Teplý motor VW nestartuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

magion
Přispěvovatel
Příspěvky: 184
Registrován: 02 led 2007, 23:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysocina, Brno

Příspěvek od magion »

Zdravim panove :) Me to dela 1.9TD AAZ, za studena zhavi a pak chytne na brnknuti, za tepla nezhavi a nez chytne dlouho toci...teplotni cidlo tam je zboku v hlave ale do ridici jednotky asi nevede :) Ze by tam byl nejaky elektronicky termostat nebo neco co ridi kdy to zhavi a kdy ne a ten to zhaveni vypinal pri nizsich teplotach nez by mel, nebo kde by mohl byt problem? A jeste kde najdu termostat?
Jendabodie
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 11 zář 2007, 17:06
Odpovědi: 0

Impuls pro čerpadlo

Příspěvek od Jendabodie »

Mě to totiž připadá tak, jako kdyby čerpadlo dostalo pozdě impuls pro vstříknutí nafty. A já nevím, jestli vstřikovací čerpadlo nedostává náhodou impuls ke vstříknutí nafty od startéru jakmile se začne roztáčet. (rofl) Žhavení by se startováním teplého motoru nemělo přeci mít nic společného, nebo se snad pletu???
JJ
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 04 zář 2007, 18:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od JJ »

čest , nedozvěděl jsem se jak dlouho musíš motorem točit , když je to teplý , aby ti ti blaflo , může být už horší čerpadlo , resp. hlava čerpadla , to je to litinový z čeho vedou trubky , šlo by to vyzkoušet tak , že při teplým motoru (když ti to dlouho točí) , tu hlavu ČERPADLA zchlaď proudem studené vody a uvidíš jestli to chytne na brnk ;)
Naposledy upravil(a) JJ dne 02 říj 2007, 20:15, celkem upraveno 1 x.
Jendabodie
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 11 zář 2007, 17:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jendabodie »

JJ píše:čest , nedozvěděl jsem se jak dlouho musíš motorem točit , když je to teplý , aby ti ti blaflo , může být už horší čerpadlo , resp. hlava čerpadla , to je to litinový z čeho vedou trubky , šlo by to vyzkoušet tak , že při teplým motoru (když ti to dlouho točí) , tu hlavu ČERPADLA zchlaď proudem studené vody a uvidíš jestli to chytne na brnk ;)
No tak takovej expert abych na něco docela dost horkýho nalil něco studenýho nejsem. Ono pak lecos rádo praská! Kámoš mi to projel počítačem, a zjistil že ukazuje teplotní čidlo trochu jiné hodnoty oproti těm skutečným, takže ho zkusím vyměnit a uvidím. Zatím mi přidal na startovací dávce paliva a je to trošku lepší. Dřív to točilo cca 6 vteřin, teď jsem tak na 4. Uvidím až vyměním to čidlo
klin
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 05 lis 2006, 19:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

start

Příspěvek od klin »

vyměň startér a máš po problému
ropa je ropa
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

to se skouší u td rozdělovací hlavu polejt, tady fakt stačí odpojit čidlo- stejně se jednou výměně hlavy nevyhneš
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1267
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Námestovo, Orava

GOLF V 1,9 TDI motor BKC

Příspěvek od dream7000 »

páni na G V motor BKC je nejaký problém studený štartuje na šup, akonáhle sa zohreje na pracovnu teplotu tak pri štartovaní točí,točí a chytí až po cca 5 a viac otáčkach, stretol sa s tým niekto? Na VAGu ukazalo zavadu čidlo teploty paliva, vymenilo sa vymazala pamäť závad, vymenil sa palivový filter a nepomohlo. ešte dodávam je to TDI /BKC/ a 4 motion....dik za nakopnutie
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1267
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Námestovo, Orava

Příspěvek od dream7000 »

golf už je OK, vymena štartera a trysiek....kua to su ale mašiny (wallbash)
Jendabodie
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 11 zář 2007, 17:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jendabodie »

dream7000 píše:golf už je OK, vymena štartera a trysiek....kua to su ale mašiny (wallbash)
Na kolik tě vyšly ty trysky a ten startér? Díkes
Pavlansky Peter
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 01 lis 2007, 13:44
Odpovědi: 0
Bydliště: potocna26,05301 HARICHOVCE, SLOVAK REPUBLIK

teply motor nestartuje

Příspěvek od Pavlansky Peter »

vymen starter potom bude startovat aj za tepla ja som ich uz vymenil cez 10 ks a ludia su hepyy zarucena uspesnost 100 %
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1267
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Námestovo, Orava

robilo

Příspěvek od dream7000 »

sa to v Polsku vo VW a cca 2200 PLN
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“