

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Měl bys napsat proč K.O. můj soused měl právě tyto buchary, ten v GTV 3,2 ccm bohužel skončil díky havárii auta , z kterého zbyla jen hromada plechu , kdy se majitel v důchodu honil s nějakým mlaďasem, který to neustál a sestřelil ho i s manželkou , přerazili strom a motor s uraženými rozvody byl poté vlastně K.O. A ten druhý 2,5 ccm jezdí dodnes , snesl všechny typy jízdy, dcera majitele dokonce s ním jezdila závody ve zrychlení na 400 metrů, údržba žádná , já jen občas měnil olej..A když jsem kdysi měnil rozvody, ani jsem sání nesundaval, nestavil jsem vačky , dělal jsem to "úsporným způsobem"..Jinak ty motory pořád jezdí, já když testoval GTV , jelo to nelidsky.Chtěl bych vidět nějakého amanta, který by se mi sral do cesty. ....Já sám mám jen dvouventil 2,0 ccm Turbo z AR 164 , majiteli auto chcíplo, tak tam nějaký doveda dával rozvoďák, ulámal tam co bylo okolo, jak asi točil pořád motorem, protože motor samozřejmě nemohl chytit, zapomněli koupit kompresi..Tak jsem to od něho koupil, když mi to přitáhl, že "ten blbec neumí nandat řemen"..Takže jsou u něho ohnuté ventily. Auto jsem dal pryč, ale agregát si nechal..až někdy...Takže mám zato, že Bussovi křivdíš...A6TDI píše:Tak ty V6 250 koní těch jezdí v čr ještě asi 3 kusy s cenou někde okolo 250 tis
Ostatek ko