 20:26
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od ClooWn »

mecKo píše:Len so dovolim pripomenut ti ze tych planovanych 150 Kw v nafte treba niecim preniest na vozovku... takze pripocitaj nejake drobne za spojku :roll: :roll:
To je jeasný ale přitom 150kw není zas tak moc aby se musela měnit serie při normálním zacházení si myslím ale třeba to bude hodně klouzat :)

Jinak zeptám se pánové jaký je rozdíl ve spotřebě AFN komplet mechanika oproti ASV/AHF elektronika?? díky moc :)
VW Golf MkIV RV:99 1.9 TDI/PD 85kW AJM-EGR OFF
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od Milda92 »

ClooWn píše:
mecKo píše:Len so dovolim pripomenut ti ze tych planovanych 150 Kw v nafte treba niecim preniest na vozovku... takze pripocitaj nejake drobne za spojku :roll: :roll:
To je jeasný ale přitom 150kw není zas tak moc aby se musela měnit serie při normálním zacházení si myslím ale třeba to bude hodně klouzat :)

Jinak zeptám se pánové jaký je rozdíl ve spotřebě AFN komplet mechanika oproti ASV/AHF elektronika?? díky moc :)
Neřekl bych že 150kw neni moc a u auta k určenému jak řikáš "závodák"normální zacházeni taky nebude vždy možné.Spojka bude nutnost a spotřeba ta si myslim bude to nejmenší ale rozdil ti neřeknu.
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
ClooWn
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2012, 20:26
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od ClooWn »

Milda92 píše:
ClooWn píše:
mecKo píše:Len so dovolim pripomenut ti ze tych planovanych 150 Kw v nafte treba niecim preniest na vozovku... takze pripocitaj nejake drobne za spojku :roll: :roll:
To je jeasný ale přitom 150kw není zas tak moc aby se musela měnit serie při normálním zacházení si myslím ale třeba to bude hodně klouzat :)

Jinak zeptám se pánové jaký je rozdíl ve spotřebě AFN komplet mechanika oproti ASV/AHF elektronika?? díky moc :)
Neřekl bych že 150kw neni moc a u auta k určenému jak řikáš "závodák"normální zacházeni taky nebude vždy možné.Spojka bude nutnost a spotřeba ta si myslim bude to nejmenší ale rozdil ti neřeknu.
No dobrá a dá se sehnat něco levnějšího než obložení z HDS jako třeba sehrat spojku z vr6ky která by měla bejt větší nebo něco podobného co by pasovalo na AFN?
VW Golf MkIV RV:99 1.9 TDI/PD 85kW AJM-EGR OFF
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9197
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

HDS se ti zdá drahý??? ty chceš stavět zavodák s rámem a 1000kč za obložení spojky je moc??

No už to začíná smrdět noo chci si koupit auto chci mít hááááfo kw a nejlépe za pár korun asi tak za cenu 50000kč i s autem a přepisem a aby to bylo super tak nejlépe starýho golfa aby až budu předjíždět borce s načipovanou audi 2009 at ho to pěně sere že mi nestačí

nezlob se nechci tě urazit, sám jsem taky začínal se spoustou uchylností kvůli ceně jsem začínal na starejch sráčích (ascony a kadety)a chtěl jsem z nich mít tehdá pro mne nedostupné verze sport nebo dokonce GSI ale toto tema začalo jak si chceš postavit závodak z G2 nejlépena číslech (moc se mito nezdá že je to rozumný ale do toho kecat nebudu) a že víš kolik to bude stat a jsi na to připraven a ted najednou už to směřuje uplně jinam

Když já jsem stavěl "závodák" tak jsem rozebral žiguli 1500 odlehčil písty spojku a bla bla bla nevím co vše avyjel jasan nebylo to nic mo a umřelo to a takhle ještě mockrát = praxe pak dlouho studoval a pozor internet jsem neměl pak přišel pokus opravdu za peníze holej skelet s rámem ze závodů z německa BMW E30 bouranej ale měl rám vypadal ok :-D (naivita mládí ) pak pěknou E30 z aukce z rakous udělat holej skelet během toho zase občas pátrat volat vyzvídat (děkuji za jednoho meho souseda bývalého zavodníka) no a uprava serie pro ten "OK" rám přišli problémy nebyl ten rám totiž až tak OK no nic kamarád má statnice a živí se vařením tak jsme rám převařily (vím že se to nesmí kdoz nás je ale bez poskvrny pánové) homologace zachována

(LOL) no uprava skeletu pro rám opískovaní převaření bodů uložení a vyztuží prostě hotové GO kastle pro sport pak nápravy motor převodovka ruzne polo go protože najednou už jsem v tom byl až po uši a užž užž jezdit a ono to bylo daleko a za mnou už bylo vícejak 20 měsíců takže pak bla bla bla bla po 4 letech vyjel závodák který bylo potřeba odladit aby fungoval jak má já v tom měl .... nevím protože při 150 jsem to přestal počítat ...........................

musíš si ujasnit přesně co chceš a uvedomit si že pokud to chceš pořádně musíš začít zakladem
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
ClooWn
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2012, 20:26
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od ClooWn »

hansdob píše:HDS se ti zdá drahý??? ty chceš stavět zavodák s rámem a 1000kč za obložení spojky je moc??

No už to začíná smrdět noo chci si koupit auto chci mít hááááfo kw a nejlépe za pár korun asi tak za cenu 50000kč i s autem a přepisem a aby to bylo super tak nejlépe starýho golfa aby až budu předjíždět borce s načipovanou audi 2009 at ho to pěně sere že mi nestačí

nezlob se nechci tě urazit, sám jsem taky začínal se spoustou uchylností kvůli ceně jsem začínal na starejch sráčích (ascony a kadety)a chtěl jsem z nich mít tehdá pro mne nedostupné verze sport nebo dokonce GSI ale toto tema začalo jak si chceš postavit závodak z G2 nejlépena číslech (moc se mito nezdá že je to rozumný ale do toho kecat nebudu) a že víš kolik to bude stat a jsi na to připraven a ted najednou už to směřuje uplně jinam

Když já jsem stavěl "závodák" tak jsem rozebral žiguli 1500 odlehčil písty spojku a bla bla bla nevím co vše avyjel jasan nebylo to nic mo a umřelo to a takhle ještě mockrát = praxe pak dlouho studoval a pozor internet jsem neměl pak přišel pokus opravdu za peníze holej skelet s rámem ze závodů z německa BMW E30 bouranej ale měl rám vypadal ok :-D (naivita mládí ) pak pěknou E30 z aukce z rakous udělat holej skelet během toho zase občas pátrat volat vyzvídat (děkuji za jednoho meho souseda bývalého zavodníka) no a uprava serie pro ten "OK" rám přišli problémy nebyl ten rám totiž až tak OK no nic kamarád má statnice a živí se vařením tak jsme rám převařily (vím že se to nesmí kdoz nás je ale bez poskvrny pánové) homologace zachována

(LOL) no uprava skeletu pro rám opískovaní převaření bodů uložení a vyztuží prostě hotové GO kastle pro sport pak nápravy motor převodovka ruzne polo go protože najednou už jsem v tom byl až po uši a užž užž jezdit a ono to bylo daleko a za mnou už bylo vícejak 20 měsíců takže pak bla bla bla bla po 4 letech vyjel závodák který bylo potřeba odladit aby fungoval jak má já v tom měl .... nevím protože při 150 jsem to přestal počítat ...........................

musíš si ujasnit přesně co chceš a uvedomit si že pokud to chceš pořádně musíš začít zakladem
Co ti budu říkat máš pravdu a přiznám se že jsem myslel že stojí mnohem víc takže jestli stojí 1000 tak to řešit nebudu :) a je fakt abych byl upřímnej asi stavím zatím na číslech a je taky fakt že nic takovýho jsem nikdy nestavěl takže až začnu tak bude asi taky mraky věcí uplně jinak než jsem si myslel...takže díky za nalití čistýho vína :) asi to hold bude trvat o trochu dýl protože to bude stát víc a bude n tom asi i víc práce než jsem si sám sobě namlouval
VW Golf MkIV RV:99 1.9 TDI/PD 85kW AJM-EGR OFF
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

..taj este jeden polo (offtopic) odomna k spojke

Tiez mam AFN cca 150 kW, nad seriovou spojkou ani neuvazuj, spalis ju skor ako si myslis. Mal som organiku HDS 57, vydrzala 15 000 km poriadneho kakaa, potom zacala smykat. Tak teraz skusam keramiku, drzi jak besna :)

Bajdwej, drzim palce a projekt mile rad podporim aspon skusenostami, no musis sa zmierit s tym ze nakolko sa jedna o upravu, takmer vzdy sa nieco vysere. Pevne nervy
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“