Stránka 3 z 3
Napsal: 19 zář 2007, 21:14
od magion
Zdravim panove

Me to dela 1.9TD AAZ, za studena zhavi a pak chytne na brnknuti, za tepla nezhavi a nez chytne dlouho toci...teplotni cidlo tam je zboku v hlave ale do ridici jednotky asi nevede

Ze by tam byl nejaky elektronicky termostat nebo neco co ridi kdy to zhavi a kdy ne a ten to zhaveni vypinal pri nizsich teplotach nez by mel, nebo kde by mohl byt problem? A jeste kde najdu termostat?
Impuls pro čerpadlo
Napsal: 21 zář 2007, 11:30
od Jendabodie
Mě to totiž připadá tak, jako kdyby čerpadlo dostalo pozdě impuls pro vstříknutí nafty. A já nevím, jestli vstřikovací čerpadlo nedostává náhodou impuls ke vstříknutí nafty od startéru jakmile se začne roztáčet.

Žhavení by se startováním teplého motoru nemělo přeci mít nic společného, nebo se snad pletu???
Napsal: 01 říj 2007, 19:37
od JJ
čest , nedozvěděl jsem se jak dlouho musíš motorem točit , když je to teplý , aby ti ti blaflo , může být už horší čerpadlo , resp. hlava čerpadla , to je to litinový z čeho vedou trubky , šlo by to vyzkoušet tak , že při teplým motoru (když ti to dlouho točí) , tu hlavu ČERPADLA zchlaď proudem studené vody a uvidíš jestli to chytne na brnk

Napsal: 02 říj 2007, 15:54
od Jendabodie
JJ píše:čest , nedozvěděl jsem se jak dlouho musíš motorem točit , když je to teplý , aby ti ti blaflo , může být už horší čerpadlo , resp. hlava čerpadla , to je to litinový z čeho vedou trubky , šlo by to vyzkoušet tak , že při teplým motoru (když ti to dlouho točí) , tu hlavu ČERPADLA zchlaď proudem studené vody a uvidíš jestli to chytne na brnk

No tak takovej expert abych na něco docela dost horkýho nalil něco studenýho nejsem. Ono pak lecos rádo praská! Kámoš mi to projel počítačem, a zjistil že ukazuje teplotní čidlo trochu jiné hodnoty oproti těm skutečným, takže ho zkusím vyměnit a uvidím. Zatím mi přidal na startovací dávce paliva a je to trošku lepší. Dřív to točilo cca 6 vteřin, teď jsem tak na 4. Uvidím až vyměním to čidlo
start
Napsal: 02 říj 2007, 20:08
od klin
vyměň startér a máš po problému
Napsal: 03 říj 2007, 09:25
od tomáš karbus
to se skouší u td rozdělovací hlavu polejt, tady fakt stačí odpojit čidlo- stejně se jednou výměně hlavy nevyhneš
GOLF V 1,9 TDI motor BKC
Napsal: 14 říj 2007, 15:33
od dream7000
páni na G V motor BKC je nejaký problém studený štartuje na šup, akonáhle sa zohreje na pracovnu teplotu tak pri štartovaní točí,točí a chytí až po cca 5 a viac otáčkach, stretol sa s tým niekto? Na VAGu ukazalo zavadu čidlo teploty paliva, vymenilo sa vymazala pamäť závad, vymenil sa palivový filter a nepomohlo. ešte dodávam je to TDI /BKC/ a 4 motion....dik za nakopnutie
Napsal: 01 lis 2007, 09:49
od dream7000
golf už je OK, vymena štartera a trysiek....kua to su ale mašiny

Napsal: 01 lis 2007, 18:32
od Jendabodie
dream7000 píše:golf už je OK, vymena štartera a trysiek....kua to su ale mašiny

Na kolik tě vyšly ty trysky a ten startér? Díkes
teply motor nestartuje
Napsal: 01 lis 2007, 20:17
od Pavlansky Peter
vymen starter potom bude startovat aj za tepla ja som ich uz vymenil cez 10 ks a ludia su hepyy zarucena uspesnost 100 %
robilo
Napsal: 01 lis 2007, 20:27
od dream7000
sa to v Polsku vo VW a cca 2200 PLN